1892 wrote:
Hei, forzavinger som du kaller deg på BBforumet, ser du seriøst ikke at du driter deg så inne i hevette kraftig ut?
Greit nok at ingen av oss her liker kamma, men dog, innleggene dine får til og med MEG til å himle med øya..

Helt enig - latterlig oppførsel. Det er greit å delta i diskusjonene som pågår på andres forum, men det er ingen grunn til å drite ut KIL eller Kongsvinger på den måten du gjør du som kaller deg ForzaVinger på BB-forumet. Hetsing og hovering på andres forum er usympatisk og skader bare oss selv, men konstruktive innlegg er naturligvis helt greit.
Jeg håper inderlig at vi på dette forumet heller aldri nedverdiger oss til å ytre meninger som er i nærheten av idiotiet som kommer frem på BB forumet - uansett bitre tap som måtte komme i fremtiden. Bande-medlemmene er veldig oppsatt på at ingen skal like dem og det har de jo oppnådd.
Jeg håper KIL-supporterne fortsetter å fremstå som hyggelige overfor gjestende lags supportere - både før og etter kamp, og at vi aldri synker så dypt som HamKam supporterne nå har gjort. Jeg syns det er veldig bra om vi fremstår som hyggelige og at andre lags supportere har et så positivt inntrykk som mulig når de forlater Gjemselund. Drittslenging og rasistiske tilrop hører ikke hjemme noe sted og supporternes oppgave er først og fremst å støtte egne spillere.