Roffa wrote:
Leste at kil ledelsen leser på forumet vårt for å se hvem vi ønsker som trener!
Ja men da lager vi en vote og stemmer fram den vi vil ha her. Mourinho og Ferguson bør ihvertfall være alternativer
Seriøst: Flott at man i ledelsen følger med på hva som rører seg her inne. Hender seg det kommer et og annet glupt råd her også. Jeg synes et så viktig tema som trenerdebatten har blitt debattert svært konstruktivt her inne. Og jeg blir overrasket om ikke en av de som er nevnt i denne tråden blir trener.
Og da Mohn, da benytter jeg "talerstolen" til å stille et par spørsmål. Jeg tviler ikke et sekund på at prosessen som man er inne i nå er svært grundig. Dermed vil jeg tro mine kommende spørsmål allerede er stilt og muligens besvart internt. Men her kommer ihvertfall spørsmål jeg stiller meg i denne prosessen:
Hva mener spillerne om de trenerne som har regjert før og etter Nordlie? Har det vært nødvendig respekt for dette trenerteamet der trenerne er yngre enn en del av spillerne? Og ble dette en "nedtur" etter Nordlie eller en befriende opptur etter Nordlie visstnok krevende lederstil?
Har kvaliteten på treningene etter Nordlie vært god? Har man trenere som forlanger kvalitet på hvert spark på ballen selv når treningene ikke er intensive?
Blir det høyere kvalitet på treningene uten en autoritær trener (spillerne tar mer ansvar selv) eller er det viktig at det er en del hele tida og "peser" dem?