Problemet er at det ikke er kjente melodier til disse... eneste jeg kan forsikre deg om er at mange av sangene har blitt borte.. til og med jeg har glemt flere.. men EB og Pokermoen, dere kan vell hjelpe å friske om mitt og mange andre sin hukommelse..
-5 null til vinger
-Vi er vinger norges beste lag
-kongsvinger kongsvinger kongsvinger (ikke ulik den som brukes nå, bare at den går fortere og at det klappes kun på det andre verset.. lik vif sin.. vålenga vålenga vålenga... vålERenga vålenga osv hvis dere skjønner hva jeg menner)
-forza vinger
-vinger ole
-vi er kil, hedmarks stolthet - stolte kil hedmarks stolthet (vi er brann bergens stolthet)
-Ett lag i hedmark
-duredum duredum dure kongsvinger (...) heia kongsvinger
-shalal lalala (ved scoring)
- hei hå hei hå nå kjører gutta på
- vi er KIL
- skarru værra virru værra
- jobbe gutta kjempe gutta ey ey
-Gullerud (før Ingebrigt) han er feit, haleluja, skulle tru han aldri dreit, hallelu-uja
- Ræva til morra mi den største av de fleste.
En annen ting, noen er sikkert ikke enig, men gi meg en K mener jeg bør fornyes...
eks:
Gi meg en K
Gi meg en I
Gi meg en L
Hvem er vi?- Kongsvinger
Hvem er vi? Kongsvinger
Hvem er vi? Vi er kil vi er kil vi er kil (synges, ikke ropes) osv
Bare et forslag
Det som er min personlige mening på denne sangen er at forsanger roper alt for fort og alt for lavt, da blir det ikke noe trøkk, hvis forsanger roper gi meg en kåååå høyt, så blir det mye mye bedre trøkk, samt at han bruker litt større pauser mellom hver bokstav. Dette har jeg og sikkert flere her inne erfart opp igjennom åra. mye på en gang her, men frustrasjon og kreativiteten tok litt overhånd her