Syns det er en frisk diskusjon vi har her inne, i tillegg syns jeg den er mer saklig enn det vi har opplevd her i div tidligere diskusjoner. Så lenge det fins folk som engasjerer seg, så vil det også være forskjellige meninger......jo lenger det går uten at KIL scorer, jo flere vil "skrike" ut og kreve endringer.
Jeg syns det er litt rart at Skogheim gidder bruke tid på å kommentere våre bekymringer, uansett hva som skjer, og hvordan KIL gjør det, så vil det nesten ALLTID være noen som er bekymret....så jeg håper han ikke bruker alt for mye tid og ressurser på dette
Det er i hvert fall hyggelig å se at han tydelig er innom forumet ganske flittig.....må vel være her han plukker opp signalene. Uansett..... diskusjoner vil det alltid være, og som jeg har nevnt tidligere, fotball er et fag de fleste tror de er "verdensmestere" i, så da vil også uenighetene eksistere. Det er bare å se på bydelslaget fra Oslo som ble landets seriemestere i fjor......selv Gull fikk ikke hele "folket" til å holde fred, nok av folk som mente det var ting det måtte gjøres noe med.....og slik det ser ut så langt i år, så kan det vel ha vært noe i det!
Men men.....målene vil komme, og skulle det gå mot total krise, så har nok også Skogheim sine forslag til løsninger for å få til nødvendige endringer.