fotballsupporter wrote:
Jeg er ikke enig. Du skriver: Rødfoss vinner hodedueller, men de havner ofte hos motspillerne. Dette var vel grunnlaget for hele diskusjonen. Rødfoss vinner 20 hodedueller i hver kamp, men vi har ikke spillere på løp som kan gjøre noe med dem.
Skjærvold og Rødfoss er to spillere som har fått altfor lite spilletid i år. Begge har vært gode når de har kommet inn hele sesongen, men må nøye seg med 10-15 minutter i hver kamp.
Man vinner ikke en duell når man mister ballen. At spillere ikke er der for å plukke opp er en ting, men det er ikke lett å vite hvor du skal plukke opp en ball som flyr i alle mulige retninger. Hvis du mener Rødfoss har vært god når han har kommet inn denne sesongen så er det vel heller jeg som bør stille spørsmålet som du stilte meg i sta: Hvor mange kamper har du egentlig sett i år?
fotballsupporter wrote:
Det vi trenger er en midtbanespiller som går skikkelig foran. En kriger ala Kasey Wehrmann i LSK. Han blør for drakta, takler motstanderne utover sidelinjen og ofrer alt for lagkameratene sine. Hvorfor har ikke KIL en slik spiller i stallen?
Hallo!? Lars Erik Fremming? Nå driter jeg i både lillestrøm og kasey (er ikke det et jentenavn?) men karakteristikken passer i alle fall perfekt på han. Men det er vel heller ikke det kil trenger. KIL trenger en kreativ spiller som kan skape sjanser for spissene våre, og sette i gang kantene.