KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 23:13

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: 04 Nov 2008, 22:33 
Kaptein

Skjønner ikke helt hvor du vil nå, selv om jeg legger godviljen til heh.

Profile  

PostPosted: 05 Nov 2008, 00:00 
Kaptein

hNk* wrote:
Æsj, har en lei følelse av at Kjøk, spesielt, ikke er dyktig nok til å lande de helt store sponsorene som er nødvendige for å kunne gjennomføre et lite fotballeventyr neste år. Mulig dette ikke er berittiget, noe jeg håper også faller tilbake på meg. Gigernes derimot, vet jeg ikke så mye om, men uansett er det åpenbart at det behøves dyktige mennesker til å kunne profesjonalisere klubben og få inn tilstrekkelig med kroner til sådan. Sånn sett er jo Tom en mann som har sitt å evt. kunne bidra med..

Jeg synes Kjøk har vært et friskt pust siden han kom inn i sommer. Selv om det ikke er bare er hans fortjeneste så har klubben virkelig fått plass i mediabildet etter at han fikk jobben som markedssjef. Er han like driftig på å lande sponsoravtaler så blir dette mega. Dessuten vet jeg at han har et klubbhjerte som banker utenpå jakka. Det skal heller ikke undervurderes i en jobb som krever mye.

Profile  

PostPosted: 05 Nov 2008, 09:56 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Får vi ikke Tom må likevel lista legges høyt. Da tenker jeg en med tyngde og erfaring med lang fartstid som trener.

Thodesen som du tidligere nevnte som en kandidat har vel signert for Tønsberg...

Profile  

PostPosted: 05 Nov 2008, 10:21 
Forumlegende

ivo wrote:
Karlsen wrote:
Får vi ikke Tom må likevel lista legges høyt. Da tenker jeg en med tyngde og erfaring med lang fartstid som trener.

Thodesen som du tidligere nevnte som en kandidat har vel signert for Tønsberg...

Det har gått meg hus forbi. Men uansett, mange folk med tyngde der ute. Men jeg tenker forsåvidt ikke annen trener enn Nordlie nå. Alt annet vil bli en "nedtur" selv om man skulle få kloa i en annen med tyngde og erfaring.

Last edited by Karlsen on 05 Nov 2008, 10:22, edited 1 time in total.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]