KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 23:56

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 24 Apr 2006, 12:47 
Forumlegende

fordi om du har vært på kampene så har KIL spill ganske bra fotball, med unntak av store deler av gårsdagens kamp så har vi skapt mye fremover på bana men ikke klart å score så ikke begyn å mal fanden på veggen enda :twisted:

tror ikke Skogen mener at det ikke er lov å ha forventninger, men at det er lov å ha trua på KIL selv om vi ikke har 9 poeng etter 3 kamper.

i fjor hadde vi 3 poeng etter 3 kamper, i år har vi 4 så da regner jeg med at vi årets sessong får minst 40 poeneg og klatrer et par plasser opp fra i fjor ;) (det er mine forventninger, og jeg blir gjerne positivt overrasket)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Apr 2006, 13:52 
Materialforvalter

Enig...

Vi er vel alle enige i at det er bekymringsfullt at vi ikke scorer nok mål, men ingen grunn til panikk. Vi har 4 poeng på 3 kamper, og det er greit. Tror nok noe av misnøyen går på at vi har tapt poeng mot antatt "svakere" motstand.. Vi slo Moss, tapte mot Sparta og spilte uavgjort mot Løv Ham. Hadde stemningen vært en annen dersom vi hadde tapt mot Moss, uavgjort mot Sparta og slått Løv-Ham?? Ja jeg tror det, for da hadde vi tatt poeng mot de "riktige" lagene og sånn sett hatt en stigende kurve.

Uansett hvordan vi vrir og vender på det: vi har 4 poeng, og det er en helt ok start på sesongen. Til helga banker vi Hødd og da har vi 7..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Apr 2006, 14:02 
Forumlegende

[quote="Carrick"]Enig...

Vi slo Moss, tapte mot Sparta og spilte uavgjort mot Løv Ham. Hadde stemningen vært en annen dersom vi hadde tapt mot Moss, uavgjort mot Sparta og slått Løv-Ham?? Ja jeg tror det, for da hadde vi tatt poeng mot de "riktige" lagene og sånn sett hatt en stigende kurve.

quote]

Veldig bra poeng! 8)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Apr 2006, 16:31 
Klubbdirektør

Jeg skjønner også tankegangen din, og jeg skal være den første til å innrømme at det i en slik situasjon kunne sett litt lysere ut, men nå er faktisk situasonen slik at vi slo moss på Gjemselund (noe som vel ikke var en sensasjon?), og vi har avgitt 5 poeng mot 2 antatt svakere lag etterpå. I tilegg har det gått 270 minutt uten at vi har putta. Det er de harde fakta, og jeg tror ikke noen i Kongsvinger er fornøyd med 4 poeng på de 3 første kampene når vi ser at vi har spilt 2 hjemmekamper, og 2 kamper mot antatte nedrykkskandidater. Uansett åssen du vrir og vender på kampprogrammet...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Apr 2006, 19:25 
www.kilsk.com

jeg liker ikke taktikken om å slå langt. når 90 % av alle midtstoppere er 2 meter høye mot en relativ liten koffeld som midtspiss, er det ubrukelig.. om man skal benytte kantspillere, kan vi heller slå langs bakken, der vi kan være mye hurtigere i steden for å mæle hele tia.. det blir litt dumt

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Apr 2006, 10:09 
Forumlegende

Rød Jævel wrote:
Jeg skjønner også tankegangen din, og jeg skal være den første til å innrømme at det i en slik situasjon kunne sett litt lysere ut, men nå er faktisk situasonen slik at vi slo moss på Gjemselund (noe som vel ikke var en sensasjon?), og vi har avgitt 5 poeng mot 2 antatt svakere lag etterpå. I tilegg har det gått 270 minutt uten at vi har putta. Det er de harde fakta, og jeg tror ikke noen i Kongsvinger er fornøyd med 4 poeng på de 3 første kampene når vi ser at vi har spilt 2 hjemmekamper, og 2 kamper mot antatte nedrykkskandidater. Uansett åssen du vrir og vender på kampprogrammet...

det handler ikke om å være fornøyd, men at man ikke behøver å rope om krise og nedrykk etter tre kamper bare fordi vi ikke har tatt full pott i alle kampene

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Apr 2006, 16:05 
Klubbdirektør

keepern wrote:
jeg liker ikke taktikken om å slå langt. når 90 % av alle midtstoppere er 2 meter høye mot en relativ liten koffeld som midtspiss, er det ubrukelig.. om man skal benytte kantspillere, kan vi heller slå langs bakken, der vi kan være mye hurtigere i steden for å mæle hele tia.. det blir litt dumt

På dette underlaget er det ikke lett å spille festfotball skal jeg si deg.
ballen humper og spretter hit og dit. Så det er utrolig vanskelig pare å slå en passning.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Apr 2006, 17:21 
Spiller

Tenk hvor lamme de er i Start da. der er alle totalt amatørmessige. Har jo ikke engang presset frem ett sjølmål på tre kampen. Der bør alle spillerne og trenerne få sparken!!!! De rykker garantert ned!!

:-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Apr 2006, 19:24 
Forumlegende

Skogheim fortsetter debatten med et godt innlegg på trenerens hjørne på kil.no.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Apr 2006, 19:34 
www.kilsk.com

jaok korslund.. enig der.. gidder ikke starte krangel.
men det som er er at skogen bruker "mæle"taktikken 100% og det er ikke alltid den funker i 4-3-3.. da er det bedre å slå på kantene, men som sagt, foreløpig vil ikke underlaget det så vi har ingen valg. men koffeld blir for liten mot 4 meter høye midtstoppere.. hva med å bruke gunde eller rødfoss osm midtspiss?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Apr 2006, 19:43 
Forumlegende

Første delen av Skogheims innlegg er meget bra. Det med så mange lokale gutter på laget. Det er nok ganske unikt i Norge. Og det må vi være stolte av ja.

Last edited by Karlsen on 25 Apr 2006, 20:43, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Apr 2006, 20:12 
Spiller

Dø keeper'n. Du følger vel ikke spess godt med hvis du mener skogens spillestil er å mæle baller framover!! Det er vel heller tvert i mot å spille seg fra back, midtbane, kant og så innlegg/avslutning. Og flere av spillerne sa vel etter kampen at det var vanskelig å spille slik på dårig bane. derfor ble det mæling mot LøvHam.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Apr 2006, 20:36 
Klubbdirektør

Haraball wrote:
Dø keeper'n. Du følger vel ikke spess godt med hvis du mener skogens spillestil er å mæle baller framover!! Det er vel heller tvert i mot å spille seg fra back, midtbane, kant og så innlegg/avslutning. Og flere av spillerne sa vel etter kampen at det var vanskelig å spille slik på dårig bane. derfor ble det mæling mot LøvHam.

Var vel akkurat det jeg skulle til å si før jeg så ditt innlegg :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Apr 2006, 21:34 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Første delen av Skogheims innlegg er meget bra. Det med så mange lokale gutter på laget. Det er nok ganske unikt i Norge. Og det må vi være stolte av ja.

jeg syns resten også er bra fordi poenget han forsøker å få frem er at vi skal være stolte av det kil klarer å prestere selv om vi kanskje skulle håpe at de gjorde det enda bedre, er det ikke rom for å feile er det også mye vanskeligere å lykkes

så dersom alle klager på det de presterer når de er passe gode er sjansen større for at de blir dårligere enn om de hadde fått oppmuntring og backing for det de leverer på banen som istedet kan inspirere de til å bli bedre

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Apr 2006, 21:47 
Forumlegende

Slett ikke uenig i det siste Skogen skrev heller nei.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]