KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Apr 2024, 00:25

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
PostPosted: 03 Feb 2008, 19:53 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
I morgen kommer det en dom på hvorvidt andre aktører enn norsk tipping kan levere spilltjenester her i landet.

http://www.liberaleren.no/2008/02/02/mo ... #more-3731

Veldig interessant sak dette. Uansett hva som skjer så vil vel ikke det forandre livet til oss fotballelskere radikalt. Veldig mange har internett og kontoer hos utenlandske selskaper som opererer fra nett.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 03 Feb 2008, 22:05 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Karlsen wrote:
I morgen kommer det en dom på hvorvidt andre aktører enn norsk tipping kan levere spilltjenester her i landet.

http://www.liberaleren.no/2008/02/02/mo ... #more-3731

Veldig interessant sak dette. Uansett hva som skjer så vil vel ikke det forandre livet til oss fotballelskere radikalt. Veldig mange har internett og kontoer hos utenlandske selskaper som opererer fra nett.


Bare sunt om Norsk Tipping får konkurranse, selv om jeg nok fortsatt kommer til å levere inn tippekuppongen slik jeg har gjort den nesten hver uke siden jeg var 10 år. Men odds spill og annet er bedre på nett så der må Norsk Tipping i såfall ,atche konkurransen dersom dommen går i mor dem. Svenska Spel har vært flinke til å tilpasse seg konkurransen bla. med nettpoker.

Selv tror jeg nok at man i EU paralmentet finner ut at spillemonoplet kan forsvares, men det strider jo mot EUs prinsipper å tilate monopoler så det blir spennende så se.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 82 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group