For å gå på kamå så...........
1) Man må være fotballinteressert - ellers er det meningsløst å bruke flere timer på noe man ikke bryr seg med.
2) uten medgangssupportere ville kassa bli tom og tribunene likeså.
det er etter min mening helt ok å slv bestemme hva man vil se av kamper, når og mot hvem - uten at andre har noen rett til å kritisere det.
hva slags forhold man har til fotball generelt og lag spesielt er det faktisk ingen oppegående som har noe med.
3) man er ikke nødvendigvis treig om man gjør noe annet - altså dyrker andre interesser o.l. eller foretrekker sofaen.
fotballinteresse er i seg selv ikke tegn på verken
* intelligens
* godhet
* vett
* treighet
* slemhet
etc.
har man ikke spesiell interesse - hvorfor tvinge noen?
4) jo, mange ble nok bortskjemte etter TL i mange år - det vet jeg.
likevel - har man ikke noen spesielt forhold til klubben, så synes mange at middels 1.divplass mot ikke de attraktive lagene her i landet ikke fenger.
5) verden går ikke under og det er ingen tsunami om KIL ikke lykkes.
derfor kan man ikke kritiere noen for unnlatelsessynd heller. det er ikke noe moralsk forkastelig.
6) idag i motsetning til før er det haugevis av ting å være opptatt med.
før var det ikke tv-kamper, ikke noe særlig internett, ingen pc'er etc.
mange vokser opp uten å at fotball er det store i livet. synd nok, men sant.
7) kjemper man i toppen eller rykker opp - kommer nok flere.

det må jo ikke nødvendigvis være negatibitet at man
* påpeker sine meninger om hvorfor lite folk
* at man ikke liker den "stigmatiseringen" av de som ikke er der
* at man påpeker at for de fleste betyr ikke KIL så mye som mange
TINA
litt morsomt. Av forskjellige grunner så jeg kanskje 3-4 kamper fra høyeste nivå over mange år. Siden starten 2004 har vi 2 hjemme sett alle hjemme + et par borte og har sesongkort for 3.året på rad. Dessuten bruker jeg feriedager når det er hjemmekamper på ukedager slik at jeg kan få min daglige doser sykkeltrening før kampen. Til orientering kan jeg nevne at fri førstkommende er feriedagen innvilget.......
så litt - om ikke annet litt bommet du med utsilingen din......................