Alright, Ivar.
Jeg siterer deg på følgende:
"KIL spiller gammel norsk fotball og er veldig konservativ i forhold til sin spillestil. Hvordan skal de konkurrere i toppen og utvikle talenter. Når de ikke kan endre spillestilen med tiden som går."
Nå har jeg hverken tid, anledning eller behov for å rakke ned på dine lite gjennomtenkte ytringer angående Kils spillestil eller hvordan et lag skal utvikle talenter.
Dog:
- Kil spiller først og fremst ikke konservativ fotball. Beviser på det er det så fantastisk mange av, men ta nå bare siste kamp laget spilte borte mot Godset i Drammen. Her skriver blant annet VG at det var første gang i år at et lag åpnet med å gå rett i angrep, og ha minst 4 spillere i pressledd på Godsets banehalvdel hele kampen igjennom. Alt i alt var Godset heldige ved at de fikk ett poeng. At du som Bryne-supporter kommer med slikt, jfr. spillestil er direkte komisk.
- Da det gjelder å utvikle talenter og konkurrere i toppen skal du FAEN i meg, beklager ordbruk, men det får da være måte på idioti, ta de ordene tilbake og se på fakta. Kil har et av divisjonens yngste lag. Kil har hentet flertallige lokale spillere fra sitt juniorlag foran denne sesongen. Kil har et av de MINSTE budsjettene i divisjonen.
Så kommer du her og snakker om spillestil, talentutvikling og å konkurere i toppen? Da kan du med hell vri ditt trangsyn over på Jæren der det finnes både store ressurser og engasjement. Det Kil utretter, og har utrettet med bare "smuler" av det dere besitter i Bryne, er ikke mindre enn utrolig. Hold fred, ta en sovepille og drøm mer klarsynte drømmer.
Ty.
-
Haha, rettelse; Dersom du faktisk er fra Kongsvinger, og ikke er Bryne-supporter, er det enda mer synd på deg.
_________________ Forza!
Last edited by hNk* on 25 May 2006, 21:46, edited 2 times in total.
|