Tilhenger wrote:
maggot wrote:
Jeg mener vi trenger flere målpoeng fra midtbanen og jeg har tidligere etterlyst et offensivt "bindeledd" mellom midtbane og spissene.
Jeg vet ikke hvor realistisk det er men hvis Ellingsen trenger et sted å trene seg opp etter skade, eller Hoel Andersen vil ha litt mer spilletid enn han får i Særp, så må de gjerne komme på et låneopphold.
Ellingsen har ikke spilt fotball siden oktober 2021, ut fra hva jeg kan se. Hadde vært fantastisk å få han på et låneopphold, men da vil han vel neppe være til hjelp før godt utpå høsten, hvis han i det hele tatt kommer tilbake på banen. Hoel Andersen har vel hatt innhopp de siste seriekampene for Sarpsborg, så det kan virke som at de har en plan for han der han er.
Finnes mange interessante spillere under 23 på eliteseriebenkene, men timingen og type spiller må jo være riktig.
18 måneder ute med skade. Vært i full trening siden 2.juli.
Gi han ferien nå, et par B-kamper og noen innhopp og han vil være en klar forsterkning. Både mot de avgjørende 10 siste rundene, og evt kvalik.
Såpass fotballsmart er han.
Men dette er jo bare jeg som fantaserer fritt. Det er ikke sikkert dette er aktuelt for verken Molde eller Ellingsen selv i det hele tatt.
Er dog ganske sikker på at Nystuen har tatt en telefon for å forhøre seg litt
.