KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 18 Jul 2025, 03:00

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 799 posts ]  Go to page Previous  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 54  Next
Author Message
 Post subject: Re: Klubbens økonomi..
PostPosted: 04 Sep 2010, 01:22 
Klubbdirektør

Vi må uansett ta til motmæle mot dumskapen, Raggen. Det er ikke noe annet valg, slik jeg ser det. Ser du hvor mange "bra'er" han får denne Jan Johansen? Fra folk som applauderer det han mener? Og ser du hvor mange som tar til inntekt for "mot KIL" at det meste er negativt i kommentarene? Jeg synes det er skremmende, for og si det mildt, og det går rett og slett på nervene løs for meg innimellom :oops:

Profile  

PostPosted: 04 Sep 2010, 01:29 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Libra wrote:
Kan dere supportere vennligst stille opp på kommentarfeltene i Glåmdalen? Mange driver og samler hvor mange som er positive/negative til KIL ut i fra hva som svares der inne. Så om dere ikke har kommet på banen før - vennligst gjør det nå i disse krisetider. Det er deres simple plikt ovefor gutta..... :wink:

Kan du ikke like godt be Glomdalen om å linke all debatt de skal ha om KIL på sidene sine inn hit i stedet? Jeg er så drit lei den avisa og opplegget deres på nett at det snart klikker for meg. Folk som denne Jan Johansen får faktisk førstesideoppslagg på nettet pga egne tullete meninger. At det er mulig å prøve å vri ut noe journalistisk på bakgrunn av elendigheten på debatten der inne er til å bli kvalm av.... fy faen som jeg savner journalister med integritet!!!(Sitat Raggen)

Enig at det er lavmål av Glomdalen at slike som JJ får styre debatten omtrent som han vil. Men det skal ikke mer til enn at en 3-4 fra supporterklubben står imot svadaen før han er i undertall. Krever jo litt arbeid selvsagt. Det beste hadde vært å linke direkte hit så folk kunne se flere meninger enn hjernedøde surmaga oppstøy fra JJ. (Sitat meg...)

Last edited by Roll on 04 Sep 2010, 01:30, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 04 Sep 2010, 01:37 
Klubbdirektør

Ikke sant, Roll? Det skal ikke mere til enn at han blir dupert av noen KIL-supportere. Han har jo blitt helt konge der inne, og den eneste som kjemper i mot han, er meg....Og noen ganger David Justice. Jeg vet at han tier stille når han får motbør nok, og den motbøren skylder vi gutta og ta....Jeg har forsøkt med både det gode og kritikk, men han fortsetter i sin vante still når han blir varm i trøya igjen, og får støtte fra andre i Glåmdalen. Det er KIL og gutta som er viktig her, og alt annet burde vi gi blaffen i.

Profile  

PostPosted: 04 Sep 2010, 01:53 
Klubbdirektør

Libra wrote:
Ikke sant, Roll? Det skal ikke mere til enn at han blir dupert av noen KIL-supportere. Han har jo blitt helt konge der inne, og den eneste som kjemper i mot han, er meg....Og noen ganger David Justice. Jeg vet at han tier stille når han får motbør nok, og den motbøren skylder vi gutta og ta....Jeg har forsøkt med både det gode og kritikk, men han fortsetter i sin vante still når han blir varm i trøya igjen, og får støtte fra andre i Glåmdalen. Det er KIL og gutta som er viktig her, og alt annet burde vi gi blaffen i.

Jeg antar at JJ har som heltidsjobb å rakke ned på KIL/stille kritiske spørsmål om KIL i Glomdalens debattfora. (Rimelig godt lønna av NAV)
Så mye tid som han bruker der inne burde han fått jobb i riksrevisjonen eller PET (Politiets E-tj), han har jo øyer overalt. :shock:

Profile  

PostPosted: 04 Sep 2010, 02:03 
Klubbdirektør

He..he...jeg sitter der inne selv, jeg, når det er noe som engasjerer meg med KIL.. Og innimellom går det utover jobben min...men jeg tar det igjen ved en annen anledning, og det er sluttsummen som teller :roll: Men jeg er enig med deg: Jeg tror ganske sikkert at J.J. har fri hele dagen, og muligens er uføretrygdet. På psykisk grunnlag? Ikke vet jeg.

Last edited by Libra on 04 Sep 2010, 02:08, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 04 Sep 2010, 05:29 
Grævling

Libra wrote:
Vi må uansett ta til motmæle mot dumskapen, Raggen. Det er ikke noe annet valg, slik jeg ser det. Ser du hvor mange "bra'er" han får denne Jan Johansen? Fra folk som applauderer det han mener? Og ser du hvor mange som tar til inntekt for "mot KIL" at det meste er negativt i kommentarene? Jeg synes det er skremmende, for og si det mildt, og det går rett og slett på nervene løs for meg innimellom :oops:

Jo, du/jeg/andre har faktisk et valg. Jeg lar meg ikke diktere av klovner på debatten til Gla`dalen. Det eneste han er ute etter er å provosere nok til at noen vil underholde han gjennom dagen. Og du biter dessverre på gang etter gang. Han har vel også fått meg til å "hoppe" noen ganger i løpet av sesongen, men du ser jo selv at det ikke er noe poeng i å diskutere med gjøken!

Jeg kan heller ikke se det store poenget i å legge ned sjela si i debatten der inne. Som alle ser er den stort sett crap fra ende til annen. Oppadgående mennesker ser dette, og det er vel fint få som tar noe av det som serveres der inne seriøst. Blir som sms-spalten i papirutgaven. Dette er humor for folket i distriktet, og det er jo gøy at de selv kan være med å bidra anonymt til underholdningen.

....og når det går på nervene løs så har det gått for langt, da har dessverre Jan J fått alt for stor innvirkning i livet ditt ;-)

Profile  

PostPosted: 04 Sep 2010, 08:28 
Klubbdirektør

Jeg gidder ikke å delta i debatten på glomdalen.no av to ting:

1. Fordi jeg har akkurat det samme inntrykket som Raggen.
2. Fordi, mulig jeg er litt hårsår, men Glomdalen.no referer alltid til sin egen debatt da det er meninger om KIL som fotballklubb eller andre generelle ting.
Hvis folk har mening om en enkelt person i styret f.eks, nå sist om MK, da plutselig viser de til KILSK sitt debattforum..
Sånt irriterer meg!

Profile  

PostPosted: 04 Sep 2010, 10:39 
Materialforvalter

Libra wrote:

Og hvem er det som har gjort han til konge der? Jo, de som gidder å bruke dagene til å svare han. De som hjelper til å skaffe han hovedoppslag på nettutgaven.

"Leserne mener" skriver Glomdalen, men det er i realiteten 2-4 lesere som gidder involvere seg i nettdebatene som befinner seg på det lavmålet.

Last edited by Draugen on 04 Sep 2010, 10:41, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 04 Sep 2010, 12:40 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
....og når det går på nervene løs så har det gått for langt, da har dessverre Jan J fått alt for stor innvirkning i livet ditt ;-)

Du har misforstått litt hvis du tror det bare er JJ som går meg på nervene. Det er flere enn han som slenger en haug med dritt der inne. Som en av debattantene selv sier: "Se på kommentarene her inne, så ser du at de fleste er negative til KIL." Så de bruker det som en "meningsmåling" på om KIL er noe og ha eller ikke. Og det synes jeg er litt skremmende. Hvis dette påvirker i negativ retning overfor de som ka bidra f.eks. Og jeg tenker at "den som tier samtykker."

Men det er vel ikke noe og bry seg om da :wink: Og da orker ikke jeg heller lenger delta der inne, for det koster mye engasjement og tid i disse dager.

Profile  

PostPosted: 04 Sep 2010, 13:26 
Klubbdirektør

1892 wrote:
Jeg gidder ikke å delta i debatten på glomdalen.no av to ting:

1. Fordi jeg har akkurat det samme inntrykket som Raggen.
2. Fordi, mulig jeg er litt hårsår, men Glomdalen.no referer alltid til sin egen debatt da det er meninger om KIL som fotballklubb eller andre generelle ting.
Hvis folk har mening om en enkelt person i styret f.eks, nå sist om MK, da plutselig viser de til KILSK sitt debattforum..
Sånt irriterer meg!

Det er litt anneredes nå om dagen enn i de vanlige diskusjonene. Nå er det snakk om KILs være eller ikke være, og hvis ikke supporterne skulle engasjere seg i dette, så vet ikke jeg hva de skulle engasjere seg i... Tråden om "3,8 mill. i minus" har nå 75 innlegg fra mange forskjellige debattanter. Husk at det ikke er noen av "de negative" som leser her inne, og får med seg hva dere (de ekte supporterne) mener. Dere er nesten like stille i denne debatten som dere er på Gjemselund når det går dårlig :wink:

Profile  

PostPosted: 04 Sep 2010, 14:00 
Materialforvalter

Draugen wrote:
Libra wrote:

Og hvem er det som har gjort han til konge der? Jo, de som gidder å bruke dagene til å svare han. De som hjelper til å skaffe han hovedoppslag på nettutgaven.

"Leserne mener" skriver Glomdalen, men det er i realiteten 2-4 lesere som gidder involvere seg i nettdebatene som befinner seg på det lavmålet.

Du trenger ikke skrive noe innlegg eller svare på de sure kommentarene til Jan Johansen. Du kan nøye deg med å trykke "bra" på de innleggene som er positive om KIL. Hvis mange fra dette forumet gjør det kveles meningene til Jan Johansen og hans likesinnede.

Bare et tips :wink:

Profile  

PostPosted: 04 Sep 2010, 14:16 
Klubbdirektør

Det er bare det at disse "bra-ene" ikke synes for andre enn den som har fått dem, hvis man leser debatten fra selve Origo-siden, og ikke direkte under artikkelen til Glåmdalen - hvis du skjønner hva jeg mener :wink: Det er jo to steder og lese på.

Og Jan J. får jo mange bra-er han også :evil:

Last edited by Libra on 04 Sep 2010, 14:26, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 04 Sep 2010, 14:37 
Grævling

Libra wrote:

Ja det er jo ikke rart, han har sikkert opprettet 10 andre brukere der inne som han er innom med for å sette seg selv i et bedre lys.

Nei, tving gjennom at folk skal stå frem med eget navn, så skulle du nok sett at pipa hadde fått en helt annen lyd. Men når folk som egentlig gir faen i hele KIL kan få lov til å leke seg anonymt så blir det som det blir på Glomdalen.no. Og når du tross alt har mentaliteten til oss "survunger" fra dette distriktet i tillegg å slite med, så er det ikke rart det ender opp som det gjør.

Altså Libra, du må for all del kjøre på, og jeg er glad for at du tar kampen, virkelig! Men debatten der inne holder dessverre ikke høy nok kvalitet til at det er verdt å kaste bort tid der inne.... det er nå min mening!

Profile  

PostPosted: 04 Sep 2010, 14:40 
Grævling

Det er jo faen meg slik at debattene på Gla`dalen.no for VGD til å se ut som et seriøst forum, og det sier vel sitt ;-)

Profile  

PostPosted: 04 Sep 2010, 14:46 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Libra wrote:

Ja det er jo ikke rart, han har sikkert opprettet 10 andre brukere der inne som han er innom med for å sette seg selv i et bedre lys.

Nei, tving gjennom at folk skal stå frem med eget navn, så skulle du nok sett at pipa hadde fått en helt annen lyd. Men når folk som egentlig gir faen i hele KIL kan få lov til å leke seg anonymt så blir det som det blir på Glomdalen.no. Og når du tross alt har mentaliteten til oss "survunger" fra dette distriktet i tillegg å slite med, så er det ikke rart det ender opp som det gjør.

Altså Libra, du må for all del kjøre på, og jeg er glad for at du tar kampen, virkelig! Men debatten der inne holder dessverre ikke høy nok kvalitet til at det er verdt å kaste bort tid der inne.... det er nå min mening!

LOL :mrgreen: Så det er sånn han gjør det :P Jeg er helt enig med deg i at det er lavmål der inne, men allikevel så representeres den gjengse glåmdøl og deres synspunkter. Og det skal man jammen ikke kimse av....Nå skal det sies at det er mange flotte folk som skriver også. Det siste innlegget til "Trofast" som er en av de frivillige i KIL, var jo utrolig bra - på grensen til rørende :D
Så vi må ta med oss det positive der inne også.

Last edited by Libra on 04 Sep 2010, 14:54, edited 1 time in total.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 799 posts ]  Go to page Previous  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 54  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]