A4Tech wrote:
Vi har hatt veldig tøffe kamper så langt, og personlig forventet jeg aldri noe poeng borte mot Haugesund heller(Tippet 4-0). Neste kamp mot Viking tror jeg vi får vår første hjemmetrepoenger, og da er vi gang igjen

Man må se litt på hva slags kamper vi har hatt
Det var nok flere enn deg som tippet tap i går. Men en ting er å tape denne kampen fordi vi er dårlige. En annen ting er å tape kampen fordi spillerne ikke gidder å yte noen innsats. Og det er vel nettopp det siste frustrasjonen på forumet bygger på etter gårdagens kamp mot Haugesund. Det er selvsagt viktig å understreke at jeg ikke har sett kampen selv, men innsatsen igår virket til å være svært laber.
Jeg har alltid vært av den oppfatning av at hvis spillerne gjør sitt beste, så er det (på en måte) greit at vi taper. Derfor var ikke gårdagens tap greit.
Når det er sagt. Ingen kamper i Tippeligaen er enkle. Mulig jeg motsier meg selv litt her nå, men Haugesund er vel et lag vi burde hengt bedre med mot, selv på deres hjemmebane. Dette gjelder forsåvidt mot begge de to andre nyopprykkede. Vi klarte det mot Hønefoss, dessverre ikke Haugesund. Så får vi heller håpe at ting bedrer seg til Viking kampen, og selvsagt borte mot Sandefjord.