Dommedag wrote:
Jeg kunne bare ikke la være!!!!!!!!
Nei.....uansett så føler jeg at vi hadde mye av den samme diskusjonen også i slutten av august. Nå må jeg si at det er utrolig at du kun kommer inn her for og kritiserer, du har faktisk ikke deltatt i en eneste debatt om laget eller klubben.....men å stø rundt deg med kritikk til meg og andre som skriver her inne er tydelig noe du føler sterkt for.....hvis du virkelig hadde hatt noe å bidra med så har det garantert vært nok av seriøse tråder du kunne deltatt i, siden sist vi hørte fra deg!!
Quote:
Dette forumet har blitt så patetisk at admin er med i useriøse poster, og støtter dem fult ut selv om reglene tilsier det motsatte... (Raggen)
Jeg begynner seriøst å lure på om jeg har gjort deg noe vondt tidligere i livet?
For det første, JEG er IKKE Admin!!! Han har faktisk litt flere rettigheter enn meg her inne.....men uansett....Hva er det jeg har gjort som er så utrolig useriøst at du får deg til å skrive dette? Jeg kom med en forklaring til brukeren "Jada-jada" i en tidligere tråd som du sikkert kan se på... den gir stort sett svar på hvorfor jeg er moderator her inne.... jeg ble spurt, har ikke på noen måte krevd å få denne jobben.....og som jeg skriver i mitt svar til Jada-jada.....jeg vil forbeholde meg retten til å skrive det jeg mener og føler.....skulle dette bli et problem så er det bare for admin og styret i supporterklubben å frata meg denne "jobben"......det viktigste for meg er å kunne "være meg selv" her inne, dvs. skrive det jeg føler for...når jeg føler for det.
Men.....som nevnt....mer om dette finner du her:
http://kilsk.com/test3/viewtopic.php?p= ... rator#6779Quote:
Raggen du bør finne en annen person med litt mer innsyn som takler den jobben du egentlig bør gjøre....
Bare så det er nevnt.....det er ikke jeg som "driver" denne sida......jeg har aldri vært moderator tidligere, og jeg er nok ikke "født" til oppgaven, men hva slags "innsyn" er det du snakker om? Innsyn i KIL og Klubben....eller rett og slett Innsyn i det å være moderator?
Skulle flere ha samme syn på saken så er det NADA problem for meg å trekke meg som moderator.... jeg har som nevnt andre prioriteringer her inne...... så kjør for all del i gang en poll for å få avklart saken. Og jeg kan vel si som Jaggeland, hvis mer enn 36% av forumets deltakere ønsker en ny moderator, i stedet for meg....så skal jeg gledelig stille min "post" til disposisjon....og det uten å felle en eneste tåre
Skulle du ellers ha spørsmål om til meg om mine "kvalifikasjoner" og/eller "personlige egenskaper"....så hadde jeg satt pris på om du sendte meg et PM i stedet for å diskutere mitt "navn" for åpen "skjerm".....du har startet 2 tråder her inne, og mitt "navn" er stort sett hovedtema i begge trådene....dette skulle vi klare å ta under 4 øyne...eller?
Quote:
Sterk observering..........da registrerte du kanskje at det også var ca 15-20 personer som stort sett skrev "om og om igjen" på det tidligere forumet.....og at det i 2002 stort sett bare var 4-5 stk som skrev "om og om igjen" på det samme forumet? .....en stor forskjell er selvfølgelig at du i 2002 kunne ha en tråd på 20 innlegg, som omhandlet KIL's 6 siste seriekamper!!! En tid jeg håper å slippe å oppleve på nytt!!
Kil har fått ett oppsving de siste årene, dermed er det ikke så jævlig rart at det er en del av den yngre garde som kaster seg med i debatten....De fleste på min alder.....og din..... ser dessverre ut til å ha forlatt skuta i løpet av årene vi surra rundt i gørra i 2.divisjon. Det er i hvert fall mitt inntrykk.....det er utrolig mange rundt vår alder som jeg ikke ser på Gjemselund lenger....dermed er de vel heller ikke her inne og diskuterer. Og jeg nekter å tro at det er pga useriøse folk på 13-16 år!!!
Quote:
Nei dette forumet kan dere faen meg legge ned, for dere har jo mistet drøssevis med tilhengere som ikke gidder å skrive her lenger grunnet al søppel som blir postet her.
Må nesten få be om en dokumentasjon på denne påstanden......hvem og hvilke tilhengere har blitt borte?
Er enig i at det er mer usaklige tråder her inne enn det vi hadde på det tidligere forumet.....men jaggu har jeg en følelse av at det er flere brukere her, enn det var når forumet lå på
http://www.kil.no, tar jeg virkelig så feil?
Quote:
Nei når man setter drittunger til å gjøre en voksen mans jobb, da går det til helvete slik som her.
Meg du snakker om som "drittunge"?
Mulig å få høre hvilke andre forum du bruker som "referanse" til din påstand om at det HER har gått til "helvete"?
Quote:
Her trenger man en skikkelig oppvask for dette holder bare ikke lenger!!!
Tja.......du kan vel ta over min jobb, og bidra litt til å skape "ro og orden"?
Ingen problem..... Men da må du nok stikke innom litt oftere enn hver tredje mnd!!
Det er helt klart mye som kan gjøres her, forumet er relativt nytt, og ting vil sikkert endre seg. Men jeg har faktisk ingen planer om å klekke ut noen revolusjonerende nye tanker på hvordan dette forumet skal styres. For det første så har jeg ikke tid, for det andre så føler jeg ikke at det ligger til mitt mandat her inne. Hovedsaklig så er jeg moderator her på bakgrunn av at jeg er en av brukerne som er oftest innom sida....og dermed kan det være praktisk at jeg har muligheten til å slette eller flytte innlegg og tråder som er helt på vidda. Noe mer har jeg faktisk ikke tenkt å foreta meg....i hvert fall ikke før noen av dem som drifter sida, ber meg om å være med på å styre dette forumet i den ene eller andre retningen!!
Skulle dette skje....så får vi vel for din del, håpe at det blir et forum mer i retning av det du ønsker!
Men men.......det var litt løst og fast om meg, og litt av hvert om annet. Som i innlegget jeg har linka til, og ellers ting jeg har skrevet her nå.....det er bare å gi beskjed.....hvis denne moderator jobben fører til at jeg er nødt til å oppføre meg på en mer "korrekt" måte enn det jeg har gjort til nå..... så er det bare å gi beskjed.....for da er det faktisk helt greit for meg å "gå tilbake" og bli en vanlig bruker!!
Og uansett hva nå utfallet blir av dette....... så får jeg bare avslutte med å si:
HEIA KIL