Raggen wrote:
Folk på Glomdalen vil ha alt mellom himmel og jord, og hva fanken vet egentlig alle "synsere" om hva som faktisk skjer i klubben? Alt er som det pleier i Vinger, alle mener de vet best selv, men ingen har egentlig en ringe anelse om hva som faktisk foregår i klubben, hvilke synspunkter spillere har, eller øvrige ansatte/frivillige i klubben.
Så får vi vel også ta med, at vi nok en gang, har et helt nytt styre på plass, som bare har sittet noen få uker. Det tar vel litt tid også for dem å fatte og begripe hva de har gitt seg ut på. Det er ikke det samme å regjere i arbeidslivet som å styre en økonomisk hardt prøvet fotballklubb. De trenger tid, samtidig som vi ikke har tid... men det er sikkert noen lesre på Glomdalen som har løsninger for det meste. Hadde bare folka brukt 10% av energien de legger ned i å "synse" på å støtte laget, Gjemselund hadde ikke blitt til å kjenne igjen!
Jeg er i hvert fall engasjert både i Glåmdalen, her og på Gjemselund. Så pass at det går ut over jobben min for tida. Og det tror jeg nok gjelder mange andre også. Engasjement må til