KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 23:41

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Kula
PostPosted: 10 Jun 2006, 12:13 
Saftblander

Savner Kula jeg folkens...!!Han er en spiller vi hadde hatt god bruk for i år..er det flere som er enige i det?

Var feil å gi slipp på han !

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2006, 12:34 
www.kilsk.com

det var det ikke.. han viste dritdårlige holdninger til klubben, så han får ha det så bra

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2006, 13:06 
Forumlegende

syns Ørjan Berg Hansen er en spillertype som minner mye om Kula, men syns at Ørjan faktisk er litt bedre.

Profile  

Post subject: Re: Kula
PostPosted: 10 Jun 2006, 13:20 
Grævling

Noldus wrote:
Savner Kula jeg folkens...!!Han er en spiller vi hadde hatt god bruk for i år..er det flere som er enige i det?

Var feil å gi slipp på han !

NEI......etter fjorårets prestasjoner så var det ikke feil å sende Kula tilbake til skauen. Han var knallbra i 2004, men føler ikke at vi savner han noe i år!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2006, 14:18 
Forumlegende

Kula var og er det 2. divisjonsnivå på. Se på midbana vår nå: Stormoen, Fremming, Berg Hansen, Lindau, Skjærvold og Wibe Lund som vikar. Alle disse er bedre enn Kula. Midtbana er vår sterkeste lagdel og sterkere enn på mange år.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2006, 22:30 
Kaptein

Karlsen wrote:
Kula var og er det 2. divisjonsnivå på. Se på midbana vår nå: Stormoen, Fremming, Berg Hansen, Lindau, Skjærvold og Wibe Lund som vikar. Alle disse er bedre enn Kula. Midtbana er vår sterkeste lagdel og sterkere enn på mange år.

Er ikke så sikker på om Wibe er en bedre midtbanespiller enn Kula, selv om jeg synes det var helt riktig å slippe han. Som enkelte påpeker viste han dårlig holdning til klubben, bla dro han i pausa i en kamp.
Er ikke enig med Karlsen i at midtbana vår er bedre enn på mange år. Jeg synes savnet av Espen er skikkelig merkbart.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2006, 23:05 
www.kilsk.com

espen var den mest hodesterke, så der har vi ingen erstattere, men berg hansen er bedre med ballen på bakken en det nystuen er.. men stabæk manglet en hodesterk midtbanespiller så sånn sett var det et bra kjøp av stabæk.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2006, 23:20 
Kaptein

keepern wrote:
espen var den mest hodesterke, så der har vi ingen erstattere, men berg hansen er bedre med ballen på bakken en det nystuen er.. men stabæk manglet en hodesterk midtbanespiller så sånn sett var det et bra kjøp av stabæk.

Jo, ja, mulig Berg Hansen er bedre med ball enn Espen, men det handler jo også å komponere en midtbane hvor spillerne utfyller hverandre. Vi har nå for mange like spillere. Vi savner en Espen-type. Og nettopp derfor er jeg ikke enig i at midtbanen vår er bedre enn på mange år.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Jun 2006, 00:36 
www.kilsk.com

ja det skal jeg være helt enig i;)

skulle bare sammenlikne;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Jun 2006, 15:30 
Saftblander

[quote="Karlsen"]Kula var og er det 2. divisjonsnivå på. Se på midbana vår nå: Stormoen, Fremming, Berg Hansen, Lindau, Skjærvold og Wibe Lund som vikar. Alle disse er bedre enn Kula. Midtbana er vår sterkeste lagdel og sterkere enn på mange år.[/quote]

Smell feil karlsen....
Sterkeste lagdelen er helt klart forsvars fireren. (når den er skadefri)..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Jun 2006, 16:25 
Klubbdirektør

Kan ikke si at jeg savner Kula. Hadde nesten glemt han. Er det noen jeg savner er det Are Brodtkop, han synes jeg gjorde en god figur i KIL. Greit at Vibe Lund ikke var god som indreløper i cupkampen. Men så er han jo heller ikke midtbanespiller, men back. Må også taes med i betraktningen at han ikke har spilt på den plassen tidligere. Kunne egentlig sett for meg at han og Kamark hadde byttet plass. Tror Kamark hadde fungert bedre en Vibe Lund på midten.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Jun 2006, 17:20 
Kaptein

Synd at vi ikke klarte å beholde Brodtkorp.. Burde benyttet muligheten når han var ferdig i Tønsberg til å hente han tilbake. Jeg vil si at han er en spillertype som Fremming, bare litt bedre med ball.

Når det gjelder sammenligningen mellom Berg Hansen og Nystuen, mener jeg Espen er klart bedre. Han hadde farten, hodestyrken og et driv fremover som vi mangler litt i dag..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Jun 2006, 18:22 
www.kilsk.com

berg hansen og nystuen er egentlig ganske like. MEN berg hansen har utvilsomt bedre fart enn nystuen.. nystuen er mye mer hodesterk enn alle andre midtbanespillere på KIL, men han eide ikke noe særlig ballkontroll

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Jun 2006, 19:08 
Kaptein

keepern wrote:
berg hansen og nystuen er egentlig ganske like. MEN berg hansen har utvilsomt bedre fart enn nystuen.. nystuen er mye mer hodesterk enn alle andre midtbanespillere på KIL, men han eide ikke noe særlig ballkontroll

Nystuen var jo KILs raskeste spiller før han dro, så jeg tviler på at Berg Hansen er mye kjappere. At han ikke eide noen særlig ballkontroll blir vel også feil å si...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Jun 2006, 19:16 
Grævling

keepern wrote:

HALLO!!!

Espen har vel vært KIL's kjappeste spiller i herrens mange år nå.....på slike 40 meter's spurter er han vel kongen selv!

I tillegg har han faktisk ganske bra ballkontroll, og et herlig driv med ballen i beina når tingene sitter!

...huff....her var det mye feil på en gang keepern......men gratulerer med seieren mot Sander ;-)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]