KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 Jun 2024, 06:15

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 01 Sep 2005, 20:21 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Nå heter faktisk dette forumet Fotball Generelt, og da skjønner jeg ikke hvorfor Enga supportere skulle stenges ut ? :?

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 03 Sep 2005, 22:17 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Enga bidrar faktisk konstruktivt til debatten på denne sida som eies av KIL supporterklubb. Jeg synes det er positivt at supportere for andre lag kommer inn her og bidrar i debatten så lenge de er saklige og ikke slenger dritt om KIL. Kan ikke se Enga har begått noe overtramp på noen som helst måte.

Antienga: Du må bare godta at andre lags supportere besøker vår debattside, akkurat som flere av oss deltar på andre lags debattsider.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2005, 01:03 
Offline
Reserve

Joined: 08 Aug 2005, 15:46
Posts: 102
Location: Mellom Vinger og Mjøsa.
Helt enig med deg Karlsen. Det må da være bra at andre lags supportere også er innom denne siden og kommer med sine meninger. Skulle da også bare mangle spør du meg. Har vært innom mange andre lags diskusjonssider hvor det er innlegg fra supportere fra mange lag, og hvor det er en god tone supporterne imellom. Noen unntak finnes det jo selvfølgelig.
Jeg har aldri skjønt dette hatet mellom klubbenes supportere som det dessverre finnes mye av rundt omkring. Skjønner godt den lille striden på tribuna hvor det strides om å synge sanger best og høyest, og holde mest leven for moro skyld, og for å erte det andre lags supportere litt. Man har som regel et favorittlag som man er supporter av, så har man som regel et ”hatlag” som man ikke ønsker skal vinne. Men de som har dette ”hatlaget” som sitt favorittlag, behøver jo ikke være noen dårlige mennesker eller supportere. De liker fotball akkurat som oss andre selv om de har et annet favorittlag. Unntatt de som bare er ute etter bråk uansett da.
Mitt ”hatlag” er nok Lillestrøm som nektet Eidsvoll Turn opprykk til eliten på 70 tallet, men jeg klarer da ikke å hate lagets supportere av den grunn. Husker forresten en på Eidsvoll som fikk besøk av en støvsugerselger etter den kampen mot Lillestrøm, og slo ham rett ned av trappa fordi han hadde navnet Tom Lund.
Har også jobbet like utenfor Hamar, og de aller fleste jeg jobbet sammen med ønsket at KIL skulle gjøre det bra og var oppriktig lei seg når KIL rykket ned fra eliten. Ikke helt den samme holdningen som finnes her inne når det gjelder Ham kam, som også er et Hedmarklag. Artig dette med å være best i Hedmark, men jeg skjønner ikke dette hatet som sagt.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2005, 04:55 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Kil-ler wrote:
....Husker forresten en på Eidsvoll som fikk besøk av en støvsugerselger etter den kampen mot Lillestrøm, og slo ham rett ned av trappa fordi han hadde navnet Tom Lund..


Ho ho ho!!!!

Hadde "støvsugerselger" Ståle Solbakken ringt på døra mi så skulle det faen meg blitt leven i oppgangen ja :lol:

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2005, 14:11 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Raggen wrote:
Kil-ler wrote:
....Husker forresten en på Eidsvoll som fikk besøk av en støvsugerselger etter den kampen mot Lillestrøm, og slo ham rett ned av trappa fordi han hadde navnet Tom Lund..


Ho ho ho!!!!

Hadde "støvsugerselger" Ståle Solbakken ringt på døra mi så skulle det faen meg blitt leven i oppgangen ja :lol:

Da hadde jaggu ikke jeg turt å værra gnåle sotbakken ;)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2005, 21:49 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 00:28
Posts: 1116
Location: Meymaneh, Afghanistan
:lol: :lol:

er det sant historien om Lund..i såfall LEGENDARISK!!

_________________
eer du fra vinger du æl?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Sep 2005, 00:46 
Offline
Reserve

Joined: 08 Aug 2005, 15:46
Posts: 102
Location: Mellom Vinger og Mjøsa.
Historien er sann ja. Han som gjorde dette gikk på skolen sammen med meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Sep 2005, 20:59 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 00:28
Posts: 1116
Location: Meymaneh, Afghanistan
fy faen!! har potensial til og bli en bra fylle/vandre historie!

_________________
eer du fra vinger du æl?


Top
 Profile  
 
 Post subject: HEIA START
PostPosted: 25 Sep 2005, 23:13 
Offline
Reserve

Joined: 24 Jun 2005, 18:15
Posts: 297
Location: Oslo
En god uke i cupen og Tippeligaen, takk til LSK og Start. Riktig godt å se at det rakner for Møkka(p)enga.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 23:26 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Kil-ler wrote:
Helt enig med deg Karlsen. Det må da være bra at andre lags supportere også er innom denne siden og kommer med sine meninger. Skulle da også bare mangle spør du meg. Har vært innom mange andre lags diskusjonssider hvor det er innlegg fra supportere fra mange lag, og hvor det er en god tone supporterne imellom. Noen unntak finnes det jo selvfølgelig.
Jeg har aldri skjønt dette hatet mellom klubbenes supportere som det dessverre finnes mye av rundt omkring. Skjønner godt den lille striden på tribuna hvor det strides om å synge sanger best og høyest, og holde mest leven for moro skyld, og for å erte det andre lags supportere litt. Man har som regel et favorittlag som man er supporter av, så har man som regel et ”hatlag” som man ikke ønsker skal vinne. Men de som har dette ”hatlaget” som sitt favorittlag, behøver jo ikke være noen dårlige mennesker eller supportere. De liker fotball akkurat som oss andre selv om de har et annet favorittlag. Unntatt de som bare er ute etter bråk uansett da.
Mitt ”hatlag” er nok Lillestrøm som nektet Eidsvoll Turn opprykk til eliten på 70 tallet, men jeg klarer da ikke å hate lagets supportere av den grunn. Husker forresten en på Eidsvoll som fikk besøk av en støvsugerselger etter den kampen mot Lillestrøm, og slo ham rett ned av trappa fordi han hadde navnet Tom Lund.
Har også jobbet like utenfor Hamar, og de aller fleste jeg jobbet sammen med ønsket at KIL skulle gjøre det bra og var oppriktig lei seg når KIL rykket ned fra eliten. Ikke helt den samme holdningen som finnes her inne når det gjelder Ham kam, som også er et Hedmarklag. Artig dette med å være best i Hedmark, men jeg skjønner ikke dette hatet som sagt.


Når det gjelder mitt Kamma-hat så har Ståle Solbakken vært en god bidragsyter.

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group