KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 06:22

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 44 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
PostPosted: 05 May 2010, 21:06 
Materialforvalter

Spillernes reaksjoner og intervjuene etter kampen tyder på at dette var en kamp begge lag måtte vinne. Og KIL dro det i land. Fantastisk!

Håper gutta har spilt på seg sjøltillit til lørdagen. Jeg går for seks poeng denne uka :-)

Profile  

PostPosted: 05 May 2010, 21:10 
Klubbdirektør

Fantastisk seier!!! sykt deilig!!
Og slenger med i gledesrusen at Nystuen er mer enn velkommen hjem når Riseth legger skoene på hylla.
Kom hjem Espen!!

Forutenom det, alle gutta klapp klapp klapp :mrgreen:

Profile  

PostPosted: 05 May 2010, 21:31 
Forumlegende

God natt...
puuuhhhh...
nå er klatringa igang

Profile  

PostPosted: 05 May 2010, 21:36 
Klubbdirektør

Sykt godt. Men, fysisk form må bli bedre. Nok en gang sliter vi siste 30 min. Men, det jobbes heltemodig. Dette var hærlig. Lange jævla ti min på slutten der..:)
Grattis gutta, og grattis Mame for og ha brutt mål tørken. Nå er han i gang:D

Profile  

PostPosted: 05 May 2010, 21:45 
Saftblander

savnet tuelo i dag, vår beste mann offensivt, men veldig gledelig å se at calle takler dette nivået lett som kjeks. Defensivt vår beste match i år?

Profile  

PostPosted: 05 May 2010, 21:51 
Kaptein

rastagutt wrote:
ikke så lenge siden vi vant borte vel?

Jeg tror jammen jeg har fått Alzheimers. Glemte helt kampen mot hønefoss. :mrgreen:

Profile  

PostPosted: 05 May 2010, 22:29 
Klubbdirektør

Ok, ikke verdens beste kamp. Men dæven så deilig med 3 poeng!!! Endelig fikk Niang scoring. Håper det løsner for ham etter dette.

Profile  

PostPosted: 05 May 2010, 22:40 
Klubbdirektør

Niang gjorde også det bra i forsvaret også. Ryddet opp i stor stil.

Profile  

PostPosted: 05 May 2010, 23:00 
Spiller

Så intervju med Nystuen på fotballxtra nå. Makan til latterlig oppførsel. Greit at det ikke er tidenes smarteste spørsmål, men Nystuen fremsto som en tufs spør du meg.

Kom heller hjem Espen. På Vinger smiler vi året rundt. :D

Profile  

PostPosted: 05 May 2010, 23:25 
Forumlegende

Endelig slutt på stang ut, deilig å se at andre lider av det problemet for en gangs skyld. Nå har jeg stått bak målet i alle kampene vi har vunnet i år, mulig det må bli ståtribuna på Gjemselund fremover ;)

Ikke verdens beste kamp fra oss i dag, men vi har to perioder hvor vi er klart best. Vi har også overtaket innimellom ellers, men roter også en del i store deler av kampen. Så ett intervju med Patrick Walker før kamp i dag hvor han sier at den dårlige formen sitter i hodet på gutta, men etter å ha sett dem i aksjon må jeg si meg uenig. De er det klart dårligste laget jeg har sett i år, Nystuen henger greit med, de har også bra fart på kantene, men heldigvis slår de over dødlinja når de slår innlegg og treffer de så havner ballen i stengene og ikke i mål.

Variernede kvalitet på laget vårt, men Calle blir bare bedere og bedre i hver kamp. Ørjan er også konge på midten. Den som imponerer meg mest er Henry Joseph, jeg var svært skeptisk til å bruke ham i midtforsvaret, husker ham mot Skeid i fjor hvor han sliter veldig med duellspillet og fysisk fotball. Men han vokser og vokser som midtstopper og er svært kontant i duellspillet, balanserer på grensa til hva som er forsvarlig i forhold til frispark til motstandard, men har marginenen på sin side i langt flere dueller enn det han taper. Som førsteforsvarer er han rå, og heldigvis er Riseth like rå til å sikre. Håkonsen var også god på sin kant. Bobbie er langt bedre enn tidligere, men mot slutten så taper han en del dueller på sin kant.
Kim Holmen og Mame Niang har spisskompetanse, men samtidig har de store mangler som fotballspillere. Kim Holmen må bli bedre i mottak og teknikk, og Niang har slitt med det meste bortsett fra hodedueller. Syns Holmen kommer mer til sin rett i midten enn på kanten, i dag vinner han også noen hodedueller. Niang sliter i store deler av kampen, Nystuen vinner en dueller mot ham, men han var langt mer med i spiller enn tidligere. Han lykkes mer med mottak og avlevering av ball og når han scorer avgjørende mål så kan han være så dårlig han vil i resten av kampen uten at jeg skal bry meg. Fint skudd i første og rydder opp som midtstopper når Sandefjord trykker på helt på slutten. Tony G med 4 poeng på 2 kamper, dette lover bra for fortsettelsen!

Last edited by mikeb on 05 May 2010, 23:26, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 06 May 2010, 00:10 
Saftblander

rastagutt wrote:
ikke så lenge siden vi vant borte vel?

KONGE!!

se forøvrig en meget snurt e nystuen intervjuet på vglive etter kampen, makan til barnslig type, merkelig at han er kaptein

Syns det var helt greit av Nystuen å svare slik han gjorde. Journalistens spørsmål kvalifiserte vel ikke akkurat til noen Pulitzer pris...Forøvrig syns jeg Espen gjorde en god kamp idag. Vant blant annet flere dueller mot Niang i lufta (men tapte den matchavgjørende, takk og lov!). Sandefjord ned og velkommen hjem Espen;)

Fantastisk deilig og viktig med 3 pinner mot bunnrival ikveld!
Nå må skatebord-rampen fra Oslo bare komme, vi er i støtet og klare for ny fight;)

Profile  

PostPosted: 06 May 2010, 02:09 
Grævling

Tror Niang bør omskoleres til midtstopper, fy faen som han ryddet unna i vårt eget felt de siste minuttene :-)

Knall fortballkveld i Sandefjord, 3 viktige poeng, både norske og engelske :D

Profile  

PostPosted: 06 May 2010, 15:19 
Forumlegende

Lurer mer og mer på hvordan de teller sjanser, VG har jo statistikk får hver runde og denne uka står det 4-3 i sjanser til Sandefjord, og 5-6 i skudd på mål.
Er ikke ett skudd på mål en sjanse, og vi har da mer enn 3 sjanser. Vi har målet til Niang, skudddet hans i første omgang, skuddet til Calle, Kim har en lompe mot mål i første og Håkonsens knallharde skudd rett over? I tilegg er det vel fler i mine øyne som er i nærheten av sjanse. Men det kommer vel ann på øynene som ser?

Profile  

PostPosted: 06 May 2010, 15:26 
Grævling

Det er bare å gi opp å prøve å forstå disse "journalistene" som tellere sjanser, kaster terningen osv, det forstod jeg allerede på begynnelsen av 90-tallet når jeg drev på med "Drømmeligaen" til VG og satt opp lag og greier via vanlig hustelefon før hver eneste runde. Eneste jeg fikk ut av det var en styggsint bestefar når telefonregninga dukka opp 1 gang hver mnd ;-)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 44 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]