KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 00:41

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2006, 23:31 
Forumlegende

Støtter det ManUtd sier. 50 mann skal være fornøyde med innsatsen i dag, alle var på tribunen.

Spillemessig var vi egentlig ikke noe dårligere enn Sparta i 1. omgang, tvert imot. KIL hadde ballen mest og presset bra på slutten av 1. omgang. Men vi skaper lite, det blir for omstendelig rett og slett. Sparta har også en bra keeper.

Og så var det disse baklengsmåla da..tror jeg fikk revet meg tynnere i håret og fått ut aggresjon på tribuna over disse. Men igjen opplever man altså baklengsmål etter markeringssvikt, og det faktum at noe så banalt som en 1. forsvarer var mangelvare på mål nr 2. Javel, ballen endret retning. Men med litt dømmekraft fra noen av spillerne hadde aldri Sparta spilleren fått sendt i vei det skuddet. Sånne ting må rett og slett bort. De første to mål er av en sånn kaliber man rett og slett ikke slipper inn når man spiller i norsk 1. divisjon. Så her er det bare å trene elementære forsvarsferdigheter!

2, omgang er det kun en ting å si om: trist.

Jeg savner litt fandenivoldskhet på banen. Spillerne viser ikke at de blør for drakta, noe jeg regner med at alle som setter på seg KIL drakt streber etter.

Men, skal ikke male fanden på veggen. KIL er en profesjonell klubb og vil derfor selvfølgelig reise seg igjen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2006, 23:37 
Grævling

Triste greier som tikka inn paa mobilen i dag mens jeg dytta inn pint etter pint paa diverse spurs puber rundt WHL. Men men.....sjelden det er mulig aa faa oppleve 2 slike triste kamper paa en dag.....regner med at det bedrer seg allerede neste helg med KIL seier mot Lov Ham, og Spurs seier mot gooner skiten!! ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Apr 2006, 00:31 
Spiller

Tross alt veeldig surt tap, så Var denna turen helt konge! :D
Ikke bortkasta penger i det hele tatt...

GO KIL! slår løv/ham lett til helga :D..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Apr 2006, 00:33 
Spiller

Det eneste jeg syns var synd,var at Fremming ikke kom å takket supporterne for kampen.. litt skuffende egentlig :?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Apr 2006, 05:24 

KIL var et bra lag og eide første omgangen, men sparte er effektive å scorer på de to fattige sjansene de produserer. Andre omgangen er det Sparta som dominerer og skaper 5-6 store målsjanser. Så alt i alt var det en fortjent Sparta seier. Bra liv i supporterne fra vinger forresten. Det skal dere ha. Ble nesten flau av sarpepublikummet som kun gir lyd fra seg når det blir mål. Takk for kampen og vi møtes igjen. Får håpe på 3 pinner til de blå da også, hehe 8) 8) 8)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Apr 2006, 09:24 
Forumlegende

61 wrote:
KIL var et bra lag og eide første omgangen, men sparte er effektive å scorer på de to fattige sjansene de produserer. Andre omgangen er det Sparta som dominerer og skaper 5-6 store målsjanser. Så alt i alt var det en fortjent Sparta seier. Bra liv i supporterne fra vinger forresten. Det skal dere ha. Ble nesten flau av sarpepublikummet som kun gir lyd fra seg når det blir mål. Takk for kampen og vi møtes igjen. Får håpe på 3 pinner til de blå da også, hehe 8) 8) 8)

Regner med at vi drar det lengste strået når dere kommer til Gjemselund, og at KIL supporterne ikke er like høylytte da ;)
Kjennetegner vel også oss at det er mer liv når vi spiller borte enn hjemme på tribunenen ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Apr 2006, 09:47 
Forumlegende

KIL_Tommy wrote:
Det eneste jeg syns var synd,var at Fremming ikke kom å takket supporterne for kampen.. litt skuffende egentlig :?

Fremming har følelser for klubben og laget. Når noe sånt skjer er han like forbanna som en supporter. Så jeg forstår han egentlig.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]