KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 14 May 2025, 02:15

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 85  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2007, 01:35 
Klubbdirektør

Korslund wrote:
Det at flesteparten (ikke alle) av dere Unitedsupportere er ufyselig arrogante drittsekker skal jeg ikke legge skjul på.

Sigurd wrote:
Det at jeg jubler for at PSV vant var mest for å provosere deg!
Sier fortsatt litt at dere fortsatt kun er fokusert på rivaler og ikke eget lag.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2007, 01:39 
Grævling

Korslund wrote:
Det at flesteparten (ikke alle) av dere Unitedsupportere er ufyselig arrogante drittsekker skal jeg ikke legge skjul på, og det kommer ikke som noen bombe at dere bryr dere mer om at Arsenal taper enn at United vinner.

Søtt....men det gjelder nok for fler dette gitt, også blant dine egne "venner" har du en del av disse....til tider optrer du som en selv også ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2007, 01:47 
Klubbdirektør

Da er vi to da :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2007, 09:18 
Forumlegende

Korslund wrote:
Det at flesteparten (ikke alle) av dere Unitedsupportere er ufyselig arrogante drittsekker skal jeg ikke legge skjul på, og det kommer ikke som noen bombe at dere bryr dere mer om at Arsenal taper enn at United vinner.

Arroganse er til tider en god egenskap :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2007, 09:26 
Forumlegende

Men når det er sagt: Oppførselen til Lille med å ville forlate banen samtidig som dem tydeligvis ikke skjønner at ei tribune en gang blir full og at man da ikke kan slippe inn flere burde lede til at UEFA etterforsker klubben. Dette er et lag jeg virkelig håper det gjeveste fotballselskap Champions League slipper å se noe mer til!!

Det er snakk om å slippe flere drittlag og færre fra de store ligaene inn i CL, men jeg veit ikke jeg... Takke meg til gigantene i Europa framfor Shaktar Donetsk, Lille, Chelsea og FCK!

Penger bør i prinsippet ikke styre hvem som er med. Men erfaring fra store arrangementer burde telle...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2007, 11:13 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Penger bør i prinsippet ikke styre hvem som er med. Men erfaring fra store arrangementer burde telle...

Hvorfor bør erfaring fra store arrangementer telle ? Hvordan skal da "nye" klubber få nok erfaring til å bli klassifisert som gode nok ?

Personlig mener jeg CL burde gått tilbake til røttene og blitt en turnering for seriemestere, men penga rår.

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2007, 12:27 
Trener

Korslund wrote:

Har vel opplevd at du også har hovert når Spurs eller United har tapt mot antatt dårligere motstand.. Gjelder å feie for egen dør først..

Vil dessuten ha meg frabedt å bli kalt drittsekk når du bare baserer dette på mine uttalelser uten å kjenne meg som person.. Det blir bare teit og vitner om at du ikke har evne til å bygge opp en ordentlig og seriøs argumentasjon..

Så får jeg heller tåle å bli kalt hårsår..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2007, 17:48 
Grævling

Ny Gooner med i filmklubben:

http://www.dailymotion.com/video/x19gcn ... it-in-face

....eller, ny er han vel kanskje ikke, suns å huske en overdreven reaksjon når Pyol streifa han i fjorårets VM.

Som vanlig har de nok å ta av hos Emiratene!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2007, 17:58 
Klubbdirektør

Mindreverdighetskompleksene sitter på rett plass fortsatt ja.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2007, 18:00 
Grævling

Du har vel ikke noe bedre å komme opp med nei.....å ta avstand fra faenskapet hadde jeg heller ikke forventet at en Gooner skulle klare! Det ville jo blitt det samme som å ta avstand fra hele laget!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2007, 18:21 
Klubbdirektør

Da hadde du kommet med et eller annet piss om at jeg ikke mener det osv osv. Mener å ha tatt avstand til filming før i denne tråden (muligens på et annet forum) og uansett, det er bra at dere tottenhamsupportere finner på noe moro dere og da dere har lite glede med eget lag.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2007, 20:30 
Grævling

Finner på noe moro? At Arsenal er historiens største "filmklubb" morer meg lite!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2007, 22:33 
Trener

Pass på så du ikke blir arrogant og godter deg mer over Spurs enn å stå bak laget ditt nå, Korslund! Hvis ikke er du ingen ekte supporter!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2007, 23:39 
Trener

Må si det var en spennende kamp i dag, og det virker tydeligvis å krangle litt før kamp. Kanskje Smolinski og Samuelsson skal sloss litt med golfkøller før Kamma kampen?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2007, 23:51 
Kaptein

Barca er ikke i form, og Liverpool utnyttet det i dag.. Men det ender vel med at Liverpool roter det bort på Anfield.. Kanskje 6-3 til Barca? :wink:

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 85  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]