Tilhenger wrote:
Jeg synes forsåvidt det er greit at spillere på B-lista får spilletid en måned før seriestart. Selv om det kanskje kostet oss 'seieren' i dag. Skal vi satse på egenutvikling, må disse spillerne få matchet seg på dette nivået.
Jeg synes både Trengereid og Husebø virker positive, men så har vi heller ikke møtt all verden av motstand enda. Når det gjelder stoppere trur jeg Nystuen avventer overskuddsvare fra Eliteserien, eller sikter mot lånemarkedet.
Mest gledelig i dag var 3-års kontrakt for Grundt, og at Gjerstrøm spilte kamp igjen etter det som vel var 18 måneder på sidelinja.
Det må nesten være greit å slippe til ungguttene, for det er ikke så voldsomt mye å ta av ellers

.
Nå er det uansett ikke de som bør ta byrden. Hver eneste 2.omgang har vi vært dårligere enn motstanderlaget (unntaket var kanskje mot Jynx der vi fikk noen billige mål).
Deretter slipper vi ut en haug med unggutter som på ingen måte klarer å snu kampbildet.
Jeg forstår ikke denne spillerlogistikken. Men det er kanskje mitt privilegium som sur supporter på sidelinjen

.
Jeg har sett noen Brann 2-kamper og Trengereid har vært positiv som anker i det laget. Thats it. Det er en fremtidig mulighet. På ingen måte en forsterkning pr nå.
Han fremstår som en balltriller som knapt utfordrer.
Husebø er en god 2.divisjons-stopper. Sånne det finnes drøssevis av. Hadde han ikke kjent folk i trener-apparatet hadde ingen i KIL-leiren hevet et øyebryn engang.
I mine øyne har ha vært svak i de kampene jeg har sett han.
Men igjen.....det er min synsing.
I fjor var vi villig til å legge millioner av kroner på bordet for en midtbanespiller. Vi har ikke blitt fattigere etter det.
At vi ikke har klart å få inn en god forsvarer en måned før seriestart......arg altså.
Dog skal det sies at de forsterkningene som har kommet inn har vært veldig positive. Jeg synes faktisk Sayouba fremstår vel så trygg som Strömberg, og det er mye dynamitt i Haren og Williams fremover på banen. Gjerstrøm kan jo nesten regnes som en ny spiller han også