KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 06:39

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: 11 Jan 2010, 16:44 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Da er beskjed gitt, så får vi se om det dukker opp noen fakturaer til dere.

Er det flere det gjelder? Som altså mangler faktura på siste rest av beløpet?

Sikkert. Er vel grunn til å tro at det gjelder de fleste.

Profile  

PostPosted: 11 Jan 2010, 16:55 
Grævling

Tja, jeg har jo fått den selv, så noen har de jo fått ut. Men da får bare folk skrike ut hvis de mangler den siste fakturaen, så skal jeg melde fra videre :-)

Godt å se at folk ønsker seg regninger i det minste, er ikke alltid slik ;-)

Profile  

PostPosted: 11 Jan 2010, 23:18 
Trener

Nja, mangler sluttfakturaen selv.

Økte vel fra 1 til 3 målaksjer, men ikke sett noe til sluttregningen for noen av dem.

Profile  

PostPosted: 25 Jan 2010, 11:36 
Klubbdirektør

Ja, det er flere som ikke har fått regningen. Jeg har enda ikke fått den. Har også purret opp regningen pr mail, men KIL har ikke svart en gang! Synes det er rart de klager over mangel på penger når du ikke en gang sender ut regninger, eller sender faktura til de som faktisk ber om å få betale for seg.

Profile  

PostPosted: 09 Apr 2010, 09:26 
Forumlegende

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=2396

Nå blir det enda mer orden i sysakene der nede. En god løsning midlertidig.

Profile  

PostPosted: 29 Apr 2010, 07:52 
Forumlegende

I all viraken rundt ny trener spørsmålet har det jo også skjedd en annen interessant ting: Ny daglig leder er på plass!

Det er bare å gratulere Jo Raabe med jobben! Dette tror jeg er rett mann på rett plass. Han er virkelig ihuga tilhenger samtidig som han kjenner klubben fra innsiden. Og finne sdet en arbeidsoppgave han ikke allerede har utført på Gjemselund? Neppe. Det er bedre med denne typen folk i administrasjonen enn folk som kommer rett fra næringslivet.

Og med et nytt stødig styre er det lysning på brakka. Definitivt.

Fremhver nå de ansatte/valgte men har selvsagt Lundgrenn og frivilligkorpset også i minnet. uten dem stopper KIL.

Profile  

PostPosted: 20 May 2010, 22:48 
Trener

Karlsen wrote:
I all viraken rundt ny trener spørsmålet har det jo også skjedd en annen interessant ting: Ny daglig leder er på plass!

Det er bare å gratulere Jo Raabe med jobben! Dette tror jeg er rett mann på rett plass. Han er virkelig ihuga tilhenger samtidig som han kjenner klubben fra innsiden. Og finne sdet en arbeidsoppgave han ikke allerede har utført på Gjemselund? Neppe. Det er bedre med denne typen folk i administrasjonen enn folk som kommer rett fra næringslivet.

Og med et nytt stødig styre er det lysning på brakka. Definitivt.

Fremhver nå de ansatte/valgte men har selvsagt Lundgrenn og frivilligkorpset også i minnet. uten dem stopper KIL.

Og da er det vel på tide at vi runder av og stenger tråden?

Eller hva sier du, admin Karlsen ;-)

For å avslutte så startet jeg denne i ren frustrasjon. Har senere opplevd at de fantastiske frivillige har tatt tak (spesielt bør Rune Lundgren fremheves), og at vi nå sakte men sikkert er i ferd med å bygge opp en administrasjon. Med Raabe på plass og fortsatt god innsats fra de frivillige så tror jeg vi trygt kan fastslå at; Nå har vi en administrasjon.

Den er liten, men det er jo kvalitet og ikke kvantitet som teller. Daglig leders hjerte har blødd for klubben i årevis, og det er en god kar. Hans frivillige innsats over år er mere enn godt nok for meg, og regner med at han tar godt vare på vårt korps av frivillige.

Så fint om vi nå kan stenge tråden og opprette en med litt mere positiv overskrift :D

Profile  

PostPosted: 21 May 2010, 23:09 
Klubbdirektør

Jeg er vel ikke så helt sikker på at vi har en administrasjon. Det forrige styret lanserte en ide om at småbedrifter kunne betale inn kr. 5000 til støtte for KIL. Og for dette skulle man motta et visuelt støttebevis og en hyggelig overrraskelse. Min bedrift betalte inn kr. 5000,00 i februar, men ingen av de nevnte tingene er mottatt. Ikke engang en bekreftelse på at pengene er mottatt. Jeg har mailet KIL om dette, men mottar kun svar om at slikt ikke skal skje, og at de leter etter årsaken. Det siste som skjedde var at jeg sendte kopi av innbetalingen vår for en uke siden, men har fortsatt ikke mottatt noen form for positiv tilbakemelding.

Dette synes jeg er utrolig rart/skuffende :(

Profile  

PostPosted: 22 May 2010, 10:37 
Materialforvalter

DV wrote:
Karlsen wrote:
For å avslutte så startet jeg denne i ren frustrasjon. Har senere opplevd at de fantastiske frivillige har tatt tak (spesielt bør Rune Lundgren fremheves), og at vi nå sakte men sikkert er i ferd med å bygge opp en administrasjon. Med Raabe på plass og fortsatt god innsats fra de frivillige så tror jeg vi trygt kan fastslå at; Nå har vi en administrasjon.

Bare for å rette opp en liten misforståelse: Rune Lundgren må gjerne fremheves, men han er ikke en av de frivillige ettersom han faktisk får lønn for jobben han gjør. Han er en del av administrasjonen.

De frivillige er de som stiller opp for klubben ulønnet og på fritiden. De som sitter i styret, jobber som vakter, kioskselgere, speaker, journalister og fotografer for kil.no, og de som er ledere for alle de forskjellige funksjonene som har med arrangement, sikkerhet, media og kiosksalg å gjøre. De har alle fulltids jobb eller skole ved siden av men bruker MYE av fritiden sin på klubben. De er mange og blir sjelden nevnt ved navn, men det er de som sørger for at det faktisk er mulig å gjennomføre Tippeligakamper på Gjemselund.

Profile  

PostPosted: 22 May 2010, 10:43 
Klubbdirektør

Libra wrote:
Jeg er vel ikke så helt sikker på at vi har en administrasjon. Det forrige styret lanserte en ide om at småbedrifter kunne betale inn kr. 5000 til støtte for KIL. Og for dette skulle man motta et visuelt støttebevis og en hyggelig overrraskelse. Min bedrift betalte inn kr. 5000,00 i februar, men ingen av de nevnte tingene er mottatt. Ikke engang en bekreftelse på at pengene er mottatt. Jeg har mailet KIL om dette, men mottar kun svar om at slikt ikke skal skje, og at de leter etter årsaken. Det siste som skjedde var at jeg sendte kopi av innbetalingen vår for en uke siden, men har fortsatt ikke mottatt noen form for positiv tilbakemelding.

Dette synes jeg er utrolig rart/skuffende :(

Dette er virkelig svakt, og man bygger ikke mye goodwill blant næringsliv og innbyggere. Selv sendte jeg en mail til KIL om å få litt fakta rundt målaksjene slik at jeg kunne få flere vingersfolk i Oslo til å tegne. Fikk kun en mail hvor det sto takk.

Ellers har jeg ikke fått første innbetaling for årets målaksje enda. I fjor måtte kom den etter flere purringer. Skal vi få Tony til å fortsette må hvertfall KIL bidra til at utestående penger kommer inn.

Men jeg har trua på at mye av dette ordner seg med Raabe på plass. Flink fyr som tar tak

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]