KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 27 Apr 2024, 19:35

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 16 Nov 2005, 01:06 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Dommedag wrote:
Skrevet Korslund ikke skrivi... Du trenger nok noen år til på skolebenken før jeg i det hele tatt gidder å diskutere noe som helst med deg...


Skal dette komme fra en på 35 år?....voksent!!!

Quote:
Jeg fikk i gang en debatt og poenget mitt kom godt frem i lyset nok en gang, så jeg er storfornøyd :D :D :D :D


Ja....du har klart å fått senket nivået inne på formumet, for andre gang. Og har fortsatt ikke deltatt i en eneste diskusjon om laget/klubben....stå på, bra at vi kan underholde deg fra tid til annen!!

Når kan jeg forresten vente å få svar på spørsmålene jeg tidligere har stillt deg i denne tråden?

Quote:
Du er i hvertfall den siste som får meg til å pelle meg vekk her i fra, men tvert i mot tenner meg til å bli (takk for dette)


.....så nå kan vi regne med at du blir her en stund fremover? Sist så sa du jo "takk for meg" ganske raskt!!

Quote:
Jeg gleder meg sinnsykt til å møte deg snart


Hadde i hvert fall vært intr. å få møte på deg.......du vet jo tydelig hvem jeg er.....du får ta kontakt på neste kamp, enten det blir en treningskamp i vinter, eller på første hjemmekamp i serien neste år!

Takk for i dag.......og hils Jada-jada!!

PS!.....har sendt deg et PM!!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Nov 2005, 01:39 
Offline
Saftblander

Joined: 24 Aug 2005, 23:58
Posts: 19
PM er sendt deg tilbake..

_________________
Hvor gammel er du???


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Nov 2005, 12:58 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Dommedag wrote:
Korslundinho wrote:
Dommedag wrote:
Korslundinho du er den siste som skal komentere usaklige innlegg for der er du KONGEN!!! Du har vel 1000++ og 80% kunne du latt være...
.

Kjære Dommedag, så er vi på krangleveien igjen Men de eneste gangene du er her inne er det jo for å krangle med andre forummedlemmer. Noe du antageligvis synese er veldig moro!
Har du egentlig mye å gjøre? Sånn ettersom du mener du har lest gjennom vært eneste innlegg jeg har skrivi?

Og angående a du mener at 80% av mine ikke burde ha vært skrivi, så vil jeg si en ting. INGEN av dine innlegg burde vært skrivi. altså 100%, om ikke 110%.

Du holder ett saklighetsnivå på NULL !


Skrevet Korslund ikke skrivi... Du trenger nok noen år til på skolebenken før jeg i det hele tatt gidder å diskutere noe som helst med deg...

Jeg fikk i gang en debatt og poenget mitt kom godt frem i lyset nok en gang, så jeg er storfornøyd :D :D :D :D

Du er i hvertfall den siste som får meg til å pelle meg vekk her i fra, men tvert i mot tenner meg til å bli (takk for dette)

Jeg gleder meg sinnsykt til å møte deg snart.................

Og du er 35 år? :lol:
Poenget ditt er latterlig, det eneste du har greid å skapet her på debatten er mere krangling!
Har ingen forhåpning om å få deg ut herfra, men det var liksom ett lite hint til moderatorene.

Og hva skal du liksom gjøre om du skal møte meg? :lol:
Kom bort til meg på neste KIL-kamp da vetu! Om du "Tør"!!!


Og til Mikeb, takk skal du ha ;)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Nov 2005, 13:01 
Offline
Spiller

Joined: 30 Aug 2005, 12:31
Posts: 339
Ang saklighet. D

et kan virke som om mange ikke helt vet hva saklighet eller et godt debattinnlegg skal inneholde. Skal man mene noe bør det jo begrunnes på feks denne måten: Jeg mener at styret bør gå av fordi bla bla bla bla og fordi de har bla bla bla og de burde heller kanskje gjort bla bla bla.

Det mange har sett seg lei på her inne er innlegge av typen: MØKKASTYRE... GÅ AV:::IDIOTER.....

Det holder liksom ikke i et demokratisk og oppegående samfunn som Norge, uansett om du er 20 eller 15 år. Jeg tolker det dithen at det er det Dommedag vil til livs. Og det er jeg enig i.

Jeg synes Dommedags første innlegg i denne debatten var helt greit. Han begrunnet sine synspunkter og tok frem eksempler. At han var i overkant krass bør vel vi her inne tåle (det legges ikke så mye mellom når vi skriver om ledelsen eller spillerne her heller).

Det som er usaklig er å svare Dommedags innlegg med: IDIOT....STIKK TIL DUNDASS osv eller Nåååå, du har bare vært her en gang elllr to, så du kan holde kjeft. Han kan vel mene hva han vil selv om han ikke skriver her regelmessig?

Ellers så var det meget godt sagt det at de eldre supporterne er forbilder for de unge. Det gjelder ikke bare her, men også på stadion. I og med supporterunionens arbeid, og supporterklubbens samarbeid med den organisasjonen har dette blitt mye bedre de siste årene. I og med at supp. alliansen har mange svært fornuftige regler.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Nov 2005, 13:19 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 14 May 2005, 22:51
Posts: 285
Hovedproblemet med Dommedag og hans innlegg, er ifølge meg at de gjør mer for å senke kvaliteten på forumet, fremfor å øke den. Noe som han på en merkelig måte prøver å gjøre bedre.

Og det med styre bør gå av opplegget, var vel stort sett svar på et ja/nei-spm. Man trenger ikke nødvendigvis alltid å svare utfyldende på sånt, da meningen var å lodde stemningen blant oss forumbrukere.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Nov 2005, 14:55 
Offline
Spiller

Joined: 30 Aug 2005, 12:31
Posts: 339
Jeg tenkte ikke på avstemningen, men på en del innlegg som bare innholder banning og utblåsninger. Lite kontruktivt spør du meg.

Og, ikke misforstå det dithen at jeg er enig med Dommedag i alt eller at hans innlegg er perfekt, men han er inne på noe.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Nov 2005, 18:45 
Offline
Saftblander

Joined: 07 Nov 2005, 19:36
Posts: 28
Hm..... 8) 8)

Følger dette utenfra.....helt utrolig......

En på 35? skal "true" en på 15 år med å "glede" seg til å møte han............
:D :D :D
Høres ut som en trussel for meg...

_________________
"hjerte i rødt og hvitt"


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 16 Nov 2005, 19:28 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Nå setter jeg strek for denne tråden før det utarter seg enda mer.......

Nok en gang så har vi vel fått tatt tak i NOEN gode poeng....alle kan skjerpe seg slik at vi får et bedre forum.....tull og fjas kan holde seg til noen av de andre forumene.....På "KIL-Forumet" må vi ha lov til å kreve litt seriøsitet.....

Det er dermed ikke sagt at det enkelte i denne tråden krever er det som er fasit på hva som er seriøst.....en tråd som denne "laget i mitt hjerte" har absolutt livets rett her inne....det er i hvert fall min mening, men det er helt klart annet vi kan ta tak i...og alle og en vet vel hva det gjelder!

Ellers så kommer i hvert fall jeg til å fortsette å "være meg selv"...på godt og vondt, så dette får dere enten akseptere, ellers så går jeg bare tilbake og blit et vanlig "forums-troll"....som på det tidligere forumet....dere får ikke kvitta dere med meg så lett ;-)

Ellers er det bare velstand om dagen....Nystuen har signert, og ledelsen har gitt oss et berettiget håp om at nye karer er på vei.....jeg sendte en takk til Nystuen på sms tidligere i dag...og han har tro på nye spennende spillere og et bra år neste år....det har også jeg!!

HEIA KIL OG FORUMET!!

_________________________________STREK________________________________________


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 85 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group