KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 27 Apr 2024, 15:38

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
PostPosted: 27 Feb 2008, 19:44 
Offline
Reserve

Joined: 10 Aug 2006, 09:36
Posts: 180
Snart kommer Pondus nummer 100 ut. Og et par uker senere, dukker første bok i den såkalte «Eliteserien» opp. Bokserien som gir deg alt av Pondus kronologisk, i farger og med massevis av artikkelstoff om Frodes tidlige karriere og ditto serier. Hvis du ikke synes det er verdt en fest, så er du nok en sånn som ville kalt 8. mai 1945 «en ganske vanlig fredag», og latt alle de andre tullingene løpe rundt med flaggene sine og skrike seg hese.

Sorry, dere som ikke bor i hovedstadsområdet, men et sted måtte vi ha festen! Åstedet blir Rockefeller i Oslo, og dagen torsdag 17. april.

// Fysioterapeuter i boliviansk 3. divisjon

Pondus har invitert supporterklubbene til landets fjorten Tippeligalag til å delta i en quiz denne kvelden, der vi skal finne ut hvem som har landets mest autistiske kunnskaper om fotball, Pondus style.
Vinnerlaget får et gavekort fra Steve Perryman Sport på kr. 10.000, et spesialtegnet diplom fra Frode – og ikke minst sjansen til å vite at om laget de støtter brekker blindtarmen i ligaen denne sesongen, ja, så ruler i hvert fall supporterne!

// Spesialnummer

DJ Asbjørn Slettemark vil spinne plater som Pondus hadde headbanget anerkjennende til, Johan Golden er aftenens kjøgemester og cicerone, og Ponduspappa Frode Øverli signerer trykksaker og kroppsdeler med rund hånd og tusjpenn.

Blant tingene han vil signere, er en spesialutgave av nr. 100, som kun deles ut til alle på Rockefeller – en samlergodbit som nok går direkte i safen – eller på eBay.
Hvis du mot formodning skulle få det velberget med deg hjem etter en lang og belivet aften.

// Verdt å vite

Pondusredaksjonen gleder seg til å se noen av dere – slett ikke alle – på Rockefeller 17. april, til et gamla-i-veggen-party med musikk, tegneserier, edel kappestrid og et stort forklaringsproblem når du kommer hjem 48 timer seinere med kinakål og mais i lommene.

Det er dessverre 18-årsgrense og vi kommer til å kreve 100-lappen av deg så du kommer inn på dette storslagne showet.

Teksten er sakset fra facebook og eventen Pondus-show. Her kan dere få kjøpt billetter, dersom det skulle være ønskelig:

http://www.billettservice.no/html/artist.htmI?artist=PONDUS+-+JUBILEUMSFEST

Skulle noen ha noen spørsmål, kan de rettes til meg, da det er jeg som har ansvaret for arrangementet :)

Hjertelig velkommen!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Feb 2008, 23:32 
Offline
www.kilsk.com
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 16:04
Posts: 2211
Location: Oslo
Jeg hadde tatt turen hvis jeg hadde bodd i Oslo, og i tillegg vært 18 år!
Men dessverre så er jeg ingen av delene :(


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2008, 15:03 
Offline
Reserve

Joined: 10 Aug 2006, 09:36
Posts: 180
NB! NB! NB! NB!

17.april nærmer seg! Ta turen til Rockefeller og få med deg århundrets Pondusfest!

http://www.billettservice.no/html/artis ... ILEUMSFEST


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 72 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group