Nilsen wrote:
T-skjorta får kudos fra meg hvertfall!
Hvorfor ikke bare ta utgangspunkt i den forrige hettegenseren bare rød i stede for blå? Likte stripa langs ermene, det gjorde genseren litt utenom det vanlige liksom.
Nåja, alle andre har jo også slik jakke, og stort sett alle har en variant med noe tilsvarende nedover armene. Ellers så er den sort, ikke blå.... klanen sin er blå, og litt for lik jakka vår egentlig. Når vi var i Ålesund samtidig med klanen i fjor var det ingen som så forskjell på oss

Det går mot ny hettegenser med stor lomme på magen slik forslagene her inne også viser, det jeg tror det ender opp med er en rød genser med hvite elementer. Dvs, hetten blir hvit innvendig, samt at det blir en del hvite sømmer rundt hele jakka, muligens noen hvite felter under armene.
- Stor supporterlogo på ryggen
- Klubblogo på lommen foran
- 1892 stort på brystet på fremsiden
- KONGSVINGER i litt mindre skrift under årstallet 1892
- Eventuelt en liten logo for en sponsor
I utgangspunktet vil jeg helst ha en genser uten logo til sponsor, men dette avhenger av kostnadene. Vi må opp i produksjon av mist 250 stk av denne genseren, noe som vil si ca 60.000 kr i kostnad, avhengig av hvor mange merker vi trykker. Flere farger på trykkene øker også kostandene drastisk. Men jeg ønsker å ha kvalitet på både genseren og merkene, så det blir nok en del broderte merker, eller stoffbokstaver som sys på genseren. Får vi med en sponsor som går med på å bidra uten å få alt for stort merke på genseren så må vi nok muligens gå for dette.