Deilig å vinne slike møkka kamper, SIF klarte å stykke opp spillet og slå langt, til tider ble vi med på dette.
Er vell slik de aller fleste lagene kommer til å spille på Gjemselund i år.
Forøvrig er det noe som egentlig kunne ønske var mulig å gjøre noe med.
1. Fikse høytaleranlegget slik at det faktisk er mulig å høre hva speakeren sier på supporterfeltet. Kan umulig være noen stor oppgave.
2. At de spiller musikk ved scoring er vell i og for seg greit, jeg mener sangen er elendig, andre mener den er bra, uansett, stemningen etter en seier er ganske bra på tribunen faktisk, derfor mener jeg at man kan vente en stund med å spille av musikk for full guffe rett etter kampslutt, spesielt når spillerne og supporterne takker for kampen..
Kunne ønske at arrangement ansvarlig eller hvem det nå enn er som har ansvaret for "underholdningen" på kampene kunne ha gjort litt mer ut av ting.
"Vi kommer fra skogene" Her burde man kunne inkludere alle på stadion til å lage en ramme rundt sangen. Hvorfor ikke utnytte det til maks når den først spilles av før hver hjemmekamp. Hadde vært veldig fint tiltak spørr du meg.
Og hva med intervjue Tom Nordlie eller Eide i pausen, slik andre lag har det.
Mulig jeg er litt pirkete, men jeg mener at det er masse postensiale til å kunne lage en bedre og finere ramme rundt selve kampen.
Sklei litt ut av tråden dette.
3 poeng
tabelltopp
Kamma fortsatt nr. 3 i Hedmark.
Herlig!