KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 23:51

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 42 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 23 Mar 2006, 18:31 
Klubbdirektør

Birken har jo tross alt blandet seg inn i diskusjoner med kil-supportere før. Og han brukte mer tid på å sutre i media enn å lære seg å spille fotball mens han var i KIL. Dette er uansett helt ufattelig og patetisk at det går ann å synke så lavt.

Men dog, det skulle faen ikke forundret meg. Takk og lov for at Birken er borte!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Mar 2006, 18:51 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Jada-jada wrote:
Karlsen wrote:
realistisk: Har du tatt mailadreassen din etter en tidligere KIL spiller? For du kan vel ikke være... Birken himself?

Det skulle pokker ikke forundre meg, og dette blir for tillfeldig og overta en tidligere mailadresse som Birken brukte sist gang han skrev her inne...

Hvis dette er Birken så er dette en feig og flau måte å oppføre seg ovenfor tidligere suportere og lag.

NB-Vel en ting er sikkert "vi savner ikke deg Birken" (SKAM DEG)

Nå synes jeg du var stygg Jada-jada. Jeg synes det er interessant at en som har spilt på KILs nivå og som kjenner spillerne og klubben fra innsiden kommer med sine synspunkter og vurderinger her.

Birken besitter også da selvfølgelig kunnskap om spillet fotball som kan komme til nytte på et sånt forum.

En ting er hva som var og hva som skjedde, en annen ting er ytringsfriheten og friheten og innsikten til å delta i debatter her.

Herregud Karlsen hvis noen har vært stygge her må det være deg som er ansvarlig her på forumet "du ga ut navnet hans" med info kun du har tilgang til, og det er vel veldig kritikkverdig spør du meg... (hvis det i hele tatt er lov)

Ikke nok med det men du blir jaggu forundret over at noen reagere negativt på at en eks Kil spiller skriver negativt om laget vi elsker???

Kall meg gjerne stygg, men jeg har aldri likt Birken verken som sytene Kil spiller eller Kamma spiller, og nå kritiserer han pokker meg årest lag også :roll: :roll:

NB- Godt forsøk på å redde ditt eget skinn!!!! Men for guds skyld ha litt mer ryggrad neste gang :twisted: :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Mar 2006, 20:04 
Grævling

Jada-jada wrote:
......."du ga ut navnet hans" med info kun du har tilgang til, og det er vel veldig kritikkverdig spør du meg... (hvis det i hele tatt er lov)

E-mail adressen til "realistisk" kan ALLE som går inn på dette forumet se...på samme måte som vi kan se din. Her kan alle og enhver velge om de vil la sin e-mail adresse være synlig.....sjekk under hvert enkelt innlegg, og klikk på boksen "email"!!!

.....så er det selvfølgelig en helt annen sak om disse mail-adressene folk legger inn faktisk er i bruk.....eller om det bare er piss.

Når du så sjekker "realistisk" sin e-mail, opp mot "birken"....så kan du se hva begge har registrert seg med.

MEEEEEN...de er faktisk ikke like, så det er ingen grunn til å tro noe som helst om hvem denne "realistisk" er......og uansett......dette er et åpent forum, så "realistisk" kan være hvem faen han vil. Så lenge han holder seg innenfor reglene for normal folkeskikk så ser jeg ikke noe problem med det han skriver, i tillegg er det vel stort sett bare fakta....vi har mistet fjorårets beste keeper, midtstopper, midtbanespiller og angrepsspiller + div andre spillere....dette vil naturlig nok merkes!

Noen vil alltid være optimister mens andre er pessimister.....selv tilhører jeg dessverre den siste kategorien, skulle gjerne vært født opptimist, det er trolig mer gøy i lengden. Men.....det må da være lov å diskutere forskjellige meninger her inne uten at vi går i strupen på hverandre så fort det er meningsforskjeller?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Mar 2006, 20:08 
Reserve

Tror det kun er dere moderatorer som har den email-boksen liggende under vært innlegg..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Mar 2006, 20:26 
Grævling

Hæ? det var nytt for meg.......er vel meningen at alt dette skal ligge synlig for alle........vent nå litt!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Mar 2006, 20:33 
Kaptein

Moderatorer og admin kan se alle e-post adresser. Vi andre kan kun se e-mail adressen til de som som ønsker å vise den. Default er satt til at den ikke vises, så jeg jeg vil anta at de fleste her har adressen sin skjult.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Mar 2006, 20:38 
Grævling

Jupp.....stemmer det gitt, tok en liten sjekk her!!

Ja ja....skal det gjøres noen endringer på dette så får de med slike rettigheter gjøre nødvendige grep.

Meeeen.....det er vel greit nok at det er som det er, vil folk vise e-mail adressen sin så får de bare gå inn på profilen og gjøre nødvendige endringer!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Mar 2006, 20:52 
Kaptein

Uansett hvem realistisk er, så kan vi vel skille sak og person.

Det jeg tror de fleste reagerer på er opprfordringen "VÆR REALISTISKE" i store bokstaver. Jeg har ikke sett noen på dette forumet som tror vi kommer til å kjempe om opprykk, så hvem poster du egentlig dette til? Egentlig er du vel bare et av disse forumtrollene som poster for å lage bråk.

realistisk wrote:
Dere har en spillestil som er veldig naiv... dvs god når den fungere men det gjør den som oftest ikke.

Den fungerte i 2004. Eller var KIL gode det året fordi de hadde forsterkninger fra eliteserien eller 1. divsjon? Hvis du ikke vet det, så var laget den gang også forsterket med spillere fra middelmådige 2. divisjonslag. Unntaket var Birkeland som kom midtveis i sesongen.

Årets stall er tynn og selvsagt skulle vi ønske det var et par etablerte spillere til. Likevel er det svært spennende med så mange lovende unggutter i stallen. Jeg vil heller se Gundersen, 2 x Koffeld, Linstad og Gerhardsen få prøve seg enn å fylle opp med middelmådige 1.divisjonsspillere..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Mar 2006, 21:42 
Klubbdirektør

Quote:
dette er et åpent forum, så "realistisk" kan være hvem faen han vil. Så lenge han holder seg innenfor reglene for normal folkeskikk så ser jeg ikke noe problem med det han skriver

Det kan du ikke mene?

Du må vel skjønne at folk reagerer dersom det faktisk er Frode Birkeland som går inn på forumet og rakker ned på laget han har spilt for i to år, og som han ga seg på i fjor. De han "rakker ned på" er tidligere medspillere, og delvis trenerteamet, men det som er verst er at han ikke sier hvem han er!

Nå er det kanskje ikke birken som er denne realistisk, men uansett, aksepter at folk reagerer.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Mar 2006, 22:00 
Kaptein

Rød Jævel wrote:
Quote:
dette er et åpent forum, så "realistisk" kan være hvem faen han vil. Så lenge han holder seg innenfor reglene for normal folkeskikk så ser jeg ikke noe problem med det han skriver

Det kan du ikke mene?

Du må vel skjønne at folk reagerer dersom det faktisk er Frode Birkeland som går inn på forumet og rakker ned på laget han har spilt for i to år, og som han ga seg på i fjor. De han "rakker ned på" er tidligere medspillere, og delvis trenerteamet, men det som er verst er at han ikke sier hvem han er!

Nå er det kanskje ikke birken som er denne realistisk, men uansett, aksepter at folk reagerer.

Selvsagt kan Raggen mene det! Det er da faan meg ikke noe galt i at folk reagerer. Er det slik at alle som er inne på forum skal være enige? Da hadde det vært mye trafikk her, gitt...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Mar 2006, 22:06 
Kaptein

Jeg er rimelig sikker på at "realistisk" er Birken. Nå har jeg sammenlignet Birkens innlegg med "realistisk" sine innlegg. Språket er ganske så likt. Blant annet er både realistisk og Birken glad i å bruke .... (tre prikker). I tillegg tunge setninger, med mange komma.

Hilsen norsklærer'n :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Mar 2006, 22:30 
Materialforvalter

Hmmm...... Intresange påstander. :roll: :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Mar 2006, 22:30 

Kan berolige dere med at jeg IKKE er Birken.......... rakker ikke ned på kil. bare leser hva dere skriver å prøver å summere. ting jeg har sagt her inne er noe av det som står i avisen feks det med spillestil og hva som fungerer på trening og i kamp.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Mar 2006, 22:33 
Klubbdirektør

realistisk wrote:
Kan berolige dere med at jeg IKKE er Birken.......... rakker ikke ned på kil. bare leser hva dere skriver å prøver å summere. ting jeg har sagt her inne er noe av det som står i avisen feks det med spillestil og hva som fungerer på trening og i kamp.

Spørsmålet ble stilt tidligere, men tror ikke du svarte. Hvilket lag holder du med egentlig?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Mar 2006, 22:34 
Grævling

Rød Jævel wrote:
Quote:

Det kan du ikke mene?

For det første.....den settningen du tok ut av det jeg skrev, så JO......jeg mener at innlegget til "realistisk" holder seg greit innenfor "regelverket" for hva som bør kunne aksepteres....

For det andre..... jeg har ikke tatt stilling til om denne "realistisk" er Birkeland eller Ola Nordmann.....det er det umulig å vite 100% sikkert, ser dermed heller ikke problemet med det "realistisk" skriver......hadde jeg, du, eller noen andre kommet med en tråd om dette så hadde det neppe blitt like mye styr. Skulle det virkelig være Birkeland som har lagt inne dette innlegget så vil jeg egentlig bare ønske han lykke til videre....... hyggelig at han fortsatt er engasjert i hva som skjer med klubben!!!

....men....for å ta innlegget hans i detalj slik at det ikke blir noen missforståelser:
-------------------------------------------------------------------------------------

"VÆR REALISTISKE"

Trenkte kanskje ikke "skrike" så jævlig......og ellers er det litt pussig at "realistisk" starter tråden med denne overskriften.....mener han at noen av oss har overdrevent stor tro på årets lag? Noen vil det alltid være...som det også alltid vil være det motsatte. Det å være fan, eller supporter av et lag, er nødvendigvis ikke det samme som å alltid tro det beste om laget!?....eller? Uansett.....Vi får se om vi får noen forklaring av "realistisk" på hva årsaken var til den "skrikende" overskriften......

"Dere har mistet. Jakko, John Reidar, Frode, Fritz, Einar, Espen, som sannsynlig har over 700 1 div kamper tilsammen. Disse har dere erstattet med.... 4 spillere som spilte på middels 2 div lag, 1 fra albania (tar tid å komme inn i norsk spillestil) og tatt opp endel juniorspillere (juniorspillere er ikke negativt men kan ikke forvente at de skal prestere topp hver gang) Stormoen er usikker pga skade, lindau er usikker pga skade."

Ja.......dette er vel stort sett fakta?....og vi kan i tillegg legge på Kula som også er borte! Jeg ser ingen grunn til å fly i flint av dette!

"Dere har en spillestil som er veldig naiv... dvs god når den fungere men det gjør den som oftest ikke."

Ja vel......vår naive spillestil har ført med seg mye bra i 2004 og 2005....også i perioder i fjor var det bra. Her kommer vel "realistisk" med en påstand som folk sikkert kan klå han på ganske lett......jeg er vel muligens ikke dyktig nok, rent fotballfaglig, til å forstå hva en naiv spillestil er for noe...eller hva han egentlig mener.....men jeg vet i hvert fall såpass at KIL's spillestil har fungert stort sett meget bra det meste av de 3 siste årene......."realistisk" må få mene det han gjør, men kan godt komme med en bedre begrunnelse......

"ønsker dere all lykke i årets sesong...."

Ja....dette får jeg vel tro at "realistisk" faktisk mener......så TAKK!!

"......men forbered dere på å måtte kjempe i bunnen. ."

Ja....dette er vel en mulighet vi alle er klar over? Vi var til tider langt nede i gjørma i fjor, og når vi ser på hvem som har forsvunnet så er det da ikke helt uforsvarlig å tenke tanken før årets sesong? Jeg både tror og håper på noe annet....men har da litt gangsyn!

"alle lag i 1 div bortsett fra sparta har forsterket laget med enten tippeligaspillere eller middels gode 1 div spillere. kil har kun spiller fra 2 div pluss et ubeskrevet blad fra sandefjord."

Ja....igjen....han har vel delvis rett. Må slenge på en Albaner og en Danske. Ser ingen grunn til å hisse meg opp av dette heller....... Jeg har god nok tro på de gutta vi har...... De har bevist tidligere at de holder i massevis, og verken jeg, "realistisk" eller noen andre, kan i dag gi noe svar på hvordan våre nye spillere levere denne sesongen.....det er slik vi finner ut av.....men som nevnt....jeg tror de klarer deg mer enn godt nok..... i hvertfall til å unngå nedrykk......SOLEKLART!!

"LYKKE TIL."

Jo takk....atter en gang!!
-------------------------------------------------------------------------------------

Og da.......selvfølgelig forstår jeg at folk reagerer..... jeg er fullstendig klar over hvor forskjellige folk oppfatter slikt som dette....enkelte tar allt negativt om egen klubb som ren drittslenging..... og da kommer det selvfølgelig reaksjoner deretter.

Men å kommentere dette på bakrunn av om det er Birkeland eller noen annen som er "realistisk" skal jeg vente med til personen selv dukker opp og eventuellt bekrefter at han er Birkeland. I så fall hadde det vært fint å få høre litt mer om hva som får han til å gå så sterkt ut om at vi skal være realistiske....må jo være noe som får han til å mene at vi lever høyt oppe i skyene....av en eller annen grunn!

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 42 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]