KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 15 May 2025, 05:26

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 85  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2006, 19:19 
Klubbdirektør

Begynner å bli en svææææært lang vei til gullet nå Korslund? :twisted:

Blir nok Man Utd eller Chelsea i år.. :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2006, 19:49 
Klubbdirektør

ManUtd wrote:

Er det forballstjerna fra Harstad?

Så du kampen?

Hvis JA: Kom med en forklaring på hva Arsenal gjør feil.
Hvis NEI: Se kampen om igjen eller hold kjeft.

Hvis lag bare begynner å spille fotball så vinner Arsenal med en gang. Men de må ty til andre sporter(om man kan kalle det en sport, jeg vil kalle det defensiv fotballsjakk.)

Man ser det. Mot spillende lag eier Arsenal. (ManU, Lpool, Reading....)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2006, 20:08 
Kaptein

Korslund"]
ManUtd wrote:

Så du kampen?

Hvis lag bare begynner å spille fotball så vinner Arsenal med en gang. Men de må ty til andre sporter(om man kan kalle det en sport, jeg vil kalle det defensiv fotballsjakk.)Man ser det. Mot spillende lag eier Arsenal. (ManU, Lpool, Reading....

Må si meg totalt uening med deg..Arsenal mangler fortsatt en sterk og god kriger på midten. Som de sa på tv i dag er det mangel på en sterk kaptein.
Henry spiller kun for seg selv ,er langt i fra noen kaptein type.
De har også en kjempe svakhet med avslutningene.Hvorfor må det bestandig gjøres så flott.Blir ikke mange mål av det(ikke at jeg blir sur av den grunn ;) Go Spurs) :)

Last edited by Brandt on 18 Nov 2006, 20:11, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2006, 20:10 
Klubbdirektør

ØHH?

Hva skal man med en skikkelig kapteinstype på MIDTBANEN når motstanderen spiller uten midtbane?
Lars Tjernås sier dette fordi han ikke finner på noe annet.

Edit:
Formasjon= 9-0-1

Og ser du en av Arsenals kamper mot Villa, Boro, Newcastle og Everton (Man trenger egentlig bare se en av dem, for det er omtrent samme kamp.)
Ja da ser du at jeg ikke overdriver en gang.

Last edited by Korslund on 18 Nov 2006, 20:13, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2006, 20:12 
Kaptein

Mann blir ikke dårligere av motstanderen.Har man kvaliteter nok spiller mann sitt spill uansett

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2006, 20:14 
Klubbdirektør

Arsenal spiller sitt spill de. Arsenal spiller det peneste spillet i ligaen. Det kan ikke en gang en yid nekte på.

Lurer dog på om det blir CL på dere neste sesong?
Reading er bra ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2006, 20:15 
Klubbdirektør

Korslund wrote:
ManUtd wrote:

Så du kampen?

Svaret blir både nei og ja, jeg så ikke overraskende United kampen. Men skiftet til Arsenal kampen rett som det var. Men dette er egentlig ikke poenget. Poenget er at Arsenal gir bort for mye poeng til Chelsea og Man Utd. Det hjelper ikke at Arsenal til tider spiller glitrende angrepsfotball og man ikke klarer bedre enn uavgjort.

Det lille jeg så av Arsenal var bra. Men som sagt, da man ikke scorer på sjansene sine og avgir poeng mot slike møkkalag mot Newcastle (Og West Ham f.eks) da kan man ikke regne med å holde følge med United og Chelski.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2006, 20:21 
Grævling

Korslund wrote:

Arsenal spiller det peneste spillet i ligaen. Det kan ikke en gang en yid nekte på.

Hjelper ikke å være konge på dansegulvet hvis du uansett ikke får med deg dama hjem ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2006, 20:55 
Klubbdirektør

ManUtd wrote:
Svaret blir både nei og ja, jeg så ikke overraskende United kampen. Men skiftet til Arsenal kampen rett som det var. Men dette er egentlig ikke poenget. Poenget er at Arsenal gir bort for mye poeng til Chelsea og Man Utd. Det hjelper ikke at Arsenal til tider spiller glitrende angrepsfotball og man ikke klarer bedre enn uavgjort.

Det lille jeg så av Arsenal var bra. Men som sagt, da man ikke scorer på sjansene sine og avgir poeng mot slike møkkalag mot Newcastle (Og West Ham f.eks) da kan man ikke regne med å holde følge med United og Chelski.

Såklart er jeg enig i det du sier. Men det som er så frustrerende er at Arsenal spiller minst like bra, om ikke bedre fotball enn i Unbeaten-sesongen. Det er bare det at lagene har en annen innstilling. Nemlig uavgjort er seier. Og slike lag har ikke mye respekt hos meg.

Raggen wrote:
Hjelper ikke å være konge på dansegulvet hvis du uansett ikke får med deg dama hjem ;)

Det var jo rette f*tta som feis :)
Tottenham er jo rene Blomster-Finn på dansegulvet, og når det gjelder damer hjem, kan vel spurs nesten regne med å få med like mange av det kvinnelige kjønn hemmat som Blomster-Finn har hatt seg med det siste året ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2006, 21:11 
Forumlegende

er det noe vits å diskutere engelsk fotball i dag da, mer spennene å se deal or no deal jo :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2006, 21:26 
Forumlegende

Arsenal spiller "fin" fotball? Ja kan hende det. Men det hjelper lite når det ikke blir poeng ut av det. Hjelper ikke at disse franske 18 åringa kan trikse 2000 og drible 15 mann når dem blir grusa av gutter med britisk blod som ikke er redd for tenna sine. Der Fabregas står og grer håret, der trår Robbie Savage til og ofrer ei tann. Men for min del kan gjerne Arsenal fortsette å spille verdens fineste fotball (hva nå enn det er) så lenge dem holder seg trygt unna kampen om ligagullet.

Jeg var faktisk redd før sesongen at United også skulle være litt halvpinglete og var redd dem mangla en Keane type. Men heldigvis ser det ut til at dem kan gå i krigen når det trengs også. Det er hva jeg kaller et komplett fotballag: Storspiller vakker fotball når det trengs, og vinner knokkelkamper når det trengs. Og rasker med seg poeng jevnt og trutt. DET er det jeg som supporter vil se, poengplukking. Finspill eller ikke!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2006, 21:52 
Klubbdirektør

Robbie Savage er fra Wales.. Men greit ettersom Wales er endel av Storbritannia.

Hvor mange VM/EM har England vunnet i det siste? Wales? Skottland? Irland? N.Irland?

Det at engelske spillere takler bedre, har større innsats osv, er en oppskrytt myte som utrolig nok mange tror på.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2006, 21:57 
Forumlegende

Samma faen. Uansett, ethvert lag trenger spillere som kan vinne dueller. Arsenal har fjerna sine. Uten sånne kan dere se langt etter ligagullet. Og Chelski, Man U, Liverpool opplever også bånnlag som legger seg med 10 gubb i forsvar. Men de bryter som regel gjennom.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2006, 22:05 
Klubbdirektør

Ikke like ofte som Arsenal. Og om vi aldri vinner dueller, synes jeg det var jævla godt gjort å rundspille United på old trafford og Liverpool på Emirates. Og duellspillere har vi fullt av. Kolo Toure, Eboue, Senderos, Gallas, Gilberto, Rosicky, Adebayor, Djourou, Flamini, Baptista. Og snart kommer Lauren og Diaby tilbake fra skade. Dessuten synes jeg dueller i Arsnealkamper er oppskrytt da motstanderen som regel aldri ligger med flere enn en person rundt midtsirkelen. Resten står inne på egen 16meter og blokkerer. Dette er faktisk fakta.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2006, 22:11 
Forumlegende

Helt greit. Enhver som hadde trent Reading for eksempel ville gjort det samme. Helt greit for meg at bånnlagene spiller sånn, de har ikke noe valg.

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 85  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]