Noen som er "inn" i dette med å se streams på pc'n?
Har etterhvert fått surra meg til å skjønne noe av dette fenomenet, er ganske mange kamper rundt i verden som vises på ymse kanaler (mye kinesisk) på nett, og det er jo kjekt å kunne benytte seg av dette hvis en kamp du vil se ikke vises på "normale" kanaler.
Har sett 2 kamper med Spurs på pc'n i tillegg til en del franske kamper. På lørdag så jeg en del landskamper direkte på pc'n, som Wales-England, Romania-Tsjekkia, Paraguay-Argentina m.m.
Er også ganske bra bilder på dette opplegget!!
Er du intr. i å komme i gang med dette så meld deg inn på dette forumet:
http://www.nosebleed.biz
Det er flere forskjellige typer av "streams" å velge mellom. Den jeg har mest erfaring med heter "PPLive".....er vel også denne som har best kvalitet på blidet.
For å komme igang så melder du deg inn på forumet, logger inn og går på forumet "PPLive". Last ned og installer fila med dette programet.
Deretter går du inn på forumet "Fotballstreams"......her har du en del tråder med kamper som vil vises i dagene som kommer.
Prøv det ut......og skrik ut hvis det er noen spørsmål om dette......kan sikkert ikke svare på alt, for jeg er litt fersk selv på dette området