Enga wrote:
Er enig her forsåvidt, siden Gjermund er i Enga nå. Men nå skal vel ikke Glåmdalen bare dekke KIL, og lokale nyheter,men også riksdekkende greier, ellers hadde det blitt ei jævla tynn avis, med bare saker om den første blåveisen på Brandval, husbråk på Roverud og fyllekjøring i Odalen. Vel, nye riksvei 2 drar opp sideantallet akkurat nå, men likevel.
Faktum er at Enga spiller kval til selveste Champions League i dag, og enten dere liker det eller ei, så er det en ganske så stor sak for fotballnorge. Når da en av de involverte er Kirkenærgutt, så er det en legitim artikkel synes jeg.
At Ham-Kam derimot, får så mye omtale i sørfylkets avis er underlig, siden ingenting av det som foregår i det møkkhølet av en by er av interesse for noen annen enn de som bor mellom Brummundal og Stange.
Hvis det er "legitimt" at de skriver om kirkenærgutten i Engen......så må det vel nesten være "legitimt" at de skriver om Kirkenærgutten i Ham-Skam også skulle jeg tro?
Samme faen hva de skriver.....bare å bla videre!
Det som har "plaga" meg mest av greiene i Glåmdalen fra det siste året er uansett denne jævla reklameringen de hadde om Klanen og tifo tidligere i år!!!
.....men de har vel forsåvidt dekkning for det også, halve O-dalen er jo klansskaller!!