Korslund wrote:
ivo wrote:
En liten sak først.
1.) Gøran Wigum.
Med 1 g.
Wiggum, se her:http://www.thesimpsons.com/bios/bios_townspeople_wiggum.htm
Neppe noe å satse på...han med 2 g'er.
2.) Selvsagt skal toppskårer Tuelo starte.
Kanskje som midtspiss neste gang.
3.) Det er jo en sterk seier, så får man tro at det kan snu og stabilisere seg litt.
1.) Du fornekter deg ikke. Aldri hatt en skrivefeil du.
2.) Ingen bør være selvsagt i startoppstillingen. Å sette Tuelo inn fra benken funket glimrende i dag. Hvorfor ikke ha ett sånt ess til neste kamp også når startellveren ikke svekkes av det?
3.) Det sa man etter Sandefjordkampen også. En kamp av gangen.
1) Skrivefeil er irriterende nok for meg som vel er et tiår eldre enn deg, Korslund. Ivo er vel ennå et tiår eldre enn meg igjen og jeg merker hvordan min toleranse for stavefeil er omvendt proporsjonal med alderen, så enig med ivo her. Også var det jo forsåvidt en ganske ok fleip
2) Tuelo har 6 mål og 4 målgivende. Jeg kan heller ikke se noen grunn til at han skal benkes. Det er i alle fall ingen som har fakta å slå i bordet med som er bedre av våre offensive spillere. Da er det bedre å benke Güven, hans statistikk er ikke i nærheten av Tuelos. Når det er sagt, så er vel Krogh nærmere benken enn Güven. Og da inn med Tuelo som midtspiss.
3.) Får vi det defensive til å sitte (som fungerte greit i dag) så er mye gjort. Bare det at Tobias står og ikke Deinoff er en forbedring. Vi hadde slått Ranheim med Tobias i mål. Det er bare en kamp igjen før ferien og etter den er Henry fit igjen. Nå har Wigum gjort det ganske bra, men repeterer at han og Arnar er ganske så like. Det fungerer meget bra mot K.Risholt, men jeg er glad det var han som var på banen og ikke Altas raske tekniker.... Mot ham (og en del andre) trenger vi Henry.
Så til ivos punkt 4) som du glemte, Korslund

ivo wrote:
4. ) En liten lærepenge nå også.
Man legger seg bakpå og bare dunker og slipper nok en gang inn mål langt på overtid, nå 4 minutter.
Det er korrekt avblåst, men likevel veldig nære.
Neste gang blir det kanskje uavgjort av det.
Helt enig. Det er irriterende å se. Men til forskjell fra tidligere kamper hadde vi nå en sentral midtbane som hjalp til på en annen måte enn tidligere. Mye av æren tilskriver jeg Dosso. Men også det faktum at Dosso og Ørjan er blitt mer vant til hverandre. Personlig hadde jeg følt meg tryggere i 4-3-3 (4-5-1) i slike situasjoner, men det var definitivt bedring å spore i midtbaneleddet.
I forlengelsen av dette så har jeg sett 1-1 scoringen til Asker i reprise mange ganger etter kampen. Det var noen som skyldte på Linnes der. Men når jeg ser reprisen så frikjenner jeg ham. Han kan ikke gjøre annet enn han gjør. Det er en annen Asker-spiller som er på utsiden av Linnes og han kan ikke støte før midtbanen kommer og hjelper. Midtbanen (Ørjan) er for treg, og han får fyrt av et skudd som blir drømmetreff. Men der skal midtbanen hjelpe Martin. Martin er god, men alene mot to mann er det få backer som kan forhindre langskudd....