Det nærmer seg avspark, så da tenkte jeg det var på tide å komme i gang med litt info om årets uhøytidlige tippekonk her inne på forumet.
Først av allt.....i år ser det ut til å bli premier til de beste, ingen ting er 100% avklart, men vi snakker om ting som Sesongkort på ståtribuna for 2007, signert KIL trøye (Altså signert av KIL's spillere på A-Laget, ikke av meg, modern og bestemoder'n!!), halvårs-sesongkort for 2007, og annet snacks som måtte dukke opp utover året!!
Reglene er som tidligere, det skal tippes på KIL's resultater i alle seriekamper gjennom året. Du får 1 poeng for riktig tegn (H-U-B), og 1 bonuspoeng hvis du klarer å tippe helt riktig resultat. Den som etter siste serierunde har mest poeng totalt, kan da trolig vente seg en finfin premie.....trolig vil det da også bli premier til folk litt nedover på resultatlista
Bare slik at det er avklart en gang for alle.....frist for å legge inn tips er før kampene sparkes i gang, og da følger vi klokka her inne på forumet.....skal kampen starte kl. 18.00 må tips senest være inne på forumet til kl. 17.59 samme dag. I tillegg skal tips legges inn her på forumet, i fjor fikk jeg levert noen "nød-tips" på sms, eller muntlig på Gjemselund før kampstart....dette aksepteres ikke denne sesongen, så det gjelder å huske å levere tips før hver runde.
Rundene vil bli lagt ut ca 1 uke før kampen skal spilles......under sommerferien vil en del runder bli lagt ut litt tidligere, ettersom folk ofte er en del borte. Hvis du ellers ser at du vil bli borte i en fremtidig runde, og denne runden enda ikke er lagt ut, så kan du legge inn tips til denne runden på den siste runden som er lagt ut.
Egentlig kunne jeg vel like godt lagt ut alle rundene med en gang, men litt av poenget er at folk skal bli "tvunget" til å logge seg inn på sida litt ofte.....så kanskje vi også klarer å lure flere med i diskusjonene som vil komme til å "rase" på sida i året som kommer
En annen ting dere bør gjøre underveis i konkurransen er å sjekke at jeg har rettet riktig. Legger ut en egen tråd for resultater som blir oppdatert etter hver runde. Jeg har bare en vanlig "menneskenøtt" mellom ørene....som de fleste av dere andre, så det er mulig at jeg drar til med en feil innimellom......i så fall er det lov å gi beskjed
Første tråd, med årets første runde, legges ut om ca 1 uke.... Så sant det da ikke blir avklart at Gjemselund i stedet skal bli brukt til et siste verdenscup i langrenn eller noe slikt om 13 dager
Håper på STOOOORT oppmøte i konkurransen denne sesongen!!!
....det begynner så smått å krible i "Go-foten" nå!!
LYKKE TIL