KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 17 Jul 2025, 18:59

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 326 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 22  Next
Author Message
 Post subject: Re: Ny trener!!
PostPosted: 27 Apr 2010, 23:08 
Trener

ivo wrote:
J
Når han sier at det finnes mye spisskompetanse og potensiale, så tror vi ham på det.
At han ser dette, og jeg er faktisk veldig enig.
Måtte han ha rett og måtte han være katalysatoren som får spisskompetansen og potensialet til å blomste.

Så kan Åge Steen kle seg i burka...

*ler*

Etter en 13-timers dag på jobb så var det godt å komme hjem og få seg en liten latterkrampe....

Enkelte ganger har du noen helt herlige formuleringer.

Jaja, skal ta meg en øl eller to ca 10 timer før jeg skal på jobb igjen, og ha helt ren samvittighet likevel :wink:

Men, synes nå dette med en 6-kampers kontrakt var mildt sagt pussig. Håper at den gamblingen lykkes, men man burde ha satset på en kontrakt ut sesongen

Profile  

PostPosted: 27 Apr 2010, 23:12 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Er vel ingen her som i utgangspunktet har noe mot TG. Han er sikkert en fantastisk trener, motivator og fotballfaglig bra nok for å føre kilgutta på rett spor.. :wink:

Det er ansettelsesforholdet å måten ting blir gjort på som jeg er mer tvilende til.. Det skurrer.. :?

Men nå er jeg en fotballidiot som aldri har hatt særlig sans for kortsiktige løsninger når det gjelder det å trene et fotball-lag da. (har ikke glemt TN å jobben han gjorde :wink: ) takknemlig for det.

Vi får se da vettu :wink: Om det blir en knalløkt på 6 kamper å mange år på TG eller om etterpå klokskapen trer frem å de som fremhandlet detta tørr å stå frem å innrømme sin dumhet. Går detta dit høna sparker frem til VMpausa, så håper jeg styret står med hevet hode å innrømmer dårlig bedømming å vender hver eneste stein i ledelsen for å vise seg i en bedre forfatning.

Så skal jeg være optimist videre :)

Profile  

PostPosted: 28 Apr 2010, 00:10 
Klubbdirektør

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippel ... 94747.html

Profile  

PostPosted: 29 Apr 2010, 17:11 
Reserve

Var på treningen i dag, og fikk med meg en veldig trygg følelse derfra, med tanke på den nye treneren! Kan ikke huske sist jeg har sett så mye intensitet og tæl på trening! Høyt tempo og mye prating! Gleder meg til match til helga!

Profile  

PostPosted: 29 Apr 2010, 17:48 
Forumlegende

Fri i morgen, ergo trening på agendaen! Når starter dem treninga?

Profile  

PostPosted: 29 Apr 2010, 18:03 
Reserve

Jeg tror de drar igang 1030... Det var da de startet i dag!

Profile  

PostPosted: 29 Apr 2010, 18:12 
Klubbdirektør

He..he...Tony G. ser kanskje ikke fullt så traust og trist ut som vi har vært vant til de siste mnd. :?:

http://www.youtube.com/watch?v=ydmiD4Ju ... re=related

:D

Last edited by Libra on 29 Apr 2010, 18:20, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 30 Apr 2010, 13:52 

Karlsen,

Har du ngn träningsrapport?

Profile  

PostPosted: 30 Apr 2010, 16:13 
Forumlegende

ljunghed wrote:
Karlsen,

Har du ngn träningsrapport?

Jepp. For det første, denne svensken er meget engasjert, han bruker hele kroppen da han coacher. Det liker jeg! Videre kan han variere mellom å være engasjert og høyrøstet til hele gruppa, for så å gå bort å snakke normalt med en spiller under coahinga. Fin variasjon:) Han sier ifra engasjert når det er noe han ikke liker. Og han er akkurat like engasjert når han skal rose!

Startet med en pasningsøvelse, vinkler, bevegelse og framover.

Så over til spilløkta der han drillet flere mulige 11ere (vanskelig å si hva han går for mot Viking). Bevegelse uten ball, helhjerta løp var noe han jagde på. Videre stoppet han spillet når en KIL spiller slo opp på en stillestående feilvendt spiller. Man fikk beskjed om at skulle man spille på feilvendt måtte det være en i bevegelse som kunne vende opp og få ballen framover!

Det siste jeg så før jeg gikk var terping på dødballer imot. Cornere og diverse frisparkvarianter i mot. Han stoppet opp etter hvert forsøk og gikk inn og coachet. Han ville ha aggeressivitet og forsvarspillere som vant dueller i egen boks. Pluss at han justerte posisjoneringen til linja/forsvarsfirern i forhold til hvor høyt de skal stå kontra hvor frisparket går fra.

Dette er en trener helt etter mitt hjerte!

Profile  

PostPosted: 30 Apr 2010, 17:46 
Klubbdirektør

Synes du beskrivelsen "Nordlie light" stemmer bra?

Profile  

PostPosted: 30 Apr 2010, 21:53 
Forumlegende

Libra wrote:
Synes du beskrivelsen "Nordlie light" stemmer bra?

Ja, men samtidig virker det som denne fyren har litt andre egenskaper også. Men krystallklar fyr dette.

Profile  

PostPosted: 30 Apr 2010, 22:18 
Klubbdirektør

Nå skal ikke jeg komme viftende med "min kvinnelige intuisjon" :), men jeg fikk en umiddelbar god følelse etter pressekonferansen, hvor han ble presentert. Han var krystallklar der også, pratet uoppfordret og virket utrolig sympatisk og engasjert. På en måte som jeg aldri har hørt en KIL-trener før.

Dette ga meg et nytt håp for gutta våre, og jeg ble så overbevist om at han er den rette treneren. Så får vi bare se, og forutsatt at dette stemmer - at han har kommet for å bli en stund :!:

Last edited by Libra on 30 Apr 2010, 22:31, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 06 May 2010, 17:14 
Reserve

Beholder vi vår trener etter VM er det noen som har tenkt på dette? Han har jo bare kontrakt til 10 Juni og denne går begge veier...

Last edited by Heisann on 06 May 2010, 17:16, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 06 May 2010, 17:23 
Forumlegende

Jeg synes jeg har lest "mellom linjene" at om klubben er happy med treneren og motsatt så er mulgiheten for forlengelse stor.

Profile  

PostPosted: 06 May 2010, 17:29 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Jeg synes jeg har lest "mellom linjene" at om klubben er happy med treneren og motsatt så er mulgiheten for forlengelse stor.

Meget, meget stor, uttalte styrelederen. Forsvinner han så blir jeg skuffa, for å si det mildt :!:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 326 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 22  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]