KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 13 May 2025, 06:49

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 85  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2007, 00:15 
Klubbdirektør

Og Sigurd, bare så du vet det så spiller United på tv3 nå. Men det er du vel ikke så opptatt av, nå som en av motstanderne deres har tapt så er Unitedfansen myyye mer forkusert på det... :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2007, 00:22 
Trener

Absolutt ikke.. Jeg vet de spiller nå,men kjedelig å se en kamp der man vet resultatet på forhånd..

At jeg har liten hjerne er din påstand, men det er såpass mye vett i den at jeg vet hvilket lag jeg skal holde med i England...

Og det faktum, som du så ettertrykkelig slår fast, at jeg er Man U supporter, betyr at jeg ikke har noen interesse overhodet av å følge Arsenal-nyheter...

Og hvis du blir så hårsår fordi jeg påpeker at Arsenal er ute av det gode selskap, da får du finne en annen klubb å holde med som ikke taper så mye..

Og ble plutselig Walcott og Alardiere så dårlige nå? Sa du ikke senest for en liten stund siden at Arsenal hadde de beste unggutta i hele England og at verden lå for deres føtter? Du får bestemme deg for hva du mener om dem!!

Det er dessuten synd at Larsson forsvinner fra Man U, han har vært viktig for oss de siste ukene..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2007, 00:26 
Grævling

....ellers kan jeg minne om at KIL også har hatt kamp i dag, hvis det skulle være noen som ikke var klar over dette ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2007, 00:28 
Klubbdirektør

Herregud skaff deg et syn på ting. Walcott og Aliadiere er gode spillere, men gode nok til å komme inn og snu en dødsviktig kamp i CL? Da kan man jo skjønne at Wenger velger Henry som kan skape magi ut av ikkenoe i stedet.

Og såklart er jeg skuffet over at Arsenal er ute. Det gjør så vondt at jeg nesten holder på å grine. Men dette vet du ingenting om du som ikke er en ekte supporter engang.

Uansett, et lag som taper så mye? Vel, 49 kamper ubeseiret er vel noe UNited aldri har klart. Og taper så mye vil være veldig å ta i.

Det at du ikke følger leser Arsenalnyheter er greit, men da burde du vel faen ikke uttale deg om ting du egentlig ikke vet noe om?

Nå er det pause i Unitedkampen, bare så du vet det. Men det laget betyr vel innerst inne ingenting for deg tenker jeg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2007, 00:29 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
....ellers kan jeg minne om at KIL også har hatt kamp i dag, hvis det skulle være noen som ikke var klar over dette ;-)

Forskjell på treningskamp og CL.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2007, 00:33 
Grævling

Mmm.....det burde også være forkjell i klubbfølelse mellom et lag i England og laget i byen du er født og oppvokst ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2007, 00:37 
Trener

Det er fantastisk å se at du vet alt om meg og hva slags supporter jeg er.. Selvsagt betyr Man U mye for meg, men det å være supporter handler også litt om å godte seg over erkerivalenes nederlag.. (Slik vi gjør når SKAMMA taper)..

Jeg har vært Man U supporter siden 1990 og har fulgt laget tett siden det..(Huske fortsatt spillere som Bruce, Parker, Pallister, Irwin, Kanchelskis, Robson) Det gleder meg veldig at de vant i dag, men det var egentlig forventet, selv om Lille hadde muligheter.. Men denne tråden er jo til for å krangle litt, ikke en tråd for å hylle Man U og deres fantastiske sesong! Det kan jeg gjøre andre steder!!

Mine uttalelser kommer på bakgrunn av at jeg så at Henry satt på benken og da regnet jeg med at han var såpass fit at han kunne spille..Dersom dette ikke er tilfelle er det dumt å ha han der.. Derfor kan mine uttalelser virke unyanserte, fordi jeg ikke gidder å gjøre mer research..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2007, 00:44 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Mmm.....det burde også være forkjell i klubbfølelse mellom et lag i England og laget i byen du er født og oppvokst ;-)

Jeg vil si at det er like mye KIL som det er Arsenal i meg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2007, 00:47 
Trener

Ja, men når den ordentlige sesongen drar i gang, er det bare ett lag som gjelder.. KIL! Du følger vel ikke Tottenham like tett på sommeren når KIL spiller viktige kamper heller?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2007, 00:50 
Grævling

Korslund wrote:
Raggen wrote:

Ja...det burde vært mest KIL ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2007, 00:52 
Grævling

Sigurd wrote:
Ja, men når den ordentlige sesongen drar i gang, er det bare ett lag som gjelder.. KIL! Du følger vel ikke Tottenham like tett på sommeren når KIL spiller viktige kamper heller?

Jeg følger nok KIL mest året rundt gitt....bortsett fra når jeg en og annen gang sitter plassert på WHL!

Men.....KIL har selvfølgelig første prioritet, året rundt!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2007, 00:54 
Trener

Det er godt å høre.. Vi har litt å gå på før vi blir like hardcore som deg! Men du vet hvertfall hvilket lag fra Nord-London du skal holde med!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2007, 00:56 
Klubbdirektør

Tottenham følger jeg ytterst lite med på, men såklart blir det litt mer KIL da Arsenal spiller heller ubetydelige kamper i Juni og Juli.

Men selv om KIL starter nå om en måned kommer jeg fortsatt til å følge Arsenal like mye. Hvorfor skulle jeg ikke?

Altså, da det gjelder KIL så får vi kanskje 5 nyheter i uka, en kamp jeg sannsynligvis ikke kommer til å få sett live ettersom jeg ikke kan skulke skolen annenhver mandag. Sier ikke at det er noe galt, men gir såklart ikke opp Arsenal selv om KIL starter sesongen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2007, 00:57 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Korslund wrote:
Raggen wrote:

Ja...det burde vært mest KIL ;-)

Det er vel neppe opp til deg å avgjøre.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2007, 01:05 
Grævling

Er det mulig? Jeg krever ikke at du skal gi opp arsenal, eller at fans av andre lag skal gi opp sine lag i England, Spania, Tyskland, Italia eller Albania for den del......det er bare litt merkelig hvordan alle har blitt så utrolig engasjerte i utenlandsk fotball etterhvert. Enkelte har rett og slett større engasjement for lag de aldri har sett live, enn for sitt eget lokale lag fra stedene de kommer fra. Det er ganske merksnodig....i hvert fall for meg!

Jeg er opptatt av Spurs så det holder selv også, men de kommer godt bak KIL. Hadde jeg vært født og oppvokst i Indre Granskauen uten noen form for tilknyttning til noe norsk lag av betydelse, så skulle jeg forstått det!

...tror dere forstår hva jeg mener, er ikke ute etter å "ta" deg eller andre her inne, men det er på tide for noen og enhver å få inn i skallebanken at Henry, Ronaldo, Gerrard og King blir smågutter i forhold til Fremming, Ryen, Stomoen osv ;-)

FORSTÅTT? ;-)

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 85  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]