KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 12 May 2025, 12:13

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 85  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 19 May 2007, 19:03 
Forumlegende

Chelsea - Man U 1-0 i Tapernes Finale (begge tapte jo CL-semien og fikk derfor spille denne Oppvarmingskampen)....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 May 2007, 19:34 
Forumlegende

Jevn kamp mellom Englands to suverent beste lag. Det måtte noe ekstraordinært til for å vinne. Chelsea hadde det i dag.

Jeg nyter fortsatt ligagullet :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 May 2007, 19:57 
Forumlegende

ivo wrote:
Chelsea - Man U 1-0 i Tapernes Finale (begge tapte jo CL-semien og fikk derfor spille denne Oppvarmingskampen)....
;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 May 2007, 20:21 
Klubbdirektør

ivo wrote:

Donaldcup ! :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 May 2007, 13:11 
Trener

en "Donald"cup som Loserpool vant for to år siden.. Man U og Chelskij har i hvertfall vunnet noe i år.. Mer enn man kan si om Pool..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 May 2007, 16:46 
Klubbdirektør

Sesongen er ikke over.....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 May 2007, 18:10 
Trener

Ja, men ikke noe som skulle tilsi at Loserpool skal vinne noe denne sesongen heller..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 May 2007, 19:04 
Forumlegende

Sigurd wrote:
Ja, men ikke noe som skulle tilsi at Loserpool skal vinne noe denne sesongen heller..

Tidenes vel mest stupide :wink: utsagn her inne - ettersom laget faktisk er i en finale. Men Man U gjengen er jo blitt blendet av klubben som startet med 8 minus i år. Men kanskje Sigurd har nyheter om kampfiksing i år også for milanoerne????? :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 May 2007, 19:07 
Trener

Nei, men det trenger de heller ikke.. Ser på Milan som et mye bedre lag enn Liverpool og tror ikke de slutter å spille fotball etter en omgang denne omgang..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 May 2007, 19:15 
Forumlegende

Sigurd wrote:
Nei, men det trenger de heller ikke.. Ser på Milan som et mye bedre lag enn Liverpool og tror ikke de slutter å spille fotball etter en omgang denne omgang..

Mao. sier du at Man U's seriegull ikke er så mye verdt hvis når 3 i PL er så mye dårligere enn ditto i Serie A..........veldig interessant.

Lær dere hva E-cup egentliug er..... :wink: :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 May 2007, 21:05 
Trener

HAr aldri sagt at Seriegull ikke er viktig, det jeg sier er at jeg ikke levner Liverpool mye sjanse i en finale der Milan er stor favoritt.. Man U har sikret deltakelse i CHAMPIONS League neste år nettopp fordi de ble CHAMPIONS.. Så hva du leser mellom linjene vet ikke jeg, men du må slutte å legge ord og meninger i munnen på meg!

Men hadde liten tro på pool forrige gang, og alle husker hvordan det gikk.. Uansett, blir veldig overrasket om Pool vinner.. Kaka og co holder rett og slett høyere klasse( ettersom de slo ut Englands beste lag, som vant den kanskje tøffeste ligaen i Europa..)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 May 2007, 21:24 
Forumlegende

Sigurd wrote:
HAr aldri sagt at Seriegull ikke er viktig, det jeg sier er at jeg ikke levner Liverpool mye sjanse i en finale der Milan er stor favoritt.. Man U har sikret deltakelse i CHAMPIONS League neste år nettopp fordi de ble CHAMPIONS.. Så hva du leser mellom linjene vet ikke jeg, men du må slutte å legge ord og meninger i munnen på meg!

Men hadde liten tro på pool forrige gang, og alle husker hvordan det gikk.. Uansett, blir veldig overrasket om Pool vinner.. Kaka og co holder rett og slett høyere klasse( ettersom de slo ut Englands beste lag, som vant den kanskje tøffeste ligaen i Europa..)

Verdi går her ikke på viktighet - men at det er "større" å vinne PL når et annet lag fra PL vinner CL, enn at italiernerne gjør det. Slik er det og har alltid vært det. E-cup er mer enn klubbturnering - også liga vs liga.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 May 2007, 23:06 
Klubbdirektør

Sigurd wrote:

Hjelper ikke med høyere klasse når man ikke holder i 2 omganger vet du. :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 15:15 
Klubbdirektør

Finale er finale og det er som regel den som har dagen som vinner en CL kamp, og det er ikke sikret seier til det beste laget - på papiret - ettersom Champions League kun består av de beste lagene fra alle land.

At Kaka er en god spiller, såklart, men det er Gerrard også.

I fjor var det en svenske som nå sliter mot nedrykk i Helsingborg som vippet finalen i Barcelonas vei. I år kan det desverre bli en selvgod nordmann med samme farge på luggen som meg og Rønning.

Man så det i helga som var også. United har vært overlegne i PL, men tapte mot Chelsea i FA-cup finalen.

Må si at jeg også godter meg litt over at United som skulle ta alle mulige trofeer denne sesongen, plutselig var helt fornøyd med the double... Vel.. Fancy a single?

Men skal vel ikke si noe jeg... :(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 15:17 
Forumlegende

Korslund wrote:
Må si at jeg også godter meg litt over at United som skulle ta alle mulige trofeer denne sesongen, plutselig var helt fornøyd med the double... Vel.. Fancy a single?

Men skal vel ikke si noe jeg... :(

Korrekt! I'll rather take a single than a Goner :twisted:

CHAMPIONS:D

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 85  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]