....en oppfordring jeg støtter TOTALT!! Bra skrevet!!
Det var gøy på søndag, bortsett fra kampresultatet. Sesongen har fått en kjempestart dette året, nå håper jeg bare at folk henger med videre.
Dette med å få til litt mer "sosiale greier" er viktig, trenger ikke være så jævlig organisert hver gang, det gjelder bare for folk å få med seg ræva og møte opp!
Det vill alltid være noen som har annet å gjøre, men mange av oss bør nok kunne klare å bli med litt mer enn vi har gjort tidligere år. Selv må jeg ofte tidlig ned på Gjemselund, men skal da få tid til en del turer på grafen før kamper i år.....hvis det er lov kan det godt hende jeg også møter opp allerede kl. 15.00?
Så en liten oppfordring til de som bor i Oslo. På søndag skal vi til Bislet og leke oss til 3 poeng. Vi er invitert på supporterpuben til Skeid som ligger 1 steinkast og 4 "paradishopp" unna Bislet. Hvorfor ikke møte opp der neon timer før kamp? Jeg regner med at det er en del som har tenkt seg innom Store Stå, som vi pleier, men kan vi ikke heller møtes på Sofies og "skremme" litt Skeidokser i stedet?
Jeg tar sats på å være på plass ved 15 tida...møt opp