KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 14:19

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2006, 00:13 

Raggen wrote:
Så lenge KIL blir nr 2 neste sesong så gjør det meg fint lite om vi blir slått av skeid ;-)

Det er uansett for tidlig for oss å tenke toppserie. Her må det vokses sakte og overlevelse er første bud.
Hvis Kongsvinger skulle klare opprykk i 2007, er det helt klart noe jeg kan leve med. Vil tro dere foreløpig er bedre forberedt til den oppgaven.

Foreløpig håper jeg vi har en blodpakt om Skamma-slakting. OK?

Burnley

PS: Nå er jeg ferdig med diskusjonen inne på BB-forumet. Dæven for noen surpomper. Haha.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2006, 02:00 
Reserve

Raggen wrote:
Så lenge KIL blir nr 2 neste sesong så gjør det meg fint lite om vi blir slått av skeid ;-)

Det var da makan til vennskap da :) Selv om jeg syns Skeid er en fin klubb jeg også vil jeg ikke at de skal havne over oss på tabellen. Får da være måte på, hehe

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2006, 03:25 

Mobro wrote:
Raggen wrote:

Det var da makan til vennskap da :) Selv om jeg syns Skeid er en fin klubb jeg også vil jeg ikke at de skal havne over oss på tabellen. Får da være måte på, hehe

Neida, litt moderasjon i vennskap må det jo bli. Vi vil jo gjerne også slå Kongsvinger i kamp, selv om jeg gjerne sender dere foran oss i opprykkskøen.
Det er for tidlig (for ikke å si umulig) for oss å rykke opp. En fjerdeplass hadde vært helt topp. En generalprøveplassering av beste merke, selv om enhver plass over streken er mer enn god nok neste sesong. Opprykk til toppen så raskt, hadde bare gjort oss til slaktoffer og tap i kvalik er heller ikke noe gøy.
Hvis vi mot formodning får kun tre lag foran oss på tabellen, kan KIL i 2007 gjerne være blant dem. Men ikke om tre-fire år. Da skal vi være overmodne for direkte opprykk. Da er det ingen nåde ;)

Burnley (Skeid-okse)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2006, 05:24 
Klubbdirektør

Hei, forzavinger som du kaller deg på BBforumet, ser du seriøst ikke at du driter deg så inne i hevette kraftig ut?

Greit nok at ingen av oss her liker kamma, men dog, innleggene dine får til og med MEG til å himle med øya.. :!: :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2006, 07:19 
Klubbdirektør

1892 wrote:
Hei, forzavinger som du kaller deg på BBforumet, ser du seriøst ikke at du driter deg så inne i hevette kraftig ut?

Greit nok at ingen av oss her liker kamma, men dog, innleggene dine får til og med MEG til å himle med øya.. :!: :roll:

Liker ideen om å hetse skamma på deres eget forum, men da får de faenmeg være litt konstruktivt og. Det vedkommende holder på med er faktisk bare flaut ja...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2006, 12:21 
Materialforvalter

1892 wrote:

Helt enig - latterlig oppførsel. Det er greit å delta i diskusjonene som pågår på andres forum, men det er ingen grunn til å drite ut KIL eller Kongsvinger på den måten du gjør du som kaller deg ForzaVinger på BB-forumet. Hetsing og hovering på andres forum er usympatisk og skader bare oss selv, men konstruktive innlegg er naturligvis helt greit.

Jeg håper inderlig at vi på dette forumet heller aldri nedverdiger oss til å ytre meninger som er i nærheten av idiotiet som kommer frem på BB forumet - uansett bitre tap som måtte komme i fremtiden. Bande-medlemmene er veldig oppsatt på at ingen skal like dem og det har de jo oppnådd.

Jeg håper KIL-supporterne fortsetter å fremstå som hyggelige overfor gjestende lags supportere - både før og etter kamp, og at vi aldri synker så dypt som HamKam supporterne nå har gjort. Jeg syns det er veldig bra om vi fremstår som hyggelige og at andre lags supportere har et så positivt inntrykk som mulig når de forlater Gjemselund. Drittslenging og rasistiske tilrop hører ikke hjemme noe sted og supporternes oppgave er først og fremst å støtte egne spillere.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2006, 13:51 
Reserve

Helt enig i dette. Har brukt en del tid på BB sitt forum siden de rykka ned og jeg er utrolig glad for at vi ikke er i nærheten av det de driver med der inne. Utrolig mye drittslenging, trusler og generelt usakligheter. Derfor har jeg også reagert på denne forzavinger som har slengt seg på bølgen av smålighet. Dette er ikke en kil supporter verdig og jeg blir flau som kil supporter. Du blir talsmann for veldig mange når du kaller deg forzavinger og jeg tror jeg har de fleste med meg når jeg sier at sånne meninger står ikke den menige Kil supporter inne for. Think twice

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2006, 14:08 
Klubbdirektør

Og da går vi over til trådens hovedpunkt igjen vel.......

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]