KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 27 Apr 2024, 20:55

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 25 Jul 2005, 22:34 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Raggen wrote:
Korslundinho wrote:
KIL4ever wrote:
Korslundinho wrote:
Det er vel tilfeldigvis ikke MORTEN SAND som har skrivet dette? leste det i dag jeg og! 2 sider med frigård, gullerud og solbakken! :evil:
Fy faen bare MÅ dem irritere oss KIL supportere???

Nei, det er Henning Danielsen.


Jammen han er jo en Yid, så da forklarer det saken...

DUSTEHUER ALLE SAMMA!



Kaller du meg "DUSTEHUE"?

Nå er det like før det blir karamell :evil:

....nå veit jeg ikke hvor bevandret du er i den engelske supporterkulturen her i landet......men jeg kan forsikre deg om at LANDET STØRSTE ANGLOFILE IDIOT, uten tvil, er en Arsenal supporter fra Stavanger!! Mulig du kjenner til denne gamle idioten hvis du er mye inne og raser rundt på klubbens norske forum.

At dette er fakta tror jeg faktisk også en del av de andre Anglofile her i landet er ganske enige i!!


Hmmm.. det er ikke Chaz du prater om? hehe han er jo bare RÅ da ;)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Jul 2005, 22:36 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Er nok Chaz.. :wink:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Jul 2005, 23:22 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Chaz er faen meg konge da ;)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 10:56 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Tilabke til tema: Ham Kam igår, Enga i dag!!!!!!! Huff.. Isteden for å skrive litt om KIL så skriver de om den hyperaktive keepertrenern til Enga, Jermund Østby.. Han har visstnok noe med Kongsvinger å gjøre men..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 11:31 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
God gamel go gutt på KIL det vettu, men det var vel noen år før du var født ;-)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 11:52 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Ja var vel det :wink: Men nå er han i Enga så da er han ikke noe å skrive om!! Fysjfysj


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 13:26 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Bergkamp wrote:
Ja var vel det :wink: Men nå er han i Enga så da er han ikke noe å skrive om!! Fysjfysj

Nei, er det noe jeg driter i, så er det keepertreneren til Enga!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 13:37 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
HUFFHUFF og ATTER HUFF!


I morra kommer det vel ett sånn derre HAM-KAM spesial, tilleggs blad? :evil:

Så plutslig kommer det sider til hvor du kan melde deg inn i klanen og alt mulig slik :evil:

Fy faen asså glåmdalen...

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 14:15 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Karlsen wrote:
Dette er meget beklagelig. HamSkam har like lite å gjøre i vår avis som alle andre Tippeligalag. Hva med klagemailer? Send mail til sport@glomdalen.no og si hva vi mener. Jeg sender ihvertfall en, saklig, etter jobb. Desto flere desto bedre :twisted:


Fått noe svar, Karlsen?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 15:14 
Offline
Materialforvalter

Joined: 20 Jul 2005, 14:09
Posts: 88
Location: Oslo
Er enig her forsåvidt, siden Gjermund er i Enga nå. Men nå skal vel ikke Glåmdalen bare dekke KIL, og lokale nyheter,men også riksdekkende greier, ellers hadde det blitt ei jævla tynn avis, med bare saker om den første blåveisen på Brandval, husbråk på Roverud og fyllekjøring i Odalen. Vel, nye riksvei 2 drar opp sideantallet akkurat nå, men likevel.

Faktum er at Enga spiller kval til selveste Champions League i dag, og enten dere liker det eller ei, så er det en ganske så stor sak for fotballnorge. Når da en av de involverte er Kirkenærgutt, så er det en legitim artikkel synes jeg.

At Ham-Kam derimot, får så mye omtale i sørfylkets avis er underlig, siden ingenting av det som foregår i det møkkhølet av en by er av interesse for noen annen enn de som bor mellom Brummundal og Stange.

_________________
Så stolt, så Vål`enga!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 15:15 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Enga wrote:
Er enig her forsåvidt, siden Gjermund er i Enga nå. Men nå skal vel ikke Glåmdalen bare dekke KIL, og lokale nyheter,men også riksdekkende greier, ellers hadde det blitt ei jævla tynn avis, med bare saker om den første blåveisen på Brandval, husbråk på Roverud og fyllekjøring i Odalen. Vel, nye riksvei 2 drar opp sideantallet akkurat nå, men likevel.

Faktum er at Enga spiller kval til selveste Champions League i dag, og enten dere liker det eller ei, så er det en ganske så stor sak for fotballnorge. Når da en av de involverte er Kirkenærgutt, så er det en legitim artikkel synes jeg.

At Ham-Kam derimot, får så mye omtale i sørfylkets avis er underlig, siden ingenting av det som foregår i det møkkhølet av en by er av interesse for noen annen enn de som bor mellom Brummundal og Stange.

Riksdekkende greier? Kan du definere det for meg. Det er vel ikke en riksdekkende greie at Vålerenga har keepertrener?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 15:22 
Offline
Materialforvalter

Joined: 20 Jul 2005, 14:09
Posts: 88
Location: Oslo
Faktum er at Enga spiller kval til selveste Champions League i dag, og enten dere liker det eller ei, så er det en ganske så stor sak for fotballnorge. Når da en av de involverte er Kirkenærgutt, så er det en legitim artikkel synes jeg.


Siden ingen andre med tilknytning til distriktet her er i nærheten av å kunne ha en rolle i en CL-klubb på tusen år, så er det vel moro å kunne trekke frem det man har. Dersom KIl, f.eks skullegreie det, så er jeg rimelig sikker på at Østlendingen lager en artikkel om Kula f. eks, eller RB lager noe om Kalsæg. HA ville sikkert skrevet om Skogheim, og Arvika Blad eller hva de har der hadde sikkert tatt seg bryet med å snakke litt med Olausson. Tror du ikke?

_________________
Så stolt, så Vål`enga!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 15:29 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Jaja vi har vel et par saftige keepertabber å takke Østby for da...

Nei, jeg har ikke fått rota meg til å mail glåmdalen enda, skal selvfølgelig gjøre det.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2005, 17:06 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Enga wrote:
Er enig her forsåvidt, siden Gjermund er i Enga nå. Men nå skal vel ikke Glåmdalen bare dekke KIL, og lokale nyheter,men også riksdekkende greier, ellers hadde det blitt ei jævla tynn avis, med bare saker om den første blåveisen på Brandval, husbråk på Roverud og fyllekjøring i Odalen. Vel, nye riksvei 2 drar opp sideantallet akkurat nå, men likevel.

Faktum er at Enga spiller kval til selveste Champions League i dag, og enten dere liker det eller ei, så er det en ganske så stor sak for fotballnorge. Når da en av de involverte er Kirkenærgutt, så er det en legitim artikkel synes jeg.

At Ham-Kam derimot, får så mye omtale i sørfylkets avis er underlig, siden ingenting av det som foregår i det møkkhølet av en by er av interesse for noen annen enn de som bor mellom Brummundal og Stange.



Hvis det er "legitimt" at de skriver om kirkenærgutten i Engen......så må det vel nesten være "legitimt" at de skriver om Kirkenærgutten i Ham-Skam også skulle jeg tro?

Samme faen hva de skriver.....bare å bla videre!

Det som har "plaga" meg mest av greiene i Glåmdalen fra det siste året er uansett denne jævla reklameringen de hadde om Klanen og tifo tidligere i år!!!

.....men de har vel forsåvidt dekkning for det også, halve O-dalen er jo klansskaller!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Jul 2005, 08:26 
Offline
Materialforvalter

Joined: 20 Jul 2005, 14:09
Posts: 88
Location: Oslo
Som sagt: Enga spiller CL, og det er jo forsåvidt en stor turnering i resten av Fotballeuropa. At den ikke har stor status i Glåmdalsregionen,kan vel skyldes at det er noen år til Kongsvinger Idrettslag stiller der. Men å trekke det fra CL, til at det skal være legitimt å skrive om Synnøves bedrifter på Hamar er vellitt søkt.

Nårdet gjelder TIFO artikkelen er jeg enig med deg. A: Fordi det gjaldt TIFO`en til et lag uten lokal tilknytning B: Fordi den jevne Glåmdalenleser ikke vet hva TIFO er, og antagelig gir blanke f... uansett!

_________________
Så stolt, så Vål`enga!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 74 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group