KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 21:05

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 133 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2005, 12:14 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
DU snakker om at Keane er en dårlig backup......og nevner deretter følgende gnuere, Quincy og Lupoli som bra backup???!!

Nei......nå er det like greit å ta natta, her kan det ikke få blitt noe fornuftig å komme frem til!!

Quincy Owusu Abeye er en super spiss. Stor fart, teknikk, gode passninger.
Her kan du laste ned en fil av ham, i kamp mot japan i u19-VM:

http://rapidshare.de/files/2311977/Owus ... n.wmv.html

(du må først scrolle ned og trykke på "Free", så scrolle ned på neste side og vente til nedtellingen stopp og da dukker "download" knappen opp.)

Og her har du linken fra i går natt:
http://www.tottenhamsvenner.no/modules. ... &start=105

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2005, 12:17 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Enig med Raggen. Tottenham har faktisk et bra lag. Det å tippe Tottenham ned kommer mer fra hjertet enn fra hjernen. Selv Souness skulle sliti med å styre dette Tottenham laget ned en divisjon...

Styrkeforhold manU, Chelski, og Arsenal: Arsenals 11er er ikke like sterk som Chelsea sin, og heller ikke ManU sin. Dette kan jeg objektivt argumentere for.

Van der Sar er ikke avdanka men svært erfaren, noe som trengs bak Uniteds unge forsvar. Park var stjerne på fjorårets Ajax, og har masse erfaring fra CL.

Ronney, Ruud og Ronaldo..selv Chelski skal få trøbbel med å matche de tre der.

Forøvrig, Drogba som spiss og Crespo som backup...huff russerne blir leie i år også...

Er ikke Arsenal sin 11er like god som manu sin? :lol: nå lurer jeg egentlig hva du skriver med her! Tror nok det kommer like mye fra hjertet, enn fra hjernen. Husk. Arsenal rundspilte ett TOPPA chelskjij-lag til tider! Med en halvskadet Gilberto i andre omgang og UTEN Sol Campbell.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2005, 12:34 
Grævling

En link etter kampen mot Charlton for nesten 6 mnd siden....... + å skryte opp en spiller som om han skulle vært tidenes spiller uten å ha vist en dritt i PL!!!???

Huff.......bli seriøs snart da gutten :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2005, 12:37 
Spiller

OiOiOi!
Var ikke mye opptemisme på den sida der nei :o

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2005, 12:39 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
En link etter kampen mot Charlton for nesten 6 mnd siden....... + å skryte opp en spiller som om han skulle vært tidenes spiller uten å ha vist en dritt i PL!!!???

Huff.......bli seriøs snart da gutten :evil:

Han spilte kampen mot Portsmouth hjemme på Highbury. Da vant Arsenal 3-0 og han hadde en veldig god kamp. Jeg snakker bare om talenter jeg. Noe dere ikke har. :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2005, 12:47 
Grævling

.....nok et bevis på at du ikke har peiling!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2005, 13:00 
Klubbdirektør

hehe.. ok da dere har Defoe og KIng... noen fler? DAvids? :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2005, 13:26 
Grævling

Davids er vel et ca like stort talent som Bergkamp!!

Følgende spillere på Spurs er 23 år eller yngre:

Defoe
Routledge
Mido
Ziegler
Reid
Dawson
Davenport
Hamdaoui
Lennon
Kelly
Huddlestone
Ifil
Defendi
Hallfredsson
Jackson
Barnard
Fulop
Burch

Og her er det faktisk MANGE som vil spille MYE i årets serie.....

Du hadde kanskje ikke ønsket å hatt noen av disse unggutta i Arse?

Haff......men nå er det snart slutt på å "lære" opp uvitende tullinger om engelsk fotball ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2005, 15:19 
Klubbdirektør

Vel... muligens er de gode, men ikke gode nok til å hamle opp med disse tror jeg:
David Bentley
Emmanuel Eboue
Francesc Fabregas
Gael Clichy
Mathieu Flamini
Jose Antonio Reyes
Justin Hoyte
Philippe Senderos
Quincy Owusu Abeye
Robin van Persie
Sebastian Larsson
Arturo Lupoli
Mark Howard
Vito Mannone
Niklas Bendter
Anthony Stokes
Aaron Samuel
Ryan Garry
Johan Djourou
Stephen O'Donnel

:wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2005, 15:22 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Haff......men nå er det snart slutt på å "lære" opp uvitende tullinger om engelsk fotball ;-)

Hvorfor i all verden skulle jeg gidde å lære meg noe som helst om ett slikt MØKKALAG som scum?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2005, 15:25 
Grævling

Tja.....nå kommer jo de fleste av disse til å sitte på benken...eller på tribuna. Så det er vel ikke så mye de trenger å "hamle" opp med?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2005, 15:33 
Klubbdirektør

Kan love deg at halvparten av de jeg nevnte i innlegget mitt litt oppi her kommer til å få mange kamper denne sesongen.

Cesc Fabregas
Philippe Senderos
Mathieu Flamini
Jose Antonio Reyes
David Bentley
Gael Clichy
Robin van Persie
Justin Hoye
Emmanuel Eboue
Quincy Owusu Abeye

Om ikke jeg telte feil så er dette halvparten. Og om vi i tillegg får Viera som er 22, da tør jeg ikke tenke på hvor hardt Arsenal kommer til å rule om 5 år ;) For Arsenal har de største talentene over hele laget. Man u har talenter i rooney ronaldo og... og ehh.. ja.. rooney og ronaldo. Men ikke talenter som dekker ett helt lag.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2005, 15:36 
Grævling

Vi får dra opp tråden om 5 år og se da vøttø!!

Du har jo allerede tatt det for gitt at alle disse gutta kommer til å slå igjennom.....fallhøyden blir ganske stor for deg....allt annet enn PL-gull de neste årene ser ut til å måtte bli en nedtur......så lykke til, kan bli noen harde år å være gnuer med slike forventninger ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2005, 16:00 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Vi får dra opp tråden om 5 år og se da vøttø!!

Du har jo allerede tatt det for gitt at alle disse gutta kommer til å slå igjennom.....fallhøyden blir ganske stor for deg....allt annet enn PL-gull de neste årene ser ut til å måtte bli en nedtur......så lykke til, kan bli noen harde år å være gnuer med slike forventninger ;-)

Arsenal vil altid være i toppsjiktet i PL. De kommer til å være tittelutfordrere eller Tittelforsvarere i mange år framover. Og Høye forventninger skal vel ikke akkurat en YID prate om!!!! Dere kan jo aldri innse at Arsenal er enn mye bedre klubb enn dere, og ingenting av det har med penger å gjøre heller.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Aug 2005, 16:31 
Grævling

Døøøøøøø......hvis jeg i det hele tatt skal GIDDE å sitte og diskutere engelsk fotball med deg så får du droppe pisspreiket du blir dytta full hodet av på gnuer-gnålerne's forum!!!

For det første så klarer du ikke å finne en eneste person som er Spurs supporter som syns at Spurs har vært BEDRE enn Ars de siste årene.....det sier seg vel for faen selv at Ars har vært bedre.....bare å lese tabellene!!

Du finner sikkert en haug med norske yid's som hater ars, på samme måte som du finner en haug med gnuere som hater Spurs..... Dette jallavåset om at "far min har større pikk enn far din" osv biter ikke på meg lenger.

Hadde jeg vært født og oppvokst i London, mellom "The Library" og WHL, og vært Spurs supporter, så kunne jeg sikkert kasta meg i fjåseriet. Men jeg er født og oppvokst på Vinger......og har SYMPATISERT med Spurs i ca 26 år, men jeg er ikke i nærheten av å ha slike overdrevne følelser for en klubb som holder til i en by som ligger 2 timer unna med fly....langt utpå ei øy!! (snakker ikke om Hødd...skjønner?).

Jeg har stor forståelse for at mange nordmenn engasjerer seg sterkt i engelsk fotball....det har liksom kommet inn med morsmjølka sammen med tippekampene på 70-tallet..... Men at enkelte gnåler og maser som om de skulle vært født og oppvokst bake målet til favorittlaget sitt der borte er bare helt utrolig!! Å få så sterke følelser for en lag du stort sett bare opplever gjennom tv-ruta er smått utrolig...... Nei....for å bli slik brennende engasjert så bør du faen meg ha lokal tilhørighet på en eller annen måte til klubben...... Engelskmenn flest ler seg jo skakke av nordmenn som kommer over på tribunene i england og gnåler mer enn noen andre på tribuna!! På samme måte som jeg stod med store øyne og hørte på maset fra denne nordlendingen som dukka opp i KIL trøye i fjorårets kamp borte mot Tromsdalen...... Hyggelig at han holder med KIL, men når han i tillegg er den som gauler høyest og mest på tribuna så blir det litt merkelig!!

Jeg kan godt diskutere/krangle så busta fyker om KIL med alle og enhver som sier noe negativt om klubben. Det er liksom ganske naturlig at du blir litt i overkant subjektiv når det gjelder noe som er en forholdsvis stor del av livet ditt.

Spurs er en hobby.....KIL er livet....skjønner? ;-)

Så inntill videre er det helt greit at "Bestemora di har større steikepanne en bestemora mi" :twisted:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 133 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]