Karlsen wrote:
Samtidig er dette vi ser nå rake motsetningen av handlingslammelsen vi var vitne til både i 99 og 2001, da handlingslammelse sendte oss ned. De som styrte den gangen evnet ikke/turte ikke/ville ikke/gadd ikke hente inn forsterkninger eller gjøre noe med trenersituasjonen før det var for seint.
Nei takke meg til sånn det er nå:) KIL er en liten klubb, all klasse vi kan få tak i, om enn midlertidig, kan alle dra nytte av.
Godt sagt, Karlsen.
Forsåvidt enig selv om jeg også er skeptisk til mange korttidslån. Likevel, slik NØFF har utformet reglene så må jo evt. langtidslån vente til 1. juli, og da håper jeg virkelig at spesielt Arnar, men også BKI blir lånt ut sesongen.
En annen faktor som må vurderes i tillegg til at høyere kvalitet på trening også gavner utviklingen til våre egne juniorer, er jo resultatet av de to "kortsiktige" løsningene vi lånte inn i fjor.
Både Ørjan og Pelu ble jo faste Kongsvinger-spillere etter sesongen. Sammenligner vi deres status med Arnar og BKI, så har Arnar en kontrakt som går ut etter sesongen, akkurat som John Pelu, og Arnar er LANGT bak i køen når det gjelder fast plass i Vålerengen, akkurat som Pelu....
Ørjans kontrakt med SF varte ut inneværende sesong, men Sandefjord slapp ham tidligere. Er ikke sikker, men BKI har muligens kontrakt med LYN også ut neste sesong.
Med andre ord, hvis jeg ved nyttår eller rett over nyttår får nyheter på KIL.no som gir meg en Deja-vu følelse så sprettes et par ekstra champagnekorker i min umiddelbare nærhet
Tar gjerne i mot denne fyren fra RBK også, og ikke bare for å komme tilbake til topic