Døøøøøøø......hvis jeg i det hele tatt skal GIDDE å sitte og diskutere engelsk fotball med deg så får du droppe pisspreiket du blir dytta full hodet av på gnuer-gnålerne's forum!!!
For det første så klarer du ikke å finne en eneste person som er Spurs supporter som syns at Spurs har vært BEDRE enn Ars de siste årene.....det sier seg vel for faen selv at Ars har vært bedre.....bare å lese tabellene!!
Du finner sikkert en haug med norske yid's som hater ars, på samme måte som du finner en haug med gnuere som hater Spurs..... Dette jallavåset om at "far min har større pikk enn far din" osv biter ikke på meg lenger.
Hadde jeg vært født og oppvokst i London, mellom "The Library" og WHL, og vært Spurs supporter, så kunne jeg sikkert kasta meg i fjåseriet. Men jeg er født og oppvokst på Vinger......og har SYMPATISERT med Spurs i ca 26 år, men jeg er ikke i nærheten av å ha slike overdrevne følelser for en klubb som holder til i en by som ligger 2 timer unna med fly....langt utpå ei øy!! (snakker ikke om Hødd...skjønner?).
Jeg har stor forståelse for at mange nordmenn engasjerer seg sterkt i engelsk fotball....det har liksom kommet inn med morsmjølka sammen med tippekampene på 70-tallet..... Men at enkelte gnåler og maser som om de skulle vært født og oppvokst bake målet til favorittlaget sitt der borte er bare helt utrolig!! Å få så sterke følelser for en lag du stort sett bare opplever gjennom tv-ruta er smått utrolig...... Nei....for å bli slik brennende engasjert så bør du faen meg ha lokal tilhørighet på en eller annen måte til klubben...... Engelskmenn flest ler seg jo skakke av nordmenn som kommer over på tribunene i england og gnåler mer enn noen andre på tribuna!! På samme måte som jeg stod med store øyne og hørte på maset fra denne nordlendingen som dukka opp i KIL trøye i fjorårets kamp borte mot Tromsdalen...... Hyggelig at han holder med KIL, men når han i tillegg er den som gauler høyest og mest på tribuna så blir det litt merkelig!!
Jeg kan godt diskutere/krangle så busta fyker om KIL med alle og enhver som sier noe negativt om klubben. Det er liksom ganske naturlig at du blir litt i overkant subjektiv når det gjelder noe som er en forholdsvis stor del av livet ditt.
Spurs er en hobby.....KIL er livet....skjønner?
Så inntill videre er det helt greit at "Bestemora di har større steikepanne en bestemora mi"