KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 18:08

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 52 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: 26 Jul 2010, 20:10 
Reserve

På tide spillerne tar disse udugelige dommerne selv. Hvis du ser på andre tippeliga lag som får dommeravgørelser mot seg er det 5-7 spillerne som løper bort og kaller han det han er. I lille Vinger står en spiller og sier "unnskyld meg men var det korrekt"
Ser ihvertfall slik ut fra sidelinjen. Hyl som dere mener det. Dommerne tror jo de dømmer prikkfritt på Gjemselund eller mot KIL.

Profile  

PostPosted: 26 Jul 2010, 20:56 
Grævling

1892 wrote:
Veit ikke om karamell går under drapstrusler? Isåffal blir det kort vei til cella for meg ;)

Du soner jo mellom hver kamp, så du har vel allerede gjort opp for deg ;-)

Profile  

PostPosted: 26 Jul 2010, 21:19 
Forumlegende

Langt verre enn lausmunnethet er at Hønefoss jo vant 3-2 mot Lillestrøm, og ligger nå 4 poeng foran.
Og vår gamle kjenning Ken Henry J hjalp godt til.
At Tromsøspilleren redder på streken like før slutt i går fikk altså ganske store konsekvenser etter dagens hengekamp.
Nå ser det stygt ut.

Profile  

PostPosted: 26 Jul 2010, 21:31 
Klubbdirektør

Men hvordan var statistikken igjen? Jo, det har aldri hendt, i tippeligaens historie, at et lag som ikke har fått poeng i de 7 første kampene har overlevd i TL. Og slik var det jo med Hønefoss. Skal de bryte denne statistikken nå?

Profile  

PostPosted: 26 Jul 2010, 21:41 
Forumlegende

Hønefoss kan jo tape kvalikken.
Men nå har jo KIL og Sandefjord så lite poeng at det faktisk kan gå ja.
Dette er selvsagt ikke avgjort, men skrekken er at KIL taper borte mot LSK, mens Hønefoss slår ustabile Odd hjemme neste helg.
Med litt uflaks er det da 7 poeng neste helg!

Profile  

PostPosted: 26 Jul 2010, 21:48 
Klubbdirektør

Huff ja..det er nervepirrende tider. Men nå var det vel en del "unormale" omstendigheter i denne kampen i dag, etter som jeg fikk med meg. Men ifg. Tony så har jo laget vårt snudd nå. Han sier at det snudde i 1.omgang mot VIF. Så vi får se hvordan de spiller framover.

Profile  

PostPosted: 26 Jul 2010, 21:57 
Klubbdirektør

Hønefoss hadde jævla flaks. LSK skulle hatt en straffe ved stilling 0-0. I stedet får de en mann feil utvist samt en straffe i mot og ledelse til Hønsa mot LSK's 10 menn.

Uansett....vi klarer ett poeng mot fugla neste helg, mens hønsa tar 0. I kampen etter tar vi hønsa hjemme ;)

Det er kvalikken vi må kjempe om. Det har det vært i hele år. Har aldri hatt noen annen tro enn at vi skal ta den. Og troa har jeg fortsatt

Profile  

PostPosted: 26 Jul 2010, 21:57 
Forumlegende

Libra wrote:
Huff ja..det er nervepirrende tider. Men nå var det vel en del "unormale" omstendigheter i denne kampen i dag, etter som jeg fikk med meg. Men ifg. Tony så har jo laget vårt snudd nå. Han sier at det snudde i 1.omgang mot VIF. Så vi får se hvordan de spiller framover.

Jo, men de unormale og gale tilstandene kan faktisk ha gitt Hønefoss 3 poeng i stedet for 1 eller 0.
1 poeng og man hadde bare vært 2 foran.

Jo, vi får håpe TG har rett og at poengene kan strømme inn utover, for det må de.

Men akk - hvor mange ganger har jeg ikke selv sagt --- fra og med i morgen , så ---...men nei da.

Forøvrig:
TB, TN, TA, TG...
Noe med KIL og fornavn på T...

Profile  

PostPosted: 26 Jul 2010, 22:05 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Libra wrote:

Jo, men de unormale og gale tilstandene kan faktisk ha gitt Hønefoss 3 poeng i stedet for 1 eller 0.
1 poeng og man hadde bare vært 2 foran.

Jo, vi får håpe TG har rett og at poengene kan strømme inn utover, for det må de.

Men akk - hvor mange ganger har jeg ikke selv sagt --- fra og med i morgen , så ---...men nei da.

Forøvrig:
TB, TN, TA, TG...

Ja, de fikk sine 3 poeng...og det var jo litt ergerlig sett med KIL-øyne.

Så merkelig med de navnene, ja! Det har jeg aldri tenkt over før.

Profile  

PostPosted: 26 Jul 2010, 22:16 
Klubbdirektør

Ja, det ser utvilsomt litt stygt ut for øyeblikket. Tror det er viktig å beholde roen og ikke la seg stresse av Hønefoss. Det er fortsatt en god

del kamper igjen og mange poeng å kjempe om. :D

Det har vært tydelige bedringer i KILs spill de to siste kampene. I første omgang mot VIF og i store deler av Tromsøkampen var det veldig

mye bra, og det må være lov å håpe på ytterligere nivåheving framover. Virker som flere spillere er på gang... :lol:

Profile  

PostPosted: 26 Jul 2010, 22:28 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Forøvrig:
TB, TN, TA, TG...

Hehe!
Men du mener vel...

TB, ØE, TN, ØE, TA, ØE, TG

Profile  

PostPosted: 26 Jul 2010, 22:29 
Klubbdirektør

Roll wrote:
Ja, det ser utvilsomt litt stygt ut for øyeblikket. Tror det er viktig å beholde roen og ikke la seg stresse av Hønefoss. Det er fortsatt en god

del kamper igjen og mange poeng å kjempe om. :D

Det har vært tydelige bedringer i KILs spill de to siste kampene. I første omgang mot VIF og i store deler av Tromsøkampen var det veldig

mye bra, og det må være lov å håpe på ytterligere nivåheving framover. Virker som flere spillere er på gang... :lol:

Ja, vi må beholde optimismen :D Og det er jo riktig alt det du skriver :wink:

Profile  

PostPosted: 26 Jul 2010, 23:14 
Grævling

ivo wrote:
Langt verre enn lausmunnethet er at Hønefoss jo vant 3-2 mot Lillestrøm, og ligger nå 4 poeng foran.

På 2-0 sendte jeg sms til en kanari-venn av meg ogf lovet at jeg skulle stille i gult på lørdag hvis LSK snudde kampen, det var en periode jeg nesten var i ferd med å logge meg inn på nettsjappa til LSK, men slapp nå det til slutt.... dessverre får jeg vel nesten si, skulle vel stått ut en aften i gult på lørdag hvis hønsehuene hadde fått bank i dag :-(

Profile  

PostPosted: 27 Jul 2010, 06:55 
Forumlegende

Raggen wrote:
ivo wrote:

På 2-0 sendte jeg sms til en kanari-venn av meg ogf lovet at jeg skulle stille i gult på lørdag hvis LSK snudde kampen, det var en periode jeg nesten var i ferd med å logge meg inn på nettsjappa til LSK, men slapp nå det til slutt.... dessverre får jeg vel nesten si, skulle vel stått ut en aften i gult på lørdag hvis hønsehuene hadde fått bank i dag :-(

Du hadde jo reddet deg med U, noe som også hadde vært et akseptabelt resultat.

Profile  

PostPosted: 27 Jul 2010, 21:37 
Trener

Lance Uppercut wrote:
Alex wrote:
Til dere som står på felt J å synger med i motgang SE TIL HELVETE Å VIS DET vi prøvde å si ifra i dag men det vi får tilbake er stygge blikk å dume komentare, På felt j synger vi dskal du være negativ reis til hamar å se kamp der

Enig. Det er noen få av "supporterne" som bør vurdere hvordan de uttrykker seg på kamp, mot eget lag og egne spillere..

Innimellom bør vel også de som starter sanger ta litt selvkritikk?

Jeg sang med på alle unntatt 1. Og den sangen var så idiotisk at jeg forbeholder meg retten til å ikke synge med.

Det var når vi hadde 3 spillere i oppvarming og en eller annen begynte å synge for snublefot. Syns det var litt ufint. Vi hadde 11 mann på bana som er bedre. Hadde man sunget for en av de hadde jeg stemt i. Hadde man sunget for Krogh som varmet opp og som jeg syns kunne fått et innhopp hadde jeg også stemt i.

Men å synge for snublefot (og ikke krogh) når han varmer opp og således uttrykke at man heller vil ha ham på bana enn de 11 som har noe der å gjøre og kjemper det er rett og slett dumt.

Synger man for en innbytter så signaliserer man at man vil ha ham inn på banen fremfor en av de 11 som er der fra før. Da får man gaule på f.eks. Krogh som har noe utpå der å gjøre.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 52 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]