allan wrote:
Blir provosert av Karlsen her... Det gjør vel ingenting om vi har en spiller som for en gangs skyld viser litt ekstra egasjement!! Alt skal være så jæ....A4 i din verden. Kanskje på tide å innse at dette ikke er Smågutte fotball men Tippeliga!? Hvis det var noe som var ufint i dagens kamp må det jo ha vært Riseths takling på Hagen og ikke Niang sine kommentarer mot en dommer som VAR dårlig!? Jeg syns Niang var god jeg..Enig i at han burde blitt på banen. Tuelo var ikke i nærheten!
Ja ekstra engasjement..på feil område. Tenk å heller bruke den mentale energien på lagets beste. Dommeren er der den alltid. God eller ikke fullt så god. Det man får gjort noe med må man bruke energi på. Å bruke energi på noe man ikke får gjort noe med er jo bortkasta.
Men flott, klarer engasjementet å kanaliseres mot for eksempel å gidde å prøve å vinne tilbake ballen ved balltap så er det bra. Og som sagt, her er det små justeringer som skal til.
Og det er disse gratis tingene en liten klubb uten penger må være litt bedre enn de andre på. Riktig fokus til riktig tid. Vi har ikke råd til at ikke alle spillerne har rett fokus hele tiden. Og nå snakker jeg om hele laget.
At du lar deg provosere av noe så innlysende er ikke mitt problem.