ivo wrote:
Selvsagt skulle man ikke satt inn Moen.
Hadde man satt inn noen annen hadde man vunnet 3-2.
Det var sikkert Moens skyld at de lå under 0-2.
Han hadde sikkert telepatisk negativ påvirkninsgkraft slik at de ikke fikk det til. Ved hjelp av psykokinese fikk han sikkert ballen til å sprette feil for lagkameratene.
Jo da, laget ligger på nedrykk.
Synd.
Enkelte supportere får kanskje det de fortjener?
Spark Eide / Kristiansen.
Inn med Antienga og DV.
Future looks bright, doesn't it?
Nok en seriøs kommentar fra den kanten....
Vil gjerne ha en kommentar fra deg på hvor du i dette innlegget klarer å tolke inn at jeg mener KIL hadde vunnet 3-2 hvis de satte inn noen annen:
DV wrote:
Skulle ønske at han kunne vise at han har noe i Adecco å gjøre, men skjønner ikke hvorfor de ikke kan sette inn Krogh eller Jahr i stedet når han ikke viser noe uansett. De var mye bedre i treningskampene enn Moen. I tillegg er de lokale og talenter for fremtiden.
Og jeg vil også vite hvordan du kan tolke dette som at jeg vil kvitte meg med Eide/Kristiansen, eller at jeg har beskyldt ham for at de lå under 2-0 når han kom inn.
Det må være mulig å diskutere spillere her uten at folk som deg skal komme inn og enda en gang tillegge folk meninger de ikke har. Du bør virkelig ta deg sammen her, Ivo.
Etter den motbydelige personhetsen du hadde mot Korslund, og etter oppfordring ga en "halvveis" unnskyldning for og sa at du ikke kom til å være på forumet lenger, så var jeg nære ved å skrive at det var synd at du ga deg. Nå begynner jeg å helle til det motsatte standpunkt.
I følge Glomdalen.no så er det dette Moen bidro med :
92 KIL kontrer på overtid, men angrepet ender med at Moen skyter svakt høyt over.
Og da må det være lov å stille spørsmålstegn ved hvorfor han holder lokale talenter som faktisk har vist mer i kampsituasjon på benken.
Og det er fristende å spørre hvorfor du ikke tåler å se noe som helst negativt om Moen. Til og med fristende å senke seg ned på ditt nivå og spørre om hvilke nære relasjoner som er melloom dere to.