KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 14 May 2025, 12:18

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 72 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject: Re: Treningskamper 2013
PostPosted: 12 Mar 2013, 23:44 
Klubbdirektør

Jeg tror nok vi skal være så realistiske å innse at denne sesongen blir en kamp for å overleve

Profile  

PostPosted: 13 Mar 2013, 12:59 
Forumlegende

I Glåmdalen etter kampen mot Ull/Kisa sier dog Stian Aasen at dersom laget spiller som i akkurat den kampen, vil man vinne 9 av 10 kamper.
Og ennå var ikke laget "ferdig".
Så dette må da bli en pangsesong!

Profile  

PostPosted: 13 Mar 2013, 16:22 
Klubbdirektør

Blir svært spennende å se hvordan det går i neste kamp mot Elverum. Hvis laget har positiv formutvikling og de skadde spillerne begynner å bli klare igjen så kanskje det ikke ser så halvgæli ut. Men stallen er tynn og svært sårbar for skader.

Tror som nevnt tidligere at Elverum fort kan overraske i år. Er redd ikke årets første seier kommer i denne kampen heller :?

Likevel så er det da gledelig at KIL framstod langt bedre mot Ull/Kisa enn mot Ranheim. Kan nok bli en ujevn sesong rent resultatmessig. Men det er vi jo vant til :wink:

Profile  

PostPosted: 24 Mar 2013, 19:29 
Forumlegende

Elverumskampen var det ganske god kvalitet på. Godt med en seier. En del positive ting å ta med seg. Førstemålet til Elverum finnes det ikke et lag i verden som kan stoppe, et langskudd. Og føstemålet til KIL var spill av høy klasse.

God aggressivitet i det som skjer, god bevegelse. Ja, så godt at vi avblåser alle "kriser" og aksepterer at KIL er et lag under utvikling som bør klare seg i Adeccoligaen med ganske grei margin.

Profile  

PostPosted: 24 Mar 2013, 19:38 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Elverumskampen var det ganske god kvalitet på. Godt med en seier. En del positive ting å ta med seg. Førstemålet til Elverum finnes det ikke et lag i verden som kan stoppe, et langskudd. Og føstemålet til KIL var spill av høy klasse.

God aggressivitet i det som skjer, god bevegelse. Ja, så godt at vi avblåser alle "kriser" og aksepterer at KIL er et lag under utvikling som bør klare seg i Adeccoligaen med ganske grei margin.

Veldig godt med en seier :D . Kan være med å skape tryggheten som kanskje har vært litt mangelvare en stund nå. Elverum viste til tider at de har noe å fare med, og har spilt mange gode treningskamper i vinter. Selv om de byttet omtrent halve laget etter hvert så er det likevel bra å slå et lag som nok er bedre enn mange tror.

Herlig at Tuelo og Wigum begynner å bli klare igjen.

Profile  

PostPosted: 24 Mar 2013, 20:36 
Klubbdirektør

Er Samir skadet?

Profile  

PostPosted: 24 Mar 2013, 21:41 
Klubbdirektør

Den nye spilleren Dadjo Emilie var meget bra. Håper han er villig til å spille for lønna han blir tilbudt, hvis dem vil ha han da.

Profile  

PostPosted: 24 Mar 2013, 22:50 
Klubbdirektør

Er det slik at alle som skal inn blir tilbudt 3500 kr? Såfall blir han neppe KIL-spiller. Noen som vet om disse investorene er helt ute av klubben? Viss ikke kunne denne prøvespilleren være noe for dem.

Profile  

PostPosted: 01 Apr 2013, 18:07 
Forumlegende

siste treningskampen i dag: Ull/Kisa - KIL 2-0.
4 poeng på 8 kamper mot divisjonskollegaene.
et under må skje skal dette gå bra.
så får vi se til helga om undrenes tid er forbi eller ikke.

Profile  

PostPosted: 01 Apr 2013, 19:42 
Forumlegende

Huff da.. Jeg ble vel noe blendet av svak motstand mot Elverum? ¨

Det var litt mer "go" og tæl i laget mot Elverum enn fjorårets lag som regel kunne fremvise. Hadde laget samme spirit mot Kisa?

Var forsvarspillet like dvaskt som mot Elverum? 1. forsvarer jobben ute på banen var veldig bra som regel mot Elverum, men i egen tredel og rundt og i egen boks er vi virkelig for slappe og lite aggressive. Mer besluttsomhet og råskap avkreves trolig defensivt om det samme forsvarspillet kom igjen mot Kisa.

I fjor var vi virkelig på bærtur til tider i forsvarspillet og slapp inn de utroligste mål og det der må jo være mye bedre i år.

Ellers får KIL bare jobbe møysommelig utover i sesongen og utvikle seg hver trening samt ansvarliggjøre ethvert individ i sin rolle på banen med optimal konsentrasjon og utførelse hver gang. Krydrer man dette med kvalitetstreninger hver bidige gang (noe jeg tror leveres hver gang) vil vi utvikle oss nok til å overleve i divisjonen.

Underens tid kan gjerne være forbi for min del. Hardt arbeid hvert sekund av hver trening vil virke bedre enn undre.

Profile  

PostPosted: 01 Apr 2013, 19:45 
Trener

Hvor ble det av live sendingen på kil.no?

0 mål igjen, Myklebust & co skuffer igjen tydeligvis. På tide av Mykle begynner å levere.

Skuffende dette.

Profile  

PostPosted: 01 Apr 2013, 20:25 
Forumlegende

Uff, dette var en flau forestilling. Tror jeg telte 2-3 halvsjanser til KIL gjennom en hel kamp. Kisa scorer før jeg får satt meg.

Lover ikke bra foran sessongstarten :roll:

Profile  

PostPosted: 01 Apr 2013, 20:33 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Underens tid kan gjerne være forbi for min del. Hardt arbeid hvert sekund av hver trening vil virke bedre enn undre.

Det avhenger jo av om 95%+ er godt nok sammenliknet med de andre.
Hardt arbeid hele tiden er det ingen idrettsutøver i verden som har klart ennå, og ingen vil klare det.
Det er en illusjon.
Hadde KILs spillere klart det, så hadde de vært helt andre steder (klubber).

Det er da nettopp det harde arbeidet som ifølge Aasen man skulle gjenkjenne KIL på.
Har han bommet på det i hele vinter er det skummelt.
For KIL vil det nok være antall lapsuser bakover og antall smartheter forover som avgjør.
Det er her undrende må spille inn for hhv å redusere og øke.
Laget har mange rutinerte spillere som neppe vit utvikle seg spesielt mer, annet enn i hodet.
Det er slikt trenerne her må få fram og mentalt få ut.

Profile  

PostPosted: 01 Apr 2013, 20:33 
Forumlegende

dublett... :cry:

Profile  

PostPosted: 01 Apr 2013, 23:51 
Klubbdirektør

Aasen sa på møte i våres at vi skulle få se spillere som blødde for drakta si. Jeg har ikke sett det enda. Men så ikke kampen i dag da. Så den kan jeg ikke utale meg om.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 72 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]