KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 20:52

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 47  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2007, 11:48 
Klubbdirektør

Er bra at ikke hele laget holder på slik som han. Nå har han hatt 3-4 uker på å bestemme seg på, så hvis det er noen andre klubber hadde han ikke godt uten kontrakt så lenge. Jeg syns at ON burde sette ned benet å si at han må bestemme seg i løpet av uka. Hvis ikke er han ferdig. Han er viktig, men ikke uerstattlig.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2007, 13:03 
Materialforvalter

Janko wrote:
Er bra at ikke hele laget holder på slik som han. Nå har han hatt 3-4 uker på å bestemme seg på, så hvis det er noen andre klubber hadde han ikke godt uten kontrakt så lenge. Jeg syns at ON burde sette ned benet å si at han må bestemme seg i løpet av uka. Hvis ikke er han ferdig. Han er viktig, men ikke uerstattlig.

Nå er det jo sånn at Sylling har fått et tilbud med en frist han ikke har overholdt. Det betyr at Sylling per dags dato ikke har noe tilbud fra Kil. Om han skulle komme tilbake, kan han fort få et dårligere tilbud (hvem vet, avhenger av penger som er igjen på tidspunktet). Tror nok han kommer til å vente i lengste laget..hadde vel suksess med dette ifjor ;) Om det viser seg at han ikke får TL kontrakt, er vel KIL et naturlig sted å henvende seg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2007, 20:17 
Klubbdirektør

Strømnes har fått tilbud fra KIL men trener med Moss http://www.moss-avis.no/article/2007120 ... /934098334

Denne karen vil kanskje heller spille for et lag nærmere svenskegrensen?
http://www.sognavis.no/lokal_sport/article3166149.ece
Sogndal leter etter en kantspiller og det kan kanskje være Sylling Olsen som er i siktet? "De er jo flinke til å hente eks KIL spillere" :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2007, 20:39 
Klubbdirektør

Så litt av treninga idag. 2 ukjente fjes. Han ene var GEDIGEN. Makumbu og Tuelo var med. Det samme var Lindau og Stormoen. Men ikke Sylling.. :(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2007, 20:43 
Grævling

Skal ha vært 3 nye der i dag......men Makumbu var vel ikke med? Etter som jeg har forstått så er ikke han på plass før i januar.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2007, 20:44 
Reserve

den "gedigne" var visst fra reykjavik.. og etter mine speiderkunnskaper, tror jeg dette skal være tryggvi bjarnason..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2007, 20:46 
Klubbdirektør

Sylling er nok tapt.

Hvorfor er det ingen fra kil.no eller glomdalen som har vært på kil-trening!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2007, 22:02 
Kaptein

http://www.glomdalen.no/kil/article3166583.ece

Træninga blei dokumentert den ! Spennende nye fjes i aksjon !

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2007, 22:18 
Forumlegende

aaandreas wrote:

Kamark henger fortsatt med på trening, så det er vel en mulighet for at han er med videre.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2007, 22:48 
Grævling

Rett og slett utrolig mye spennede på gang om dagen gitt :D

Tror jeg skal ta meg selv i nakken og lære meg til å holde kjeft litt lenger utover vintern før jeg begynner å snakke om "krisesituasjoner".

Nå har jeg vel ikke vært så veldig kritisk til ting og tang i år, selv om jeg hadde mine tanker om disse fristene de hadde delt ut til en drøss av spillere.

VI må jo rett og slett ha frister for folk så vi kan gå videre hvis folk ikke vil være her. Vi har dessverre ikke mulighet til å fylle opp stallen med 25 spillere med brukbar betaling. Så greit....da får bare enkelte bli sittende på gjerdet og risikere å bli arbeidsledige neste sesong...er deres eget valg!

Virket egentlig mye mer kaotisk i fjor, men som kjent gikk det jaggu fint til slutt. Og nå ser det i hvertfall utrolig mye bedre ut på samme tidspunkt dette året.

....men vi får se, ikke godt å si hva som skjer, kanskje nissen kommer med ei "Gundersen-pakke" rett før jul også i år. Men nå har i det minste jeg vært snill i år, så han bør heller komme med noe fint til oss denne gangen ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2007, 23:11 
Trener

Bjarnason er visst midtstopper og synes å ha spilt fast som midtstopper på KR Reykjavik de siste årene. (I alle fall en del artikler som har ham i startoppstillingen når KR Reykjavik har spilt på La manga mot RBK, Brann og LSK m.m. på nettet)

Ellers er denne siden til KR Reykjavik noe av det verste jeg har sett...

http://www.kr.is/knattspyrna/

Klikk på spillerstall for menn (gjett hvilket av valgene det er :lol: ), og så på Tryggvi, og opp kommer 0 informasjon. Samme med de andre spillerne.

Denne Manglerud/Star-spilleren Yassir Bashir virker noe mere tvilsom. Har spilt 10 kamper fra start og 13 som innbytter på M/S i år og scoret ett mål... Å ikke være fast i 2. divisjon gjør meg skeptisk, men mulig (ehh... kanskje heller veldig trolig) at Berntsen vet mer om ham enn meg.

Og en ukjent Nigerianer. Kan være en gullfugl. Kan være bortkastede penger... I alle fall et spennende valg å ta inn på prøvespill. Det at ingen i KIL-ledelsen vil ut med navnet på vedkommende kan jo tyde på at han kan være et scoop. En ny Mikel? Og jeg tviler på at så mange kjenner ham igjen fra bildene i glomdalen. Jeg har i hvert fall kun kontakt med personer bosatt i nigeria gjennom noen e-poster som detter inn på mailen min innimelllom og raskt blir fanget opp av spam-filteret.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2007, 23:29 
Trener

mikeb wrote:
aaandreas wrote:

Kamark henger fortsatt med på trening, så det er vel en mulighet for at han er med videre.

Ifølge bildene er Stormoen også med, så vet ikke helt om det betyr så veldig mye....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2007, 23:43 
Trener

Ikke annet enn at de plikter å gå på jobb så lenge kontrakten varer.. Med mindre de hadde glemt å si ifra om en klausul i kontrakta som gjør at de slipper..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2007, 00:45 
Reserve

Mulig jeg er ute å sykler...men jeg tror KANSKJE han Yashir var med på den derre fotballdokumentaren "Vi er vålenga" eller hva i alle dager den kan hett for mange, mange, mange, mange år sida...Han spilte mot KIL på Gjemselund da KIL møtte MS i fjor...Mener å huske fra denne dokumentar at han var en jævel til å ta straffer...Iallefall mente han det selv...

Men, som sagt...jeg har tatt feil før, og kan fort ta det igjen!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2007, 00:55 
Grævling

Jeg er også en jævel på straffer, hvis det skulle ha stor betydning......nå har jeg bare hatt gleden av å ta 2-3 stk i min tid som talentfull leggknekker....men jaggu gikk de i mål alle sammen ;-)

Ja ja, mer vif-vof på KIL da altså...kanskje?!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 47  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]