KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 15:52

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 78 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 13 Jul 2008, 19:50 
Klubbdirektør

:twisted:
Dette er tragisk! Er vel egentlig glad for at jeg snudde på Sollihøgda etter at minstemann ble bilsyk

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jul 2008, 19:51 
Forumlegende

haraballhevn
:roll:

Profile  

Post subject:
Klubbdirektør

Jada der er tipset mitt inne..

Profile  

Post subject:
Kaptein

trist.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jul 2008, 19:54 
Klubbdirektør

Jada-jada wrote:
Jada der er tipset mitt inne..

og mitt røk på overtid. Bombe ! :?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jul 2008, 19:55 
Reserve

Greit nok, vi skulle kanskje ikke kalkulere med 3 poeng mot Hønefoss borte ut fra tabellen og det som har skjedd i år! .....Men....4-0.....det er rakne-sifre....dessverre...

Jeg tror heller ikke på 3 poeng mot:
Sundet hjemme
Notodden borte
Start hjemme
Sandnes Ulf borte
Moss hjemme
Sundet borte
Sogndal borte.......

Så da spørs det hvordan tabellen ser ut da vi møter Notodden hjemme....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jul 2008, 19:59 
Reserve

Fra 5-0 seier til 0-4 tap på 8 måneder. Det er nok en gang bare å gratulere de som har bygd ned laget.

Uten rike onkler er det ikke lette, kanskje umulig i dagens fotball. Jeg trodde imidlertid at KIL skulle klare å holde seg i Adeccoliagen i mange år fremover. Det ser ikke slik ut nå.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jul 2008, 20:04 
Kaptein

Lukter ny divisjon lang veg av dette er jeg redd...Ser ikke hva som skal kunne rette opp denne skuta her...
Håper altids på en god høst som vanlig men har ikke mye tro på det i år:(:(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jul 2008, 20:05 
Forumlegende

Antienga wrote:
Fra 5-0 seier til 0-4 tap på 8 måneder. Det er nok en gang bare å gratulere de som har bygd ned laget.

Uten rike onkler er det ikke lette, kanskje umulig i dagens fotball. Jeg trodde imidlertid at KIL skulle klare å holde seg i Adeccoliagen i mange år fremover. Det ser ikke slik ut nå.

Bygd ned og ned...

Hva sikter du til?
Hva skulle man gjøre?

Spillerne gikk høyt ut i Glåmdalen og nesten alle snakket om opprykk...

Rykker man ned kommer man neppe opp igjen.
Det har forandret seg mye i 2.div. på 5 år.
Mange klubber med stor satsing...

Kanskje var sparkingen av TB tross alt bare en syndebukkshandling.

10 omganger uten mål...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jul 2008, 20:26 
Trener

(Lukter ny divisjon lang veg av dette er jeg redd...Ser ikke hva som skal kunne rette opp denne skuta her...
Håper altids på en god høst som vanlig men har ikke mye tro på det i år)

i så fall, må det bli langhelg på Flisa :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jul 2008, 22:24 
Trener

Tilbake etter misèren.

Fy f... for en kamp. Vi hang med litt i 1. omgang, åpnet med en halvsjanse i 2. og så gikk alt rett vest. Vi ble regelrett rundspilt resten av kampen.

Det var kun to lyspunkt blant spillerne, det ene var Jahr som viste at han bør være aktuell for å få litt spilletid på kanten, også når Sylling/tuelo er tilbake. Og Conny. Viser at han fortsatt er en veldig god keeper.

Det sier litt når keeperen trekkes frem som en positiv opplevelse etter et 4-0 tap.

Ellers fortjener rett og slett ingen av spillerne skryt. Enkelte kan sikkert få mer pepper enn andre, men i bunn og grunn var dette en tragedie. Spesielt frustrerende blir dette når Hønefoss ikke fremsto som noe særlig godt lag heller, så her må noe skje ellers stinker det 2. divisjon i mils omkrets.

Ellers skal det sies at vi hadde en interessant måte å ta ut spillere på ved defensiv dødball. Fremming, Pat og Moen ble lagt igjen på topp og bandt opp 4-5 hønefoss-spillere. Dette fungerte stort sett veldig bra. Og de nevnte 3 er vel våre dårligste hodespillere, så de kunne ikke tatt ut en mann i feltet, men gjorde det ved å stå igjen på midten. 1-0-målet kom på en kort corner hvor resten av gjengen "sovnet". Det var forresten ikke corner heller. Hønefoss-spilleren skjøt rett i nettveggen. Og jeg har ennå tilgode å se en nettvegg i KIL-drakt....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jul 2008, 23:00 
Forumlegende

Det var ca 40 rødkledde på tribuna i dag. Det er faktisk ikke ille gæærnt i forhold til at det er fellesferie og de siste resultatene. Supportergjengen var ikke død ihvertfall!

Men gud bedre, neste år får vi ratt ikke kamper så langt unna. Dette som ble vist på banen i dag stinker det 2. divisjon av. Baklengsmålene var horrible, særlig det siste. Det er en skam at profesjonelle fotballspillere gir opp når det butter imot.

Men jeg skal skåne spillerne litt likevel. Manglende plan, vilje og guts vitner også om et treneansvar. Jeg skal personlig stå for følgende påstand: Se på ethvert KIL lag 11er i breddefotballen så er de bedre organisert defensivt enn KILs a-lag! Nei jeg er ikke grinete sånn rett etter kamp, jeg skal stå for disse ordene!!
Grunn: Trenerne i breddefotballen er coachet hardt på defensiv organisering. Av en mann som a-laget nå skriker etter å få inn: Terje Holt!!

En sånn mann må inn og få struktur på dette. Vinger renner over av kompetanse fra gamle fotballstorheter. Bruk dem! Også de som tør å mene ting og uttrykke meningene sine.

Det er der skoen trykker, orgnaisering av laget. Offensivt og defensivt. De to som leder skuta nå har ikke klart dette. Det er bevist nå. Det snur ikke nå, de har hatt lang tid på å få struktur, det er ikke mer struktur enn da Berntsen var her. Altså ingen struktur.

Sigernes og Steen har ikke vært tilstrekkelig involvert. Her må man ha en eller flere personer som kan jobbe med de samme tingene hver dag over tid.

Så KIL Toppfotball må rett og slett finne en sterk mann som kan lagorgnaisering. Jeg mener kompetansen allerede finnes på Vinger uten at man nødvendigvis må rane en bank for å kunne benytte seg av kompetansen. Dette haster veldig!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Jul 2008, 23:28 
Reserve

Hvis jeg ikke tar helt feil har Åge Steen internasjonal trenerlissens. Altså høyest mulig utannelse. Sigernes er D trener,Eide har C kurs samt master i faget fotball. Kristiansen har også C kurs- Jaggu er det da høyt nivå på trenerne i Kil Fotball. Tidenes dummeste innlegg. Folk må faen meg snart innse at Fremming,Pat,Nilsen,Samuelsson,Moen og Johansen holder middels 2 div nivå. Da kunne Capello trent dem uten at det hjalp i Adecco.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Jul 2008, 00:31 
Reserve

allan wrote:
Tidenes dummeste innlegg. Folk må faen meg snart innse at Fremming,Pat,Nilsen,Samuelsson,Moen og Johansen holder middels 2 div nivå. Da kunne Capello trent dem uten at det hjalp i Adecco.

Om et av de to siste innleggene er "tidenes dårligste" på forumet, er Allan og jeg kanskje uenige om hvilket....

Spillerne var gode nok til å kjempe om opprykk ifjor, og selv om salg og avskjed for spillere som Pelu, Lindau og Stormoen er negativt, er det neppe hele årsaken til at man blir "middels 2. div". Forøvrig trenger vi ikke Capello for å trene ok 2. div materiale i Adecco, det holdt med Skogen.

Jeg er litt mer enn bare middels forbannet over at hele gjengen fikk/tok ferie etter 4-3 seieren. Jeg mente da og jeg mener nå at det var helt feil. Jeg kan ikke tenke meg at KIL hadde spilt 5 kamper uten nettkjenning og med et forsvar som minner om sveitserost om de ikke hadde avbrutt den lille oppturen med fellesferie.

Men: det er 17 kamper igjen, og det viktigste nå er at trenere og spillerne bevarer roen og troen. Jobbes det hardt nok hver eneste dag, er det mer enn tid nok til å redde kontrakten. Desverre ser det ut til at gutta ikke har den troen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Jul 2008, 01:17 
Grævling

Kan lure på hva som er galt om dagen, spesielt etter den lille "oppturen" vi hadde frem mot EM-pausen, men en ting er i hvert fall sikkert....dette må bedres, ellers er vi tilbake i gørra i 2. divisjon rimelig raskt. Slik vi fremstod i dag så hadde vi ikke slått verken Alta eller Hødd, som det nå ser ut til at blir lagene vi må kjempe mot for å unngå nedrykk.

En trener har allerede fått reise, noe tydelig en del spillere var glade for, så da er det vel på tide at de selv tar opp hansken og legger ned det arbeidet som behøves. Det er i hvert fall ikke bare trenere det skal stilles spørsmålstegn ved slik det nå ser ut, her må hele gruppa gåi seg selv.

Det er klart at vi savner Pelu, Stormoen og Lindau slik det nå ser ut, men disse gutta alene er faen meg ikke åraken til elendigheten vi ser i dag. Faen sprette....vi har spillere gode nok til å levere klart bedre enn dette, de må bare få tibake troen på seg selv. Hvis noen har gode forslag på hvordan dette kan gjøres så raskt som mulig......vennligst gi beskjed!

Viktigst av alt er i hvert fall nå at vi får tilbake de skada gutta så raskt som mulig. Torp må inn og finne tilbake til høstformen fra i fjor da han var lagets beste spiller (etter min mening). Leser også at de mener Larsen snart kan være tilbake i trening.....får virkelig håpe han kan komme inn å være en liten frelser utover høsten.

Ellers får jeg også håpe det er mulig for den nye daglige lederen, eller noen andre der nede på brakka til å riste ut noe penger av næringslivet i byen slik at vi kan få hentet inn noe med kvalitet på spillermarkedet om noen uker.

.....NOE MÅ SKJE NÅ!

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 78 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]