KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Apr 2024, 01:14

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: Noen som ble stoppa?
PostPosted: 09 Oct 2006, 00:09 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
http://www.rb.no/lokale_nyheter/article2337907.ece

Selv slapp jeg unna kun fordi en gammel dame på søndagstur hindra meg i å kjøre særlig mye fortere enn 60 akkurat her, det kribla i gasspedalen etter å slippe forbi henne, men heldigvis var det ikke mulighet for det.

Noen andre som skulle på kamp som ble hekta inn av onkel?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2006, 09:57 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Tjoooohoooo!!

Sender blomster og en stor takk til en kar på rød motorsykkel som tok bota som var ment for meg i går :-)

Ble liggende bak en sinke på brua på Vormsund og oppover bakken mot golfbana. Hadde gassen klar og skulle vrenge forbi denne sinka så fort jeg kom meg opp på sletta, men plutselig kommer det en motorsykkel i full fart opp bak meg. Han hadde det tydelig mer travelt enn meg, og vrenger forbi både meg og sinka når vi har kommet oss opp på sletta.....for så å bråbremse med en gang han hadde passert oss.....

Jeg forstod ikke helt hva faen poenget var med å bremse ned så jævlig......han ble liggende med sinka rett opp i ræva, og jeg lå rett opp i ræva på sinka......men plutselig så jeg dem.....i sine fine selvlysende vester :-)

motorsykkel duden ble dratt inn, mens jeg og sinka tøffa pent forbi :-)

HERLIG :-)

Bruker som regel å dra på meg en fartsbot hvert 3 år, nå er det vel faktisk over 4 år siden sist, så det var jo egentlig på tide igjen nå......godt å ha flaks noen ganger også :-)

Raggen.....som kjører med "prikkfritt" førerkort om dagen :D

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2006, 11:06 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
har faktisk aldri fått fartsbot, men det er definitivt ikke fordi jeg kjører spesiellt pent, må nok sende en takk til alle de som er flinke til å gi signal med fjernlys og en smule flaks ja


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2006, 11:26 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Har vel sendt opp ca 20.000 til denne innkrevingssentralen i MO på de 15 årene jeg har hatt førerkort, noen må jo finnansiere jobbene til folket der oppe også.....i tillegg måtte jeg jaggu klare meg 4 mnd uten førerkort etter en kontroll i "hovedgata" på Sander kl 23.45 på en torsdag for 10-11 år siden.......må vite det er viktig at folk holder fartsgrensa i slike strøk ved disse tider på døgnet.......faen til opplegg, når snuten ikke har bedre å drive med på natta i midt i uka så er det noe alvorlig galt.....eller kanskje heller alt for lite som er galt!!

......og så var det disse parkeringsbøtene da.....gud bedre, glad jeg har mista oversikten :oops:

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2006, 11:53 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
p-bøter er en annen historie ja ;)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 70 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group