Resultat runde 10: Raufoss - KIL 2 - 4
Sist vi var på Raufoss ble det mest gøy på slutten, selv om det også nå var gøy helt på tampen, så må det vel sies at det denne gang var mest gøy i starten. 3-0 til Pause og ompa ompa med Pelu....stakkars den venstrebacken til Raufoss, han føler vel at han er ute på slalomtur fortsatt!!
Ellers blir det som vanlig litt mer pes for meg å rette når KIL vinner, men det er jo hyggelig nok
På
http://www.kruttberget.com har de fått for seg at alle som tippet på seier til KIL var "kjærringer"! Jeg vil vel heller kalle de for "fornuftige"!! Slik sett viser det seg i hvert fall at vi har mer fornuftige mennesker i VInger enn det er på Raufoss......men det var vel de fleste av oss klar over uten denne bekreftelsen.
Når da gjelder poengene her, så var det faktisk ingen som hadde helt riktig resultat...merkelig nok, for det var hele 33 stk med riktig tippetegn, dvs seier til KIL!
I stedet for å ramse opp alle disse så skal jeg heller avsløre hvem som ikke hadde tro på gutta våre i helgen:
gonzo99, Korslund, og Van Bengelstone missa grovt, men det skal nevnes til gonzo99's forsvar at han i det minste tippa uavgjort og poeng til KIL. Nå skal uansett ikke jeg påstå at noen av dere er "Kjærringer". Modern vant en gang en del kroner på tippelappen tidlig på 80-tallet, så det er bevist at også "Kjærringer" kan tippe, en sjelden gang innimellom........men jeg forventer bedre av dere alle i tiden som kommer. Vet da også såpass som at dere faktisk er mannfolk alle sammen i tillegg
.....for å hedre Raufoss, avslutter jeg herved rundens "preken" med en trommesolo:
*TROMMELOMMELOMMELOMM - TROMMTROMM*
Stillingen etter runde 10:
KIL_Tommy 7 + 1 = 8 (levert på sms)
Roger Freestone 5 + 2 = 7
Atomvinter 5 + 2 = 7
Tilhenger 5 + 1 = 6
Bjønnern 5 + 1 = 6
Raggen 6 + 0 = 6
BubkaP 5 + 1 = 6
Sigurd 6 + 0 = 6
Karlsen 5 + 1 = 6
Atomsommer 5 + 1 = 6
Bergkamp 4 + 1 = 5
Mobro 5 + 0 = 5
1892 5 + 0 = 5
ManUtd 4 + 1 = 5
Rød Jævel 5 + 0 = 5
Munka 4 + 1 = 5
Joeman 3 + 1 = 4
Korslund 3 + 1 = 4
KIL-SMURF 3 + 1 = 4
wangern 4 + 0 = 4
Neil Lennon 4 + 0 = 4
Derrek 4 + 0 = 4
Morten_89 4 + 0 = 4
klokkaåtte 4 + 0 = 4
Brandt 3 + 1 = 4
gonzo99 3 + 0 = 3
Van bengelstone 3 + 0 = 3
Superspiss 2 + 1 = 3
Berntsen 3 + 0 = 3
mikeb 3 + 0 = 3
Jada-jada 3 + 0 = 3
Jardar 3 + 0 = 3
Tina 3 + 0 = 3
EB 3 + 0 = 3
Roller 2 + 1 = 3
partytrix 3 + 0 = 3
ivo 2 + 0 = 2
Pigga 2 + 0 = 2
Janko 2 + 0 = 2
....og som vanlig, sjekk dine egne resultat, og gi beskjed hvis noe er feil!