Jau jau.....6 timers "hardt arbeid" i Kongssenteret førte til
13 nye medlemer i supporterklubben + salg av:
- 6 gensere av forskjellig type
- 5 skjerf
- 4 luer
- 1 sesongkort for voksen
- 2 sesongkort for barn
- 3 DVD'er med Gjemselund gråter (Prøvde å selge et cover uten dvd skive...ble dessverre oppdaget!!)
- 4 cd'r med "KIL KIL KIL" til 10 kr pr stk (=UTSOLGT!!)
- 4 cd'r med "Hickory Heads" til 5 kr pr stk (=LANGT FRA UTSOLGT!!)
Det skal også legges til at enkelte Hickory Heads cd'r ble gitt bort gratis til "storhandlere"........i denne kategorien var det i hvert fall minst 1 person.....men mulig det ble gitt bort flere mens jeg var i pølse- eller tippekø på Narvesen!
Ellers klarte vi å inndrive 2 stk autografer fra Lindau og Ryen som var ute på shopping etter dagens trening. I tillegg var Lindau snill nok til å gi oss en "Glåmdalen button" av Harald Stormoen..... Autografer og "button" ble "plassert" på en KIL drakt fra 2005 (størelse VELDIG LITEN). Drakta ble senere kjøpt av meg rett før stengetid..... og den dagen jeg får en kropp som passer inn i denne trøya, vil trolig komme til å bli en større nasjonal mediebegivenhet enn den dagen vår kjære Haakon Magnus gikk bort og giftet seg med ei Kristiansand tøs, som han fant på bingolokalet på Tveita!!!
Ellers var dagens høydepunkt en varelevering på 5 bokser god matjord (Les: Ettan).......i tillegg til en god salgshistorie som jeg ikke kan røpe her inne......i frykt for fatale konsekvenser!!
Mitt budskap etter dagens opptreden: Start opp eget firma i Kongsvinger......Markedet er gigantisk!!!