mikeb wrote:
Emil Svensson wrote:
Problemet i hele år har vært at vi blir fraløpt og slått i alle dueller. Selv om du er ny i en klubb så trenger du vel ikke et halvt år på å lære deg å løpe eller takle???
Når Jonas Johansen sine føtter står bom stille, må Berntsen sende han til Tromsø og ikke bare finne en ny posisjon til ham.
Ser at Guiomar har karantene neste kamp, da regner jeg med at vi får se Jonas J. som stopper, om han viser samme takter som treningskampen mot Notodden kommer han til å gjøre det meget bra. Det jeg har sett av ham på andre plasser har ikke vært bra nok, så la han få en sjans til å vise seg frem på den plassen han mestrer best før du sender ham avgårde.
Slutter meg til MikeB her. Jeg vil "frede" spillerne.
Johansen er ung og talentfull og det ble oppstandelse I haugesund da han dro. Gutten har noe helt sikkert. Men knapt passert 20 og kommer til en klubb han ikke helt vet hva han skal gjøre samt bytte posisjon like ofte som vi løser billett til KIL kamp blir man usikker. Gi Johansen tid, han kommer!
Sverre Digerud: Dæven steike så moro det er å se at han plutselig blomstrer. Han er et framtidig "monster" på topp, den fyren er allerede lei å forsvare seg mot.
Gerson: Utvilsomt et talent. Han er dog ikke ving. Gerson har en veldig god arbeidsmoral og vi alle kjenner til hans ballbehandling. Han slår gjennom snart. Kanskje allerede i år.
Nilsen: Har etter en noe vaklete start gjort venstrebacken til sin.
Strømnes: Vi veit hva han står for. U21 landslagsspiller. Gi han en fast posisjon og trygghet over tid så vil han bi enda bedre
Tuelo, utvilsomt et talent. Mulig han trenger tid til å bli varm i trøya.
Guiomar, Ryen, Torp, Berg Hansen, Samuelsson, Sylling Olsen holder alle god Adeccoliga klasse. Og må ses på som nøkkelspillere. Fremming ble "ropt på" fra tribuna i går. Forståelig. Godt å se han tilbake, nå vil jeg ha han inn i 11ern. Det samme emd Pat, utrent eller ei. Pat=mål!!
Eriksen må fortsette i mål, med kamptrening og selvtillit er han en stødig keeper. Dog vil jeg ha tilbake Conny da han er frisk.
Ellers maset om "Lindau" rollen: Denne rollen ble skapt på grunn av Lindau, at dette var beste utnytting av han. Nå er han ikke her, da kan man heller ikke tviholde på den rollen. Hva med, om man skal spille 4-3-3, gå tilbake til klassisk midtbane med to indreløpere i Berg Hansen og Torp samt Strømnes eller Fremming defensivt. Og kun klassiske vinger på kant som Sylling, Holtet og Tuelo. Den midtbana jeg foreslår lukter krutt!
Med denne spillerstallen må det snu en dag. Gjør det ikke det så er det noe galt alle andre steder enn hos spillerne.